Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisätutkimuksen jälkeinen vuoto...

05.12.2005 |

Olin viime yön osastolla supistusten takia, jotka kyllä edelleen jatkuvat, mutta ei säännöllisinä joten pääsin kotiin. Kohdun suu on auki jo 3cm ja kaulaa jäljellä, hetken ehdin olla kotona kun vessassa huomasin että tulee rusehtavaa limavuotoa, soitin synnärille ja sanoi et johtuu sisätutkimuksesta. Mutta kun se sisätutkimus tehtiin viime yönä klo1 aikoihin, niin voiko tosiaan nyt vasta tulla sen vuoksi vuotoa?? Vai olisko tuolla alhaalla tapahtumassa jo suurempia muutoksia, vuotoa tulee edellen mut hyvin haalean ruskeeta, toivottavasti tässä pian pääsis tosi toimiin db ;)

Rölli-peikko ja tylpykät 36+2

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kanssa yön sairaalassa supistuksien vuoksi,jotka alkoivat tarkistuskäynnin sisätutkimuksesta.Vuoto alkoi vasta myöhään illalla,tutkimus tehtiin aamulla.Sitä kesti reilun 3päivää ja oli välillä aika runsastakin.Jos nyt vallan kuvailen,niin tuli ruskeaa,punaista ja monenlaista hyytymää..yäk.Mutta sanoivat,että on normaalia.Ja nuo sisätutkimukset helposti lisäävät supistuksia.

Vierailija
2/3 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ruskeaa... Yhden mojovan supistuksen sai myös aikaiseksi, onneksi ei enempää.

ja rv:t 36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tehtiin edellisen lapsen kanssa sisätutkimus ekassa yliaikaiskontrollissa ja vuotoa tuli samantien. Mua alko pyörryttää ihan hirveesti se vuoto ja jouduin jäämään huilailemaan. Papereihin merkattiin sitten, että lähes pyörtyi verta nähdessään ja synnytyksessä en sitten nähnytkään pisaraakaan moista ällötystä :)

Toivottavasti sulla ne supparit lähtis nyt tulemaan ja pääsisit tosi toimiin!