Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menee saatana hermot noiden Huutonet myyjien kanssa, jotka vaativat maksun heti.

Vierailija
16.10.2007 |

Onko se niin helvetin vaikeata mainita ilmoituksessa, että maksu HETI (=kahden päivän sisällä)?????? Ja jos ostaja ei heti maksa, niin miksi helvetissä pitää lähettää töykeitä viestejä, missä kinutaan maksun perään?

Voitin yhden kohteen sunnuntai-iltana ja myyjä laittoi heti tietonsa ja tänään sitten todella töykeän muistutusviestin, missä uhkaa negalla, jos en heti maksa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mahdolliselta (paitsi alla kohta b)

Vaikuttaa enemminkin joko

a) joltakin romukauppiaalta, jolla on matti kukkarossa ja velat erääntymässä

b) nuorelta yh-äidiltä, joka on tuhlannut jo sinun ostamasi huutohinnan omiin huutoihinsa ja hänen omat maksunsa odottavat sinun maksuasi ja ovat siten itsellä myöhässä, siellä se hänelle myynyt uhkailee jo negalla

c) olemattoman kännykän tai tietsikan huijarimyyjältä

Vierailija
2/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä ihmisellä ei siis saa olla mitään muuta elämää kuin Huutonet? En mä jaksa päivystää koneen ääressä 24/7, mulla on katsos muutakin elämää. En ehdi joka päivä nettiin, vaikka kuinka yrittäisin, mutta maksan aina voitetut Huutonet kohteet kolmen päivän sisällä siitä, kun olen saanut tilitiedot.

Ja kartan aina tollasia myyjiä, joilla on ilmoituksessa tuo vaatimus, että maksu pitää tulla heti paikalla. Koska mun kokemuksien mukaaan nuo myyjät ovat kaikkein hitaampia toimittajia (pari kertaa erehdyin huutamaan ja maksoin heti, mutta myyjätpä lähettivät tuotteet vasta 7-10 päivän päästä..).

Eikä tämä myyjä ollut eka, joka vinkuu maksun perään päivän-kahden päästä, kun kohde on sulkeutunut, viime viikolla kaksi myyjä kitisivät heti seuraavana päivänä, kun en ollut ehtinyt ottaa yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei vaikuta mahdolliselta (paitsi alla kohta b)

Vaikuttaa enemminkin joko

a) joltakin romukauppiaalta, jolla on matti kukkarossa ja velat erääntymässä

b) nuorelta yh-äidiltä, joka on tuhlannut jo sinun ostamasi huutohinnan omiin huutoihinsa ja hänen omat maksunsa odottavat sinun maksuasi ja ovat siten itsellä myöhässä, siellä se hänelle myynyt uhkailee jo negalla

c) olemattoman kännykän tai tietsikan huijarimyyjältä

Viime viikon myyjät, jotka kitisivät maksusta, myivät myös lastenvaatteita ja -tarvikkeita, mutta en huutanut heiltä kyseisiä tuotteita vaan muuta eli he taisivat olla vaihtoehto b. Tämä tänään kitissyt myyjä myy vähän kaikkea eli taitaa olla tuo vaihtoehto a, en tiedä.

En huuda koskaan mitään arvokasta, tarkoitan kännyköitä, " uusia" pelikonsoleita, läppäreitä ym.

Vierailija
4/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän voi kaupastakaan hakea tavaraa ja maksaa sit joskus seuraavalla viikolla...

Vierailija
5/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kun itse maksaa heti, niin kaikkien muidenkin pitää tehdä samoin" . Ihan tiedoksesi vaan, että vaikka sulla oliskin aikaa roikkua netissä mielin määrin, niin kaikilla sitä mahdollisuutta ei ole. Ja jos myyjä on niin persaukinen, että pitää saada rahat heti, niin Huutonet ei ole sitä varten.