Kyllä tuli taas paska-äiti fiilis. :´( Ihan itkettää!
Lapsi kinuaa ulos, mutta en jaksa lähteä sinne. En jaksa auttaa pukemisessa. Lisäksi ulkona on kylmä, vaikka aurinko vielä paistaakin. Tuo meidän piha on hirveä jäälohkare.
Nälättää, pitää ruokakin jaksaa valmistaa, vaikka oli puhe miehen kanssa, että mies tuo tullessaan pizzaa.
Sekin harmittaa, kun oli jo valmiiksi pizzafiilis, niin nyt joudunkin tuon ruuan laittaa itse ja se on oleva eilisten jämiä.
Itkettää, olen huono äiti kun olen näin helvetin laiska ja saamaton ja lisäksi minua VÄSYTTÄÄ 24/7 ihan sama kuinka nukun ja mitä vitskuja syön.
:´(
Kommentit (36)
Voihan syynä olla masis tai vaikka kilpirauhasongelmat?
Vierailija:
Voihan syynä olla masis tai vaikka kilpirauhasongelmat?
Kyllä lapsen pitää halutessaan päästä joka päivä käymään pihalla! MIKÄ SIINÄ ON NIIN VAIKEAA?
Ei muakaan aina huvita, mutta puoli tuntia leikkiä piristää lasta ja on sille iloinen juttu. Miksi tahdot kiduttaa lasta sisällä!
Pakko myöntää että kuulsotat todella laiskalta ja törkeältä paska-äidiltä.
Lapsi-raukka :(
siellä piristyy varmasti! varsinkin kun on noin kylmä ja voit samalla suunnitella mitä ruokaa teet, sitten tulet sisälle posket punasena ja laitat ruuan! lupaan että on hyvä fiilis ja HYVÄäiti!
Ei ole oikein, että lapsi kärsii koska sua väsyttää :/ Ulkoilu piristää sua itteäsikin! Sisälläolo vaan väsyttää ja alkaa ahdistaa, myös pientä lasta.
Äkkiä nyt, pieni hetki pihalla, ettei lapsen tarvitse masentua.
ehditkö vielä tehdä abortin?
vaikka raskaus olisi pidemmällä kuin 12vk, niin hae lupa keskeytykseen sosiaalisita syistä. ei enempää lapsia sinulle.
Vierailija:
ehditkö vielä tehdä abortin?
vaikka raskaus olisi pidemmällä kuin 12vk, niin hae lupa keskeytykseen sosiaalisita syistä. ei enempää lapsia sinulle.
Me oltiin aamulla pihalla.
Älä ap piittaa, aina ei jaksa. Tuskin sunkaan tämänhetkinen olos on pysyvä tila. Mulla ainakin syksy väsyttää ihan hirveesti, enkä ajattele ruveta marttyyrimammaksi sen takia, täälä saa tuomiot niskaan sanoi/teki mitä hyvänsä. Koita jaksaa.
tsemppiä... ei tarttekaan jaksaa :)
Ihan kamalaa, millaisia tekopyhiä täydellisiä äitejä jotkut kuvittelevat olevansa. Kasvakaa aikuisiksi yhden lapsen äidit, jotka ette ymmärrä vielä todellisuutta. Tsemppiä sinulle! Yrittäkää mennä ulos jos jaksatte. Kyllä lapsi voi JOSKUS luopua omista tarpeistaan, jos siis kyse ei ole perustarpeista kuten nälkä, puhtaus jne vanhemman voinnin vuoksi. Vai tekö täydelliset äidit hyysäätte jo valmiiksi lelliteltyjä idioottimaisia kirkuvia penskojanne joka kerran, kun he jotain vinkuvat? Hei, lapsi oppii kestämään jonkinasteisia pettymyksiä. Mikäli äiti tunnistaa itsessään väsymyksen oireita, silloin on hyvä levätä. Voi johtua ihan raskaudesta. Kaikilla kun ei ole alussa sellainen olo, että jaksaa paljon. Voimia ap! Hävettää teidän haukkujien puolesta aika paljon ja teidän lastenne puolesta. Jos vaaditte samanlaista täydellisyyttä itseltänne ja lapsiltanne niin eiköhän syömishäiriö jo siitä vähintään seuraa. EI Ap
lapsi tarvitsee sinua, ja sinä roikut av:lla ruikuttamassa huonoa äitiyttäsi. joka muuten on totta, mutta se on nyt sivuseikka. mene.
Vierailija:
lapsi tarvitsee sinua, ja sinä roikut av:lla ruikuttamassa huonoa äitiyttäsi. joka muuten on totta, mutta se on nyt sivuseikka. mene.
Mielummin olen väsynyt ja tällainen kuin olen, kuin että olisin sellainen SONTALÄJÄ kuin aika moni aaveepalstalaisista näyttäisi olevan.
Nämä haukkujat ovat itse just sellaisia äitejä. Siksi ne haukkuvat toisia siitä, minkä itse tietävät todeksi.
Sitä kyllä on jaksettu, mutta seurauksia ei jakseta. Lapsi ulos ja sassiin.
Sen jälkeen, hoida ehkäisysi kuntoon, kun olen pukannut seuraavan ulos itsestäsi.
Sääli lapsiasi.
siitä syystä en olekaan nyt uudestaan raskaana, enkä aio ollakaan!!
Minua ei useinkaan huvita mennä pihalle vaan olo on ihan paska. lapsi kitisee ja on ahdistunut, joten mitäs sitten tehdään? No mennään ulos tietetnkin, eikä jätetä lasta itkemään ja tulla valittamaan av:lle!! Minä olen lapsen äiti ja minun on pidettävä huolta, että lapsi voi hyvin vaikka oma olo olisi kamala! Ei ole kamalan ylivoimaista käydä pihalla, vaikka puoli tuntia.
Ulkoilu piristää sitä paitsi lähes poikkeuksetta myös äitiä!
Siksi mielestäni on todella kurjaa, että ap on koneella, vaikka voisi ihan hyvin vetää toppikset päälle ja mennä LAPSEN VUOKSI käymään ulkona. Mutta tietysti yhtä hyvä jos isä menee pihalle.
Vierailija:
Sitä kyllä on jaksettu, mutta seurauksia ei jakseta. Lapsi ulos ja sassiin.
Sen jälkeen, hoida ehkäisysi kuntoon, kun olen pukannut seuraavan ulos itsestäsi.
Sääli lapsiasi.
Sääli myös omia tähtisimmujasi kun itse tunnut luuhaavan koneella myös!
ja hoitaa lapselle joku toinen hoitaja jos ei itse pysty hoitamaan!
Jos ap siis on vaan sängyn pohjalla ollut viikkokausia niin jonkun voi palkata ulkoilemaan lapsen kanssa ja ap lääkäriin.
22
Sitä paitsi mies on töissä tällä hetkellä, niin siitä ei nyt ole tähän hätään apuun tulijaksi.
Ruoka palaa liedelle jos nyt saman tien hypätään ulos!
oletko kenties joku lapsettomuushoitoja ottanut vinkuja?
huostaan. parempaan perheeseen.