Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mummo jää vuorotteluvapaalle hoitamaan meidän 2 v tyttöä!

Vierailija
16.10.2007 |

Me molemmat vanhemmat mennään töihin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu jos on mummin mieleinen :)

Vierailija
2/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei pääsis miehen kanssa koskaan kahdestaan mihinkään kun mummon hoito ois loppuunkaluttu tollasella tavalla, eikä lapsi juurikaan saisi kontaktia toisiin lapsiinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että isovanhemmat ovat isovanhempia, eivät hoitajia eivätkä lapsemme kasvattajia siinä määrin mitä kokopäivähoitaminen tarkoittaa. Haluan keskustella lapsemme kasvuun ja kehitykseen liittyvistä asioista ammattitaitoisen ammattilaisen kanssa, tarjota lapsellemme paljon kavereita ja monipuolista toimintaa jokaiselle päivälle.

Vierailija
4/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotias ei tarvitse joka päivä mitään lapsiseuraa, oma koti on paras paikka. Kaipa se mummokin voi lasta ulkoiluttaa puistoissa yms.

Ja mitä ihmeen kasvatuskeskusteluja tai kasvatustyötä päiväkodeissa muka nykypäivänä on. Hoitajat vaihtuu kuukauden välein, eikä ketään voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
5/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai tekeekö teidän pyynnöstä, teille mieliksi? Paljonko maksatte hänelle? Saako kotihoidontuen?

Vierailija
6/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täysin ilmaiseksi! En voisi kuvitella lapsen kannalta parempaa järjestelyä. Mummo toki itse tätä ehdotti ja nauttii siis yhtä paljon kuin poikakin.

Vierailija
7/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toinen on eskarissa ja toinen kerhossa lopun päivää.

Vierailija
8/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä saa kotihoidontuen mummolle.

Vierailija
9/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille vanhemmille.

Mummolle voi kyllä hakea yksityisen hoidon tukea. Se maksetaan suoraan hoitajalle.

Vierailija
10/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin olen käsittänyt. Tai jos onkin yhksityisen hoidon tuki, niin yhtä kaikki, mummo saa korvauksen, jos alle 3v hoidokki.

Vierailija
11/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se mummo saa sitä suoraan, vaan kotihoidontuki maksetaan vanhemmille.

Yksityisen hoidon tuki sen sijaan maksetaan suoraan hoitajalle.

13

Vierailija
12/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa vielä yli 3-vuotiaastakin, riittää että on alle kouluikäinen.

13

Vierailija
13/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveena olisi saada järjestettyä lapselle kotihoito ensi kevään ajaksi. Syksyllä voisi sitten aloittaa päiväkodissa.

Vierailija
14/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin pappa hoitaa paljon 3-vuotiasta tytteliä ja keväällä mummi piti 4kk vuorotteluvapaata kun halusi hoitaa lapsenlastaan...itse opiskelin ja tein töitä sitten tuon ajan vähän normaalia tehokkaammin!! :)

Vierailija
15/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään äitini lupasi että kun menen ensi syksynä töihin, hän tulee meille hoitamaan tyttöä (ensi syksynä 2 v) koko vuodeksi. Tyttö menee sitten 2 v 10 kk iässä kunnalliseen päivähoitoon. Ensi kevääksi äitini menee hoitamaan veljeni poikaa. Äiti on työtön, tekee siivouskeikkoja silloin tällöin.

Vierailija
16/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin vien pojan tarhaan. viihtyy siellä huomattavasti paremmin kun on kavereita ja tekemistä. Aina kun käydään mummolassa kylässä niin lapsi on ihan kyllästymisen partaalla. Sanokaa mitä sanotte, mutta kaikille lapsille ei sovi samat kuviot.

Vierailija
17/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo ei sitä itse pyydä. Mummolla on jo talo, auto ja omaisuutta. Rahaakin käytettäväksi ja sukan varressa myös..

Kai sitä omaa lastaan saa auttaa pyyteettömästikin. Minua on autettu ja aion itsekin sitten auttaa kun omilla on omia lapsia !

Vierailija
18/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mummo ei sitä itse pyydä. Mummolla on jo talo, auto ja omaisuutta. Rahaakin käytettäväksi ja sukan varressa myös..

Kai sitä omaa lastaan saa auttaa pyyteettömästikin. Minua on autettu ja aion itsekin sitten auttaa kun omilla on omia lapsia !

Vierailija
19/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä että mummo ei ota rahaa (kun ei sitä tarvitse!!) ole mitään tekemistä kotihoidontuen kanssa. Tottakai otamme sen kotihoidontuenkin mielellämme vastaan, ilman omantunnon tuskia.

Verot maksettu eikä muuten yhteiskunnan varoilla olla eletty ja sitä rataa..

Vierailija
20/20 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ihan sen takia, ettei ole mummoon sellaiset välit, että minä kehtaisin sanoa jostain suoraan jos jokin ei pelais. Sitten en tykkäisi siitä, että mummo pääsisi tavallaan liaan lähelle meidän perhettä. Siis kaikki asiat selvittäisi mitä meidän perheessä tapahtuu ja niitä ruotisi:((. Nytkin on jo turhan utelias mutta on kuitenkin kiva ettei päivittäin tavata ja on jotain yksityisyyttä!

Lisäksi emme sitten voisi käyttää hänen lastenhoitoapuaan muutoin iltaisin tai viikonloppuisin kun hän hoitaisi lasta noinkin paljon. Kun ei ole niin paljo muitakaan hoitajia.

Omalle äidillenikään en antaisi hoitoon, muttei hän kyllä ikinä jaksaisikaan!