Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Joulutontut tiistaina ja keskiviikkona***

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä olen huomannut, että pitäis nostaa koivet kohti kattoa. En ole vaan malttanut, kun mulla on nyt omaa aikaa ennen vauvaa, kun nuo muut aloittivat tuon eskarin. Pitäisi vain malttaa enempi. Olisikin huojentavaa, jos nämä ei olisi kohjuja, ei ne ainakaan perinteisiltä näytä. Kun nyt ei lisääntyisi.

No, menenpäs pitkäkseni ennen ruoan laittoa (hyvällä syyllä) :)

Vierailija
22/24 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä oo aikoihin käyny lukemassa teidän kuulumisia.

b-mitta oli rv19+3 43,8mm

ä-loma alkoi mulla 3.10.

tänään kävin neuvolassa, kaikki on ok. paitsi että vauva on edelleen perätilassa ja nyt sit kovasti toivon että ihan itsekseen kääntyisi ettei tarttis käännellä. eniten hirvittää jos joutuu sit sektioon sen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa tänään: sf mitta oli 28.5cm

verenpaine oli hiukan koholla,u-prot.+ ja huomenna labraan näytteen vienti.väsymystä koko ajan ja seuraavat ettei kehkeydy raskausmyrkytys...mul turvotusta alkanu sormissa olemaan. hb oli noussut onneksi 124 nyt! vauva rt tilassa ollu jo monta viikkoa.

mitää en edelleenkään sais tehdä ja turhauttavaa...alkaa olla mieskin väsyny ainaiseen kodin hoitamiseen ja lapsen hoitamiseen ja huomaakin nyt et on mieskin jo väsyny.Ite yritän parhaani jaksaa ja haluisin kovasti tyehdä ruokaa jne...mut kun neuvolas aina tulee varotuksia...sit ku ei näitä viikkoja nyt kuitenkaa nii ole et vois hyvin mielin olla jos alkaa syntyy niin alkaa...toivois et viikkoja nyt kertyis kuitenkin viellä....

siskon lapsi syntyi 32+5 ja oli se vaan pieni ja sairaalas joutu olee monta viikkoo sit...1940g paino...sisko just tänää sano et onneks hän makasi sairaalassa kuopiossa ja silloin sai keuhkoja vahvistavat lääkkeet...no ei auta kun päivä kerrallaan ite elää.

mut voimia kaikille

manja ja tonttu 32+0

Vierailija
24/24 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän irc-gallerian yhteisöstä yksi joulumammoista jo saanut pienen pojan. Laskettu aika hänellä olisi ollut 18.12.

Vauva voi kuitenkin kuulumisten mukaan hyvin.