Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jumankauta

Vierailija
29.10.2008 |

Kirjottelin jo eilen tänne tästä. Raskaus ihan lopuillaan ja eilen alkoi lorahdella housuun ihan kirkasta vettä, mustiin pikkuhousuihin ei jää jälkeä ja valkoinen paperi pysyy valkoisena. Kävin sitten synnärillä tarkastuttamassa ja sanoivat, että valkovuotoa oli. Palasin kotiin, mutta lorahtelu jatkui pitkin iltaa ja kun taas tänään lorahti lähes lasillinen kerralla niin, että pikkuhousut kastui ja farkkuihin tuli märkä läntti ja parit serlapaperit kastui läpimäriksi ja vielä kinttuakin pitkin tiputteli, soitin uudestaan polille ja käskivät taas tarkastukseen. Supistuksia on ollut eilisestä vaan muutama, nekin ihan kivuttomia.

Mistä hemmetistä mä tiedän onko se lapsivettä vai valkovuotoa? Eilen kun haistelin, niin haisi mun mielestä makean happamelle, nyt taas lievä pissan haju (mutta toi ei kyllä oo pissaa, tuli eri paikasta). En haluis joka päivä käydä siellä polilla, pitävät mua hysteerikkona eikä se edes ole ihan vieressä.

Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivettä se on. Noin minullakin alkoi tihkua ja lopulta lorahdella rv 41+2. käynnistettiin seuraavana päivänä. jos kalvoissa on noin iso reikä, on aina tulehdusvaara ja aloittavat todennäköisesti antibiootit.

Vierailija
2/3 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon ottivat vasta kolmannella käyntikerralla sisälle.

Vesi meni rv23 ja poju syntyi rv33+3 terveenä ja suhteellisen isona.

Eivät kuiyenkaan ottaneet tuota sisään kuin tosiaan vasta kolmannella käynnillä ja silloinkin testi tehtiin vaatimuksestani kahdesti. Eli rv28na.

Nykyään potilaan täytyy tietää mikä hänellä on koskei hoitohenkilökunta sellaista tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä henkilökunnan on otettava sinut pian sisään, jos sitä lorahtelee monta päivää.

Jos asia huolestuttaa sinua, niin sanot olevasi niin huolestunut ja paniikissa, ettet pysty enää olemaan kotona, vaan vaadit päästä tarkkailuun sairaalaan.

Näin minäkin aikoinaan tein, ja itseasiassa vauva syntyi seuraavana päivänä.

Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi