Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako kukaan Sveitsissä /Eglannissa asuva sairaanhoitaja auttaa.

13.10.2007 |

Hei!

Olen sairaanhoitaja ja mitta täynnä suomen palkkatasoa- Haluaisin töihin Sveitsiin tai Englantiin. Minulla on perhettä ja kysyisinkin onko sairaaloilla mah.järjestää perheasuntoa tai lasten hoitoa. Poika varmaan menisi kouluun on 5v ja hallitsee ranskankielen. Mitenkähän tuo työlupa ja ne kuuluisat työajat?

Kertokaa kokemuksista kiitos!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritan vastata jotain mita osaan. Taustalla on 10 vuotta asumista englannissa jossa olin s.hoitajana ja sina aikana perustin perheen.

Riippuu varmasti paljon sairaalasta seka rekryrointi firmasta (jos sellaisen kautta ajattelit hakea toita) kuinka paljon he avustavat asunnon saamisessa mutta mita yleisesti tiedan niin sairaaloilla ei ole ns. perhe asuntoja vaan ihan tavallisisa ja vaatimattomia asuntoloita joissa jaetaan yleiset tilat eli keittio,kylpyhuone,wc,t,olohuone. Itse huoneet ovat tosi pienia eli ei sellaiseen mahdu kuin yksi ihminen asumaan. Parasta olisi ehka perheellisen vuokrata kalustettu talo valitysfirmalta. Tulee toki aluksi kalliiksi kun joutuu maksaan valityspalkkioita seka vuokratakuun mutta ehka turvallisin vaihtoehto silti.

Monilla sairaaloilla on omia lasten tarhoja jotka on tarkoitettu 0-4vuotialle. 5 vuotiaat ovat jo oikeassa koulussa yleensa klo. 9-15 ma-pe. loma viikko on noin joka 6 viikko. Lasten hoito maksut ovat korkeat mutta toisaalta palkatkin on paremmat. yksi vaihtoehto on au pair (suomesta ehka?) lasten hoitajaksi varsinkin jos on vuoro toissa.

En nyt osaa muuta sanoa mutta kysy lisaa jos kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla