Onko ketään sellaista, joka ei KOSKAAN masturboi?
Mä en ole ikinä keskustellut ystävieni kanssa moisesta, mutta itse harrastan sitä useinkin. Mietinkin, että olenko nymfomaani, kun mun pitää aina saada.... Sekä itseltäni, että mieheltä. Mies ei tiedä omasta kivastani mitään :)
Kommentit (12)
sillä on sellainen periaate, että se ei kuulu avioliittoon.
Vierailija:
sillä on sellainen periaate, että se ei kuulu avioliittoon.
miehesi valehtelee. Taatusti jokainen mies tyydyttää itsensä joskus. Vai oletko aina kyttäämässä kun miehesi käy esim. suihkussa? Ei sellaista ukkoa olekaan joka ei pippeliään välillä vatkaisi. Elät jossain tynnyrissä vissiin? Tottakai miehesi SINULLE sanoo ettei tee niin, kun luultavasti olet niitä naisia, jotka saavat raivarin siitä, että miehet harrastavat ns. omaa kivaa...
Ei mulla kyllä ole muitakaan seksuaalisia haluja.
En vain osannut tehdä sitä oikein. Onneksi tapasin nykyisen mieheni, joka opasti :)
ja eikö teidän miehillä ole mitään periaatteita? Mä nyt satun uskomaan mun miestä, kun se niin sanoo. Miksi ihmeessä se valehtelisi? Mulle sopisi kyllä vallan mainiosti, vaikka puuhaisi itsekseen kuinka, mutta mies loukkaantuu aivan hirveästi, jos kerron hänelle itse harrastaneeni moista. 3
Vierailija:
ja eikö teidän miehillä ole mitään periaatteita? Mä nyt satun uskomaan mun miestä, kun se niin sanoo. Miksi ihmeessä se valehtelisi? Mulle sopisi kyllä vallan mainiosti, vaikka puuhaisi itsekseen kuinka, mutta mies loukkaantuu aivan hirveästi, jos kerron hänelle itse harrastaneeni moista. 3
aamulla kävi mielessä kun pesin persustani pideellä ja suihku osuikin juuri sopivasti klitorikseen. Harmi, kun piti kiiruhtaa töihin. Mieskin vetää kyllä tosi harvoin käteen, meillä on seksiä sen verran usein, että ei tarvi ylimääräistä tyydytystä. Ja mä mieluummin harrastan seksiä mieheni kanssa kuin keskenäni.
jos ei masturboi, ei ole terve parisuhde, niinkö?
Kehitysvammainen sisarukseni ei voi tehdä sitä koska häneltä puuttuu jokin " aine" eikä hormonitoiminta ole normaalia.