Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää ikinä kirpputorille!

Vierailija
16.10.2007 |

Olin ensimmäistä kertaa myymässä kirpputorilla, vauvanvaatteita ja vähän omiakin vaatteita. Myin ihan siistejä ja pestyjä bodeja, paitoja, housuja, yöpukuja ja ulkovaatteita edullisesti, noin 50 sentillä kappale. Minulle oli etukäteen sanottu, että lastenvaatteet menevät tosi hyvin kaupaksi.

Ei mennyt minulla! Ihan muutama vaate ostettiin päivän aikana ja niistäkin hintaa piti pudottaa. Jotkut kävivät kyllä tonkimassa ja sotkemassa pinoja, mutta he nyrpistelivät nenää eivätkä edes aikoneet ostaa. Minulle jäi melkein kaikki pienimmät vauvanvaatteet myymättä! Vain ulkovaatteet oikeastaan menivät ja ihan muutama housu / paita.

Siis minä en enää usko, että siistejä vauvanvaatteita kannattaa myydä kirpputorilla. Te jotka olette saaneet myytyä, kertokaa ihmeessä, miten se on onnistunut??? En käsitä. Omia vaatteitani en myynyt ollenkaan, vaikka käytän ihan muodikkaita ja normaalikokoisia (38) vaatteita. Ainoa mikä meni oli varastosta pengotut vanhat koinsyömät matot, verhot ym. roska. Onneksi otin niitä mukaan, että sain pöytävuokran maksettua.

Jatkossa kippaan lastenvaatteet suoraan roskiin. Harmi, kun kuitenkin olen ne uutena ostanut kaupasta.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huoli " likaantuneita" värejä.

Vierailija
22/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut 20-50senttiä/kpl vauvanvaatteita, miksi pitäs yli 1e maksaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että makusi poikkeaa halutusta. Anteeksi nyt vain mutta vauvasi vaatteet saattavat monen mielstä olla rumia. Väreiltään, malleitaan jne. Siinä vika.

Myitkö market-kamaa?

Vierailija
24/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vie seurakuntaasi diakoniatyöhön. Roskikseen ei kannata heittää!

Vierailija
25/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mitkä eivät menneet kaupaksi olivat ihan tavallisia vauvanvaatteita, kuten merkkejä Tutta, Name it, Kinderit, H&M, Esprit. Marketista en osta, enkä Lindexistä / Kappahlista. ap

Vierailija
26/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitoin kerran neuvolan seinälle lapun et annetaan äp-toppahaalari ja tykötarpeet ilmaiseksi. ei kelvannut kenellekkään, vein ne sit kirpparille ja hinnaksi koko paketille 4 egee, olipa hävinnyt...

Vierailija
27/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tosi merkkivaatteet ja hienot juhlavaatteet saattavat kelvata, muut jäävät myymättä, vaikka hinta olisi kuinka alhainen.

Älä kuitenkaan laita vaaatteita roskiin, vaan lahjoita jonnekin.

Vierailija
28/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsematta jäi, että ostan paljon lapsille myös Polar och Pyret -vaatteita, mutta eivät nekään kelvanneet kirpputorilla muille. ap

Vierailija
29/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mauton sisustussälä ja ikivanhat rumat verhot. Vaatteet eivät oikein kelpaa elleivät ole ilmaisia ja uusia.

Vierailija
30/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mainitsematta jäi, että ostan paljon lapsille myös Polar och Pyret -vaatteita, mutta eivät nekään kelvanneet kirpputorilla muille. ap

Vierailija
31/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli 2 viikkoa vuokrapöytä kirpputorilta ja myynnissä hyväkuntoista lastenvaatetta, paljon ihan käyttämätöntäkin. oli myös värikkäitä retro-joustofrotee-vaatteita, kantoliinoja ja kestovaippatarvikkeita (viimeksimainitut TODELLA hyväkuntoisia), hinnat oli varsin halvat, esim kantoliina 10 euroa jne. mutta eipä vaan ollu juuri mikään kelvannut. miehen vanhat korkeajännitys-sarjakuvat yms. onneksi sen verran että sain pöytävuokrat maksettua ja vähän vaivan palkkaa.

nyt mulla on ne liinat ja muut taas täällä kämpillä pyörimässä.. niitä en meinaa viedä pelastusarmeijalle, kaiken muun kyllä vein.

Vierailija
32/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ainoa mikä meni oli varastosta pengotut vanhat koinsyömät matot, verhot ym. roska. Onneksi otin niitä mukaan, että sain pöytävuokran maksettua.

Vierailija
33/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan tosi siistejä,muttei merkkivaatteita. Oikein ahdisti kun mikään ei kelpaa enään.

Onneks toissapäivänä tutustuin nuoreen äitiin jolle tulossa kaksoset ja rahaa ei ole juurikaan. Hän otti tippa silmässä kaikki vaatteet vastaan, eikä valittanut ollenkaan. Oli onnellinen kun saa lapsillee vaatteita.

Nyt tälle samalle tyypille kaivan kaikki ammeet sun muut tarvikkeet, en edes viitsi mennä myymään, kun saan ne niitä oikeasti tarvitsevalle:)

Vierailija
34/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki on myydä nirpisteleville hienohelmoille 10 sentillä kun eivät niitä kuitenkaan käytä.

Mielummin annan ne niitä oikeasti tarvitseville!

Vierailija
35/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yritin antaa ilmaiseksi vaatteita tuttavalle, joka sai vauvan, mutta hän ei huolinut!!!! Hän ei kuulemma halua käyttää käytettyjä vaatteita vauvalla.

Olisi kiva kuulla, että mikä siellä kirpparilla sitten menee kaupaksi, jos esim. minun käyttämä PoP:kin on ns. tylsä merkki, joka ei kelpaa. Mitä siellä kannattaa ihan oikeasti myydä?

Vierailija
36/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myin kaikki lasten vanhat vaatteet (merkkivaatteita, mutta ei mitään kalliita merkkejä) kirpparilla yhdessä päivässä. Kymmenkunta vaatetta jäi rekkiin, sain myyntiä yht. 420 ¿, suurin osa vaatteista. Vinkki: älä tee pinoja. Hommaa jostain (esim. lastenvaateliike) pieniä henkareita ja laita kaikki nätisti henkareihin. Voit tehdä valmiita yhdistelmiäkin henkareille esim. liivimekko ja paita ja niille yhteishinta. Itse pidin 2-25 ¿ hintaa. Ihan jokunen body tai sukkikset meni eurolla. Halutuimpia ovat yli 1 vuotiaan vaatteet. Vauvanvaatetta on joka paikassa ja moni ei halua pukea vanhaa vauvalle uppo-oudolta ihmiseltä. Liian halvallakin myyminen epäilyttää. Muista aina perustella miksi pyydät jostain enemmän; esim. " uutena tämä maksoi 100 ¿" (toppahaalari). Ostopaikkakin vaikuttaa. " ostin stockalta, maksoin näistä sammareista 29 ¿ nyt saat 3 ¿:lla" ....

semmosta

Vierailija
37/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tosi harvoin kirppikseltä, koska appivanhemmat lähettää vaatepaketteja sitä tahtia, ettei tarvitse lapsille paljon ostaa. Ne muutamat on sitten varaa ostaa uutena.

Nykyään uusia vauvanvaatteita saa myös tosi edullisesti ja varsinkin pienimmät on käytössä niin vähän aikaa, että " halpismerkitkin" kestää hyvin.

Mulla on kyllä mennyt ihan ok kirppiksellä kaupaksi, sekä halvat perusvaatteet että kalliimmalla myydyt erikoisemmat. Riippuu varmaan siitäkin missä myy.

Vierailija
38/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt tuolle 4-vuotiaalle ostin juuri 12 housut ja 7 paitaa, aivan mahtavia vaatteita! Ja kaikki maksoi vain 35¿ ja voin sanoa, että kukaan ei erota olenko ostanut ne kaupasta vai kirppikseltä. Mukana oli vielä ihanat lakanatkin, aivan kuin uudet.

Eli taaperoille olen hakenut nyt vaikka mitä kirppikseltä.

Vierailija
39/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti asia on näin, sillä muuten uskoni kirpputoreihin ja niissä käyviin ihmisiin on mennyt lopullisesti. Mistä koosta alkaen vaatteet alkavat sitten mennä kaupaksi? Minä myin kokoja 50-62. ap

Vierailija
40/58 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap olet myynyt? Jos olet ihan paskakirppiksellä ollut niin eivät sieltä hae ne, jotka tosissaan ovat etsimässä (rahat lompakossa).

Selventäisi monta asiaa kun kertoisit kirppiksen taustoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi