Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehyn joukkoirtisanoutumiset kääntyvät itseään vastaan:kansan tuki katoaa!

Vierailija
16.10.2007 |

Näin antoi näkemyksensä lakimies YLE:n aamutv:ssä, katsoiko kukaan ?



Mikäli joukkoirtisanoutumiseen mennään ja kaikkein heikompien kuten avuttomien lasten jne. hoitopuolen henkilöstö irtisanoutuu tietäen seuraukset (kuukaudessa ei saada koulutettua ammattiväkeä) niin hoitoväki saa kansan vihat ja Tehyn työtaistelutoimi menettää ison osan tehostaan.



Työtaistelutoimien on AINA saatava kansalaisten enmmistön tuki ja se menetetään jos viattomien henkiä alkaa mennä ja ihmisiä vammautuu peruuttamattomasti.



Näinhän alkaa jo ihmisten mieliala olla, kyllä me haluamme hoitajille palkankorotuksia . mutta joko on tietty raja ylitetty vai ylitetäänkö se viimeistään 19.11. ?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Minulle ja monille muille sairaanhoitajille se on ihan sama.

Jos ei palkka nouse, emme aio palata hoitotyöhön.

Siinä sitten mietitte, että kukaa hoitaa vanhempanne ja perheenne kun apua tarvitsette. 10 vuodessa 1/3 hoitajista jää eläkkeelle eikä uusia ole tulossa alalle lähellekään yhtä paljon. Hoitajapula tulee siis vuosien varrella vain pahenemaan ja samaan aikaan vanhusten määrä kasvaa.

Kansa saa itse valita.

Vierailija
22/25 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sairaanhoitaja ole aikuisia järkeviä ihmisiä ja ajatelleet tämän asian loppuun asti ihan omilla aivoillaan, ketään ei pakoteta irtisanoutumaan, kai sen nyt kaikki ovat käsittäneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei niitä hoitajia teille sen kummemmin riitä :-)))) Ja tekin vanhenette!

Juuri sen takia, koska tämän asian tiedostamme, me yritämme kaikkemme, että saisimme muutoksen aikaan.

Ei 21, mutta vastasinpa silti.

Vierailija
24/25 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa se palkankorotus. Irtisanoutumisiin on syyllinen työnantaja, ei työntekijä. Olisivat nostaneet palkkoja aikoinaan, kun oli tilaisuus.



iso paha hoitsu

Vierailija
25/25 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mutta tehyn toimet menevät nyt niin överiksi, että en halua tuollaista vastuuttomuutta olla palkitsemassa minkäänlaisilla palkankorotuksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän