Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleekohan minusta yksi niistä todellisista yllätyssynnyttäjistä...

Vierailija
16.10.2007 |

En oikeen tiedä mitä ajattelis, maha kasvaa... Ehkäisyrengas käytössä. Viineyönä olin tuntevinani liikettä mahassa. Olen sairaanhoitaja ja kahden lapsen äiti. Muutama tuttukin on luullut et oon raskaana... Vuotoja on ollut mutta hyvin niukat renkaankäytön ajan (aloitin joskus kesän alussa). Öh, en oikein kehtais mennä lääkäriinkään ja sanoa et voisitko ultrata kun tuntuu et joku potkii mahassa, joudun vielä mielisairaalaan. Itse en osaa kohdunkasvuakaan tunnustella kunnolla, ois ees kätilöystäviä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl sen kohdun kasvun tuntee kouluttamatonkin sitten kun ollaan siinä vaiheessa

Vierailija
2/7 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joitakin niitä raskauksia olen tavannut töissä ja tuttavapiirissä ettei koko odotusaikana ole testi ollut positiivinen, vaikka se harvinaista onkin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulla olevansa raskaana jos testi näyttää negatiivista. Oikeesti.

Vierailija
4/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kai kun voihan se olla vaikka kasvain tai joku hormonihäiriö. No, kuten sanoin, tiedän myös useampia raskauksia joissa testi on antanut toistuvasti negatiivisen tuloksen. Ap

Vierailija
5/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vain suht alussa on positiivinen, mutta lopussa ei enää. Oon jotain tälläistä kuullut..

Vierailija
6/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin sisäinen ultra sitten, ja olin raskaana viikolla 6. =)

Vierailija
7/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veren raskaushormoni määrä. Tulee tulokset muutamassa tunnissa ja raskaushormonimäärästä tiedät suunnileen millä viikolla olet raskaana jos olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän