Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen läski

Vierailija
10.09.2007 |

165cm/87kg,surkeaa,tsempatkaa mua! Painoin vielä 6 vuotta sitten 62kg.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijoiden ohjeilla se sujuu nälkää näkemättä ja herkutellakin saa!

Vierailija
2/4 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla BMI 32.5, eli

olen läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/4 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitkän tähtäimen suunnitelma. Oletan siis, että haluat laihduttaa. Suosittelen jotain ryhmää, vaikken itse ole sellaisissa ikinä ollut. Sieltä saa kannustusta ja neuvoja. Voi painoa kyllä pudottaa itsekseenki. Suunnittele vaikka 1500 kalorin päivä etukäteen ja pyri sellaiseen. Lupaa kuitenkin vaikka 1 hemmottelupäivä (karkkipäivä) itselles viikossa, jolloin saat herkutella. Yritä lisäksi liikkua nykyistä enemmän jos vain mitenkään mahdollista. Jos edes 4 seitsemästä päivästä viikossa menee hyvin (siis saat kontrolloitua syömisiäsi) voit olla tyytyväinen tulokseen ja pyrkiä vähitellen parempaan. Aseta tavoitteeksi vaikka 4 kiloa pois jouluun mennessä. Ja minusta on tärkeintä muistaa, ettei ylipaino ole mikään parantumaton sairaus, eli voit todella itse tehdä asialle jotain ja kun onnistut siinä, olo on hieno :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä