Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lelua et ostaisi lapsellesi? miksi? minkä ostaisit nyt jos olisi mahdollista?

Vierailija
15.10.2007 |

perutelut, kiitos. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi Bratzeja

Ostaisin sormivärejä ja muovailuvahaa

Vierailija
2/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin jonkun ison lego-paketin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö alkaa olemaan siinä iässä että junat kiinnostaa, Brion rata on kestävä, ja uskon että olisi monta vuotta leikeissä käytössä.

Dublot ja Fisher Pricen little people sarja on myös kivoja. Haluan lapelleni laadukkaita leluja, jotka on käytössä monta vuotta.

En ostaisi mitään pilipali-leluja, vihaan muovikrääsää, koska ne hajoaa helposti.

Tyttö 2v3kk

Vierailija
4/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en osta ällöjä Brazeja. Nyt 6-vuotiaana olen ostanut niitä jo kolme kuukauden sisällä, kun kaikilla muillakin kuulemma on. Luulin hänen pärjäävän Barbeilla. Brazeista on mielipiteeni se, että eivät ole hinta-laatusuhteeltaan hyviä ja ovat kuin maksullisia naisia.

Vierailija
5/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että en osta ällöjä Brazeja. Nyt 6-vuotiaana olen ostanut niitä jo kolme kuukauden sisällä, kun kaikilla muillakin kuulemma on. Luulin hänen pärjäävän Barbeilla. Brazeista on mielipiteeni se, että eivät ole hinta-laatusuhteeltaan hyviä ja ovat kuin maksullisia naisia.

Vierailija
6/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule meidän tytölle. Ellei isompana säästä itse ja osta.

t. feministiäiti

Vierailija
7/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle voisin ostaa hienon autoradan tai pienoisrautatien, jos olisi rahaa ja tilaa. Tytölle ostaisin varmaan kilpavoimistelijan puvun ja nauhan yms. rekvisiittaa.

Vierailija
8/8 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin osittain testaakin mua vonkaamisella, sillä tyttö tietää, ettei niitä tule.

Samoin kaikki hirviöt, en tarkoita mitään perus-dinosauruksia tms., jää kans hyllylle. En ymmärrä näitä Bionicle yms. Transformers (meneekö nimetkää edes oikein) olioita. Nelivuotias niitä katselee, mutta ei vielä liioin ole pyydellyt.

Itse olen " heikkona" Duploihin. TArkoitan niitä lentokoneita, laivoja, maatiloja jne. Ihan peruspalikat on hyviä, mutta en niitä yksistään hingu. Samoin Brion junanrata on kiva. Playmobilit, Brion rakennusjutut, joku ritarilinnakin... Siinä listan tynkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi