Tehyn joukkoirtisanoutumiset kääntyvät itseään vastaan:kansan tuki katoaa!
Näin antoi näkemyksensä lakimies YLE:n aamutv:ssä, katsoiko kukaan ?
Mikäli joukkoirtisanoutumiseen mennään ja kaikkein heikompien kuten avuttomien lasten jne. hoitopuolen henkilöstö irtisanoutuu tietäen seuraukset (kuukaudessa ei saada koulutettua ammattiväkeä) niin hoitoväki saa kansan vihat ja Tehyn työtaistelutoimi menettää ison osan tehostaan.
Työtaistelutoimien on AINA saatava kansalaisten enmmistön tuki ja se menetetään jos viattomien henkiä alkaa mennä ja ihmisiä vammautuu peruuttamattomasti.
Näinhän alkaa jo ihmisten mieliala olla, kyllä me haluamme hoitajille palkankorotuksia . mutta joko on tietty raja ylitetty vai ylitetäänkö se viimeistään 19.11. ?
Kommentit (25)
Eiköhän sairaanhoitaja ole aikuisia järkeviä ihmisiä ja ajatelleet tämän asian loppuun asti ihan omilla aivoillaan, ketään ei pakoteta irtisanoutumaan, kai sen nyt kaikki ovat käsittäneet?
Vierailija:
Ei niitä hoitajia teille sen kummemmin riitä :-)))) Ja tekin vanhenette!
Juuri sen takia, koska tämän asian tiedostamme, me yritämme kaikkemme, että saisimme muutoksen aikaan.
Ei 21, mutta vastasinpa silti.
Mua kiinnostaa se palkankorotus. Irtisanoutumisiin on syyllinen työnantaja, ei työntekijä. Olisivat nostaneet palkkoja aikoinaan, kun oli tilaisuus.
iso paha hoitsu
Vierailija:
mutta tehyn toimet menevät nyt niin överiksi, että en halua tuollaista vastuuttomuutta olla palkitsemassa minkäänlaisilla palkankorotuksilla.
Vierailija: