Tehy haisee!
Missäs nyt on se vastuu ihmishengistä, mihin hoitsut vetoaa vaatiessaan täysin ylimitoitettuja palkankorotuksia. Pitäisikö muidenkin, esim palomiesten, poliisien, opettajien ym irtisanoutua välittämättä siitä että ihmishenkiä menetetään. Olisitte tyytyneet siihen ihan hyvään palkankorotukseen minkä olisitte saaneet! Katsotaanko muuten, niin Jaana-täti menee eduskuntaan ensi kaudella hoitsujen äänillä. On ne sen verran naiivia porukkaa. Lisäksi ihmetyttää, miten tehy kampanjoi kokoomusta vastaan, kun Tehyn puheenjohtaja on kokoomuslainen?
Kommentit (8)
Syynä on se, että lääkärien liksa on jo ennestään niin käsittämättömän suuri (yli 6000/kk, oli vissiin iltsussa viime viikolla). Heille riittää 3 kertaa pienempi korotus saamaan saman tuloksen euroissa aikaiseksi.
Ja toivon, että mahdollisimman moni muukin suomalainen havahtuu tajuamaan hoitajien ahneuden ja lapsellisuuden.
vaan tehtailet näitä? Onko joku hoitaja ilkeillyt sulle, vai mitä tämä on?
PS. Palomiehet olivat jokunen vuosi sitten (-95 ja uudelleen -98) lakossa..
Täällä sitä ollaan mollattu hoitajat alimpaan helvettiin, työtä ei ole tälläkään palstalla osa kirjoittajista arvostanut paskan vertaa, sinä ap lienee olet yksi heistä!!
Mutta entäs nyt???! Onko ap kusi sukassa?? Itke ja vapise!!
Itse en ole tehyläinen vaan häpeissäni oleva superilainen, ja annan kaiken tukeni tälle työtaistelulle!!
On se nyt perkele ettei toisten työtaisteluihin suhtauduta näin vittumoisella tavalla!!
Palkoissa on huimia eroja riippuen siitä kuka on työnantaja ja missä.
arvostusta ammattikunnalleen ja tukea työtaistelulle.
Vierailija:
Täällä sitä ollaan mollattu hoitajat alimpaan helvettiin, työtä ei ole tälläkään palstalla osa kirjoittajista arvostanut paskan vertaa, sinä ap lienee olet yksi heistä!!Mutta entäs nyt???! Onko ap kusi sukassa?? Itke ja vapise!!
Itse en ole tehyläinen vaan häpeissäni oleva superilainen, ja annan kaiken tukeni tälle työtaistelulle!!On se nyt perkele ettei toisten työtaisteluihin suhtauduta näin vittumoisella tavalla!!
Mä olen ymmärtänyt, että terveyskeskuksessa lähdetään tuosta 4500 eurosta (peruspalkka/kk) ja keskiansiot julkisella (siis mukaan luettuna sairaalat) on liksa 6000 euroa/kk. Jokaisesta erikoisosaamisesta saa lisiä. Vaikka hoitajille lasketaan se 2400 perustaksi ei se silti hivo kuin nippa puolet tklääkärin liksasta. On siinä eroa. Sitten kun sitä eroa on vuosikymmenet, niin ei ole mikään ihme, että yhteiskunta jakaantuu.
Kyllähän siitä koko ajan maksetaan ja ihan reilusti minusta.