Kyllä tuli taas paska-äiti fiilis. :´( Ihan itkettää!
Lapsi kinuaa ulos, mutta en jaksa lähteä sinne. En jaksa auttaa pukemisessa. Lisäksi ulkona on kylmä, vaikka aurinko vielä paistaakin. Tuo meidän piha on hirveä jäälohkare.
Nälättää, pitää ruokakin jaksaa valmistaa, vaikka oli puhe miehen kanssa, että mies tuo tullessaan pizzaa.
Sekin harmittaa, kun oli jo valmiiksi pizzafiilis, niin nyt joudunkin tuon ruuan laittaa itse ja se on oleva eilisten jämiä.
Itkettää, olen huono äiti kun olen näin helvetin laiska ja saamaton ja lisäksi minua VÄSYTTÄÄ 24/7 ihan sama kuinka nukun ja mitä vitskuja syön.
:´(
Kommentit (36)
Kun olette niin rumia, läskejä, katkeroituneita ja vittumaisia. Jos noin paljon harmittaa toisen seksielämä. Siitä puhe mistä puute
Onko teillä vika älyssä vai empatiakyvyssä? Alkuraskaudessa väsyttää jatkuvasti. Se menee ohitse ja sitten taas jaksaa. Ettekö itse ole ollut toista kertaa raskaana toisen lapsen ollessa pieni? ETTE, ettekä siis voi ymmärtää sitä. Pitäkää turpanne kiinni siis sellaisesta mistä ette mitään tiedä.
kuinka esikoinen tulee kärsimään raskausajasta ja pikkuvauva-ajasta, kun ne niin rankkoja aikoja joillekin äideille on?
onnex se on ohimenevää.
Älä ap välitä näistä helkutin tekopyhistä!
Eiköhän aapee anna niiden kanssa jotain muutakin. Mitäs valmisruokaa itse annat, kun noin siitä huolta kannat? Normaali ihminen ei todellakaan vastaa tällaiseen kyselyyn tällä tavalla. Te itse olette katkeroituneita ja uupuneita oman itsenne älyttömiin vaatimuksiin, jos kehtaatte tuollaista edes sanoa.
makaroonia ja ketsuppia, niin kuin monet täällä kertovat tekevänsä.
Vierailija:
kuinka esikoinen tulee kärsimään raskausajasta ja pikkuvauva-ajasta, kun ne niin rankkoja aikoja joillekin äideille on?
Kuules, lapset joutuvat tässä maailmassa oikeasti kärsimään vaikka mistä. Lapsi ei todellakaan tuollaisesta väliaikaisesta kärsi ja kaikki ihmiset joutuvat joskus elämässään kokemaan pettymyksiä. Oletko ihan pumpulissa kasvanut? Jaa, no varmaan oman jaksamattomuutesi takia olet itse jättänyt sen toisen tekemättä. Vai oletko niin mukavuudenhaluinen?Ei sitä voi etukäteen noita asioita tietää. Sinä et mielestäni ainakaan ole todellakaan esimerkki fiksuudesta. Äiti saa olla väsynyt.
Meillä syödään tänään makaroonia!! EN OLE RASKAANA! ja lapset saivat valita mitä tänään syödään!
ja harvemmin makarooniakaan.
pisteet 22:selle:) se on hienoa, jos osaa ajatella omaa napaansa pidemmälle. kun kerran tietää, että toinen joutuu kärsimään, niin ei sitä tietentahtoen sitten tee. ihmisluonto on niin, että kyllä äiti suojelee lastaan. .. ok, yleensä:))
t: se makaroonin syöttämistä ihmettelevä
Kaikille äideille. Sitä on ihan turha kaunistella. Vai kokoontuuko täällä taas joku katkeroituneiden kotiäitien klubi, joiden miehet vetää parhaillaan viinaa tai ovat TAAS töissä ja POISSA kotoa? En minäkään viihtyisi tuollaisten akkojen seurassa, eipä silti.
Oltiin Prismassa, missä ne myös inhoavat käydä. Lähtisin niiden kanssa ulos, mutta kun näyttää olevan niin kivat leikit meneillään, niin tuskin taidan jaksaa edes ehdottaa. Totta puhuen mua ei huvita mennä ulos, koska siellä on niin kylmä ja puistossa seisoskelu on saatanan puuduttavaa. Enkä ole edes raskaana! Lapsiakin olen mennyt tyhmä tekemällä tekemään peräti kolme.
Kaatakaas hyeenat nyt sitä katkeraa paskaanne välillä tännekin ja jättäkää ap rauhaan hetkeksi. Ai niin, lastensuojeluunkin saa toki mun puolestani ottaa yhteyttä.
Onko teidän läskimahaiset äijänkuvatukset ryyppyreissulla vai mikä teitä risoo?
että aapee ei osaisi ajatella napaansa pidemmälle. Yritän vain sanoa sitä, että jos kerran jää menemättä ulos, ei maailma todellakaan siihen kaadu, etkä ole millään tavalla paskaäiti. Meillä ei myöskään syödä valmisruokaa, olen vain huomannut että tälläkin palstalla usein sellaiset arvostelevat eniten, joilla ei itsellään ole täysin puhtaat jauhot pussissa. Makaroneja on muuten myös täysjyvästä tehtyjä. Peruna on puhdasta tärkkelystä, siis lähes pelkkää sokeria! Sekö sitten on Ah, niin ihanaa ja terveellistä? Kyllä makaronia voi syödä silloin tällöin ja me syömme täysjyvämakaronia useimmiten. Lapset tykkäävät siitä kovasti. Riisiä syömme myös, perunaakin silloin tällöin. Etenkin kesäisin, jolloin siinä oikeasti on vitamiineja.
NE EI OO SAANU MUNAA PITKIIN AIKOIHIN JA SIX HAUKKUU JA KOITTAA MASENTAA APTA.?
Nämä kaikkensa lapsille aina antaneet naikkoset joiden mustat silmänaluset näkyvät jo kilometrien päähän ja katkeruus loistaa joka ikisestä lauseesta? Oletteko te sitten mielestänne esimerkki hyvästä äidistä? Ja seksihaluja näillä frigideillä tuskin onkaan.
Ah, niin ihanaa olla huono äiti. Eikä ees yhtään hävetä. Kuopus oli mukanani ja esikoinen ollut sisällä kokopäivän, silti me ulkoillaan kuitenkin aika usein. Eikä edelleenkään hävetä.
Toivottavasti kukaan ei nähnyt mua mäkissä, koska haluan pitää lapseni. Nyt voi joku av mamma käräyttää mut ja iik menetän lapseni.
Sallikaa mun nauraa, järjen jättiläiset! Kyllä hyvään äitiyteen kuuluu paljon muutakin, kuin että kerran jättää menemättä ulos lapsen kanssa. Olet hyvä äiti ap, muuten et edes tuntisi huonoa omaatuntoa tästä. Sitäpaitsi täältä palstalta on myötätuntoa turha hakea näiltä idiooteilta. Hävettää edelleen.