Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä on tyhmiä ihmisiä olemassa:/

Vierailija
15.10.2007 |

Ette usko, mitä tolloja maa päällään kantaa...

Olin kävelyllä kahden lapseni kera (3v. ja 4kk), kun yllättäen alkoi satamaan. Lähimailla oli tasan yks suojapaikka. Sellasen saunamökin katettu kuisti yleisellä uimarannall. Sinne siis nostin rattaat...

No hetken päästä paikalle porhaalta mummo n. 60-70v. ja aloittaa lauseensa:" Haittaako teitä, jos tuun tähän suojaan..." Ja mä heti, et ei tietenkään! Sit se lopettaa lauseensa:" ...polttamaan tupakan?"

No mä että, itse asiassa haittaa, kun mulla tässä nämä lapset. No mamma siihen, et, no puhaltelen toiseen suuntaan ja tupakka oli jo suussa.

Aivan törkeetä käytöstä. Olin jotenkin niin tuupertunut tilanteesta, etten saanut sanottua enää mitään. Siinä sitten haisteltiin lasten kanssa tupakankäryä, kun vaihtoehtona lähteä kylmään sateeseen kahden pienen kanssa ilman sateensuojia ja kotiin 1,5 km...

Että pistää vihaks!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ollut edes kummissaan samassa tilanteessa.

Vierailija
2/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tässä muutkin joskus tupakan savuun joutunut esim. bussipysäkeillä. Kyllä ne hajut aina vielä tähän saakka on haihtunut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun vauva-palstalla mummon nikotiiniriippuvuus menee kahden lapsen edelle...

Koko tilanne vaan niin korni, että oli pakko tulla sitä tänne ihmettelemään!!! Eikö muista.

Ps. Minä, kiireinen kotiäiti, olin pitkästä aikaa pesun jälkeen laittanut tukkaa ja nyt se haisi tupakalle ja taas suihkuun ja perus hätäponnari käyttöön, kyllä sapetti;)

Vierailija
4/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitus pikkaisen ja mieti asiaa uudelleen!! Not that serious?!! =)

Vierailija
5/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä jaksa verkkareitani repiä jos ulkona joku polttaa vieressä. Sinne ne savut leviää, tuskn teidänkään nenään ne savut jäivät siihen katoksen alle, sadetta pakoon?:)

Vierailija
6/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kymmentä metriä ohi ajettuaan hyppäsi pyöränsatulasta ja alkoi taluttamaan pyörää samalla poltellen tupakkaa, oli muka puhaltavinaan savut sivuun, mutta tuuli heitti kaikki noin 1v päälle. :(

Vierailija
7/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä ap:ta..

Vierailija
8/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea uskoa, mutta monet tupakoimattomat ovat polttamatta ihan siksi että se on TERVEYSRISKI.

Senkun pilaatte oman terveytenne ja omien lastenne, mutta jättäkää toiset rauhaan.

Oli huonokäytöksinen mummeli, mutta vanha eikä ehkä oikein hiffannut.

Vierailija
9/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrettävää, että suurin osa av-mammoista puolustelee sauhumummoa.

Vierailija
10/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lapsi ilmeisesti altistuu tupakansavulle äitinsä seurassa kokoajan. Muutenkin äiti ( tai isä ), joka polttaa lapsensa seurassa, on todella idioottimainen ja juntti näky!!

Vierailija
11/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta miksi sulla ja lapsillasi olisi pitänyt olla parempi oikeus siihen katokseen? Yhtä lailla siihen saa tulla muutkin ja jos ette voi olla yhtä aikaa muiden kanssa, voittehan te aina lähteä pois.

Vierailija
12/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiko täällä polttavat kun jaksavat mummoa puolustella.

12

Vierailija
13/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo, muillakin oli oikeus tulla samaan katokseen, mutta oliko oikeus altistaa 4kk vauva passiiviselle tupakoinnille?

Kyllä se nyt niin vaan on, että näissä tilanteissa tupakoitsija on väärässä.

Huvin vuoksi tarkennan vielä, että kuisti oli aika umpinainen ja savu jäi todella pahasti pyörimään sinne. Ja jos itselläkin teki pahaa, miltä mahtoi lapsista tuntua...

Vierailija
14/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kastumaan kylmään sateseen, olin tyhmä joo...

ap

Vierailija
15/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutten kyllä olis itse ängennyt samaan suojaan sun kanssa ap. Tarkotan että jos joku pidättelee suojaa, niin en mene sinne polttamaan. kastun sitten itse. Koska, tiedän että on ihan perseestä polttaa. Yritän kumminkin lopettaa...

Vierailija
16/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun on tyhmiä ihmisiä maailmassa, kun luulee että tosta nyt kovin haittaakin oli..

Vierailija
17/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitäpaitsi eiks se o kiellettyäkin? ja varsinkin sateella se haju tarttuu vaatteisiin enempi. enpä ite kehtais kun te olitte jo ekana ja viel lasten kanssa, törkee mummo!

Vierailija
18/23 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tupakointikielto kuule koska mitään muuta, kuin julkisia sisätiloja.

Vierailija
19/23 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, minut laitettiin lentokoneessa tupakkaosastoon istumaan. Tupakoinnin haitat olivat tuolloin jo tiedossa. Mitään pahoitteluja emme palautteen johdosta saaneet, oli ilmeisesti normaalia tomintaa. Nousua ja laskua lukuun ottamatta koko matkan eli tunteja sai nauttia tupakansavusta. Yksikään käryttämässä käynyt aikuinen ei esimerkiksi tarjoutunut vaihtamaan paikkaa kanssaan.

Hyvä, että asenteet ovat muuttuneet ja ajattelematontahan tuo käytös oli.

Vierailija
20/23 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku polttaa ulkona lähistöllä niin sinä menet tukkaa pesemään kun se haisee tupakalle??

Ei jeesus...