Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kotitöitä teidän miehenne tekevät? Miten hoitavat lasta tai lapsia?

Vierailija
13.10.2007 |

t. ap, jonka mies EI TEE MITÄÄN ja harkitsen nyt vakavasti eroa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee kaikkia kotitöitä. Tiskaa, imuroi, pesee lattioita je vessaa. Ainoa mihin ei osallistu, on ruoanlaitto.

Lasten kanssa on todella paljon, vie leikkipuistoon ja leikkii sisällä.

Vierailija
2/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en sitten taas huolla autoa, enkä tee lumitöitäkään, harvemmin leikkaan nurmikkoa tai teen remonttejakaan. Lapsia hoidetaan molemmat samoin, mun mies tosin leikkii ja pelaa niiden kanssa paljon enemmän kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi on 2-3 päivää viikossa kotona lasten kanssa kun itse olen töissä (8-16 työ).

Tekee yleensä meillä ruuat, pesee paljon pyykkiä, pitää normaalia siisteyttä yllä: pöytien pyyhkiminen, astianpesukoneen täyttö ja tyhjennys.

Lapsilla kaksi harrastusta, toiseen kuskaa yleensä yksin, toiseen viemme yhdessä.

Itse huolehdin yleensä viikkosiivouksesta: imurointi, lattianpesu, pölyjen pyyhintä, ja lisäksi järjestelen tavaroita vähän ahkerammin (esim. pestyt vaatteet kappiin jne).

En voi valittaa..

Vierailija
4/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tekee kotona kaikkia hommia mitä minäkin, lukuunottamatta pyykinpesua (ripustaa kyllä kuivumaan). Yhdessä tehdään paljon ruokaa. Teen kyllä kotitöitä enemmän (järjestelen vähän väliä), mutta yhdessä yleensä siivotaan etc.

Vierailija
5/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä ei ole autoa eikä pihaa. On jotain hommia joita itse en suostu tekemään, esim. lattiakaivon ja käsienpesualtaan viemärin putsaus, ne on puhtaasti miehen hommia :)

Vierailija
6/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisättäköön nyt vielä, kun tuli mieleen, että mies hoitaa kaikki lasten harrastuskuljetukset, joita meillä on viitenä iltana viikossa. Tekisi kyllä ruokaakin, jos pyytäisin, mutta satun itse pitämään ruoanlaitosta, en ole vaatinut. 5

Vierailija
7/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitäkin odottaa ilmeisesti jotakin kunniamainintaa ja palkintoa!!! >:(

Kun tulen kotiin vaikka kaupasta ja hän on jotenkin ihmeessä saanut päähänsä tyhjentää ja täyttää astianpesukoneen, niin hän tulee sen heti ovelle kertomaan siihen äänensävyyn, että minun pitäisi heittäytyä kaulaan kiittelemään ja kehumaan.

Ja jos erehdyn sanomaan, ettei tee koskaan kotitöitä, niin muistaa kyllä sanoa vaikka juhannuksen " kyllä minä silloin jouluna vein roskat..."

Jep, jep...

Noh, onneksi hoitaa lapsia todella paljon ja upeasti, on heille koko ajan läsnä ja tekee kaikki ns. miesten hommat! :)

Vierailija
8/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkia hommia tekee. Ei meillä ole mitään erityisiä naisten ja miesten töitä.

Mä olen kanssa aina ajatellut, että miten joku saa siihen autonhuoltoon kulumaan aikaa. Suurin aika menee ainakin meillä siihen, että ajaa auton kerran vuodessa sinne huoltoon ja kaksi kertaa vuodessa renkaiden vaihtoon. No, pesettää voisi useamminkin, mutta eihän siihenkään mene kuin 10 minuuttia kerralla.

Vierailija
9/9 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun... Ruokaa laittaa vain tosi harvoin ja leipominen rajoittuu sämpylöihin.

Lapsen kanssa on yhtä paljon kuin minäkin. Tällä hetkellä vähän enemmänkin kun opiskelen avoimessa yliopistossa yhtä ainetta, siihen kuluu ilta-aikaa ja välillä viikonloppuakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi