Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Tehyn irtisanoutumiset vaikuttaa synnytyksiin?

Vierailija
15.10.2007 |

Minulla on laskettu aika 20.11. jolloin joukkoirtisanoutumisten pitäisi olla juuri astunut voimaan. Osaako joku kertoa miten synnytykset tämän jälkeen hoidetaan? Pelottaa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kriittisten osastojen, joita ilman ei tulla toimeen. Mitä hyötyä on lakosta, jos lakkoa ei voida toteuttaa?

Vierailija
2/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen terveydenhuolto alalla ja mietin omaa eettistä näkökulmaa, joka ei missään tapauksessa antaisi potilaan joutua vaaraan, mutta mikä olisi oikea keino saada ihmiset / päättäjät ymmärtämään, että palkat ovat vastuuseen nähden huonot? Ottaa päähän kuunnella jatkuvasti, kuinka hoitsut istuvat vain kahvilla päivät pitkät ja muutenkin työmme arvostus on melko huonoa. Työ on niin henkisesti kuin fyysisesti raskasta ja työmäärä on valtava. Tämä ei kuitenkaan palkoissa näy millään tavalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin jääviä hoitajia voidaan siirtää osastoilta toisille, tarpeen mukaan. Kiireellinen hoito annetaan, vaikka olisi mikä! Eli synnytykset, ensiapu, abortit, syöpähoidot, jne. Kiireetön hoito kärsii.

Vierailija
4/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sieltä joku alokas liikenee sunkin synnytystäsi avustamaan. Sinuna alkaisin kyllä jo katsoa kokenutta tukihenkilöa mukaan sairaalaan tai palkkaisin yskitysesti, jonkun irtisanoutuvan kätilön mukaani. Kyllä rahalla saa ja hevosella pääsee.

Vierailija
5/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
6/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on laissa määritelty kuntien hoitovelvoite ja he eivät sitä minkään lakonkaan aikana saa rikkoa. Vastuu on kunnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksessä mitään apua.



Ap

Vierailija
8/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu synnytätkö sellaisessa sairaalassa joka on työtaistelussa mukana. Jos irtisanoutumiset toteutuu, niin kiire voi olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavalliset ihmisetkään ei sitä usko, miten saadaan päättäjät uskomaan, ennen kuin on liian myöhäistä. Lääkäreitä on tasan yksi synnytysosatolla ja normaalisti toistakymmnetä synnyttäjää eli ei ole lääkäristä pelastajaksi.

Vierailija
10/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sieltä se jyrki voi tulla auttamaan kun on tämän aiheuttanut.



Samoin matti kun ei luvannut kunnille lisää rahaa.



Näin on.



Kannattaa vaan hommata joku tukihenkilö mukaan, joka asioista tietää. Irtisanomiset kun iskee, siellä ei montaa kätilöä vuorossa ole.



Että onneksi olkoon vaan niille, joiden mielestä ei palkankorotuksia tarvittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt alkaa pistää vihaksi. Menen prkl vaikka kotisaunaan synnyttämään ja olen sitä mieltä, että irtisanoutuvat hoitajat saavat pysyäkin työttöminä loppuikänsä.



Ap

Vierailija
12/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tosi asia että jos kätilöitäkin irtisanoutuu, niin vaikeuttaahan se synnytystenhoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisikin ihanaa ap jos Kataisen Jyrki tulisi sinne Niinistö apunaan auttamaan lastasi syntymään?

Vierailija
14/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma napa tärkein ap:lle näköjään.



T. siivooja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voithan soittaa jypälle et tulee auttaa sua sinne saunan lauteille.



Matti voi sit tulla lisäämään kiukaaseen puita.

Vierailija
16/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mutta nyt alkaa pistää vihaksi. Menen prkl vaikka kotisaunaan synnyttämään ja olen sitä mieltä, että irtisanoutuvat hoitajat saavat pysyäkin työttöminä loppuikänsä.

Ap

saisi Katainenkin maistaa sitä vastuuta mikä kätilöillä on :)

Kukas toimelias (raskaana oleva)av-mamma pistäisi isomahaisten mielenosoituksen pystyyn eduskunnan portaille? Voisi olla aika vaikuttava näky kun me isomahaiset juuri poksahtavat mammat huudettaisiin Jykke-boyta vastaamaan synnytyksistä ja vauvojen hoidosta. Saisi Katainenkin maistaa raskaana olevan naisen kiukkua :) Jopa minä voisin lähteä mukaan täältä perähikiältä valtaisan masuni kanssa.

Vierailija
17/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta perseestä kyse. Enkä todellakaan enää pysty sympatiseeraamaan ketään, joka jättää tällä tavalla minut ja vauvani heitteille! Olen sentään niiden hoitsujen palkkoja verorahoistani maksellut vuosikaudet ja synnyttämässä uusia veronmaksajia tähän maahan.



Heitteillejättö on jo ihan Suomen laissakin rikos.

Vierailija
18/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että kun Matti (Vanhanen?) ei luvannut lisää rahaa kunnille. Se valtio, joka rahaa jakaa, olemme me työssäkäyvät. Ne on verorahoja, joita jaetaan, ei niitä jostain valtion, eikä kunnankaan kassaan ilmesty tyhjästä. Kenen te luulette niiden hoitsujen korotukset maksavan? Kunnan? Joka on yhtä kuin asukkaidensa verotulot. Ja ne hoitsut maksaa veroissaan sitä omaakin korotustaan, joten ei siitä välttämättä niin paljoa jääkään käteen, eli osuu se verojen korotus hoitajien ahneuden takia niiden omaankin nilkaan. Mutta ehkä tätä on turha selittää täällä, missä suurin osa ilmeisesti luulee, että kaikki raha tuleekin sossusta ja se on joku yhteiskunta joka sen loisimisen kustantaa.

Vierailija
19/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim lääkärit ei ehdi kaikkialle kun joutuvat itse hoitamaan synnytyksiä, ei vättämättä kätilöä paikalla. enemmän hoitovirheitä ja repeytymiä yms.

Vierailija
20/59 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


omasta perseestä kyse. Enkä todellakaan enää pysty sympatiseeraamaan ketään, joka jättää tällä tavalla minut ja vauvani heitteille! Olen sentään niiden hoitsujen palkkoja verorahoistani maksellut vuosikaudet ja synnyttämässä uusia veronmaksajia tähän maahan.

Heitteillejättö on jo ihan Suomen laissakin rikos.

Juu-u Valtio on viime kädessä vastuussa. Eli ne heerat siellä.

Hoitajalla ei ole mitään velvoitetta mihinkään kun itsensä irtisanoo.

SINÄ itse vastaat viime kädessä itsestäsi, turha tulla tänne syyttelee muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi