ooO Helmet uuteen viikonloppuun Oooo
Huomenta kaikille helmille!
Onkos muualla maassa valkoinen kerros?
Mies kävi juuri eilen vaihtamassa talvirenkaat alle ja ensimmäiset lumihiutaleet leijaili maahan kun mies palasi renkaiden vaihtoreissulta.
ANSALLE tervetuloa jakamaan kuulumisia! Sinulla onkin ollut edessä aikamoinen yllätys! Toivottavasti vauva on kuitenkin tervetullut teidän perheeseen!
Meille on tulossa esikoinen ja mulla on la 1.2 ilmeisesti olet raskaudessa menossa suunnilleen samoissa. Rakenneultraan olet kai pikapuoliin menossa.
Onko mulla kokemusta, että pissassa on ketoosia? Ja millä sen vois korjata? Miten paljon nestettä oikein pitäsi päivittäin juoda? Vai onko se vaan noin palavat läskit...?!?
mantelipulla ja helmeri 24+0
Kommentit (10)
Nyt on viety paperit kelaan ja odotellaan että saadaan pakkaus! Kiitos kaikille jotka jaksoi mulle vastata noihin hakemukseen liittyviin kysymyksiin, kysyin kelan tädiltä oonko sen oikein täyttänyt ja kaikki oli niin kuin pitääkin! Jes. Nyt sitten vaan hiuksia repimään päästä niiden isyyslomien, - rahojen ja -kuukauden kanssa. Heh, ehkä sekin menee ihan omalla painollaan sit.
Ostin tänään rautatablettejakin, toivottavasti hemppa nyt nousis.
Meillä oli aamulla maa valkoisena, mutta eipä ole enää. =)
Mutta nyt syömään ja telkkarin ääreen laiskottelemaan.
Suan ja Nuppu 22+2
Jonttu82: Täällä vaivaa närästys iltaisin :/ ja rennietä sitten olen popsinut ja se kyllä auttaa onneksi. Toivottavasti auttaa myöhemminkin. Kahvin juonnin olen vähentänyt minimiin eli siihen aamukahviin sillä se pahentaa selvästi närästystä. Muissa ruoka-aineissa en ole vielä samaa havainnut.
Ansa: Tervetuloa joukkoon! Onpa melkoinen ylläri tosiaan ollut sinulle mutta onneksi tässä on vielä noin puolet raskausajasta jäljellä totutella ajatukseen ja tosiaan tavarat ym. saa haalittua kyllä yllättävän nopeasti sitten:)
Suan: Hyvä, että selvisi jo ne kelan vinkurat. Itsellä ne edessä ensi viikolla :/ ja olen kyllä toivottoman ulkona taas siitä hommasta mutta ei kait se auta kuin lompsia kelalle paperit kädessä ja pyytää neuvomaan. Edelleenkään kun en tiedä millä tuloilla haen sitä äitiyspäivärahaa.. Kun jos verotuksen perusteella niin tulot on huonommat kuin jos haen samaa mitä sain viimeksikin.. No, jospa ne siellä jotain sanoo.
Ja olipa aamulla liukasta!! Ja tietysti kesärenkaat alla. No, huomenna mies aikoi ne renkaat vaihtaa mutta katotaan nyt saako se sitä hommaa aikaseksi. Tulikohan se talvi sitten nyt..? Pienimmäinen kyllä ihasteli lunta kun sitä eka kerran satoi ja pitihän sitä maistellakkin :)
Mutta ruuanlaittoon!!
Hyvää viikonloppua kaikille!!
Vimpula 21+3
Tunteiden vuoristorataa kuljetaan yhä ja edelleen... Ei voi kuin odottaa ja toivoa edelleen...
Noh. Oli mulla asiaaki. Onko LuxusHippie yhä langoilla/taustalla?
Tarvisin yhden kirjan Jenkeistä ja amazon.com ei lupaa toimittaa sitä Suomeen...? Voisitkohan sä auttaa...?
Oman navan takana reuhataan välillä ihan kamalasti. Iskä oli ihan innoissaan eilenki, ko mä suihkun jälkeen ohjasin kättä potkujen mukaan... Kovasti sopii kakkonen vaihtaan asentoa ja puolta tuolla istukan takana.
Nytki (osastolla kahvitauko, mut mä en saata sitä juoda...) resuaa jotain ihan kamalasti tää asukas... :)
Siitä närästyksestä; lähes kaikki närästää. Rennietä menee pakettitolkulla nyt jo... Mut vissy on kans yks hyvä, mikä vähän tasoittaa oloa...
Pitää mennä. Kiitosta taas myötäelämisestä... Sitä tarvitaan nyt.
Luuk@ ja Onni 21+6
Kävin tänään ostaan vauvelille pari bodya,sukkahousut,soittorasian ja tuttipullon.Ostin ne loppuun myynnistä kun yksi pieni kyläkauppa lopettaa vuoden loppuun mennessä.
Kuopus tuli taas vaihteeksi kuumeeseen.Vasta oli kuumeessa ja oksennustaudissa.Nyt pitää mennä hoitaan.
anna_liisa 23+2
Mukavaa viikonloppua tulin äkkiseltään toivottelemaan kaikille mammoille=)
Luuk@lle edelleen jaksamista kera halitusten ja täällä myös toivotaan että pieni jaksaisi taistella!
Remonttipuuhat on nielaissut mut ihan mukanaan, tykkään hurjasti suunnitella ja laitella paikkoja mutta tuohan se mukanaan paljon stressiäkin ja erityisesti kiirettä.
Maanantaina mennään siis 4d-ultraan, hui=D
p02p06 ja pikkuinen 22+0
unohdin toivottaa Ansan tervetulleeksi=)
meillä mies tunsi äsken ensimmäisen kerran pikkuisen liikkeen! On jo pitkään yrittänyt tunnistella, mutta vielä tähän iltaan mennessä ei ole onnistunut, kun pikkuinen on ollut niin ujo aina kun isukin käsi on ollut masun päällä. Nyt kuitenkin mieskin tunsi potkun. Olen ihan taivaissa täällä ja kyllä siinä tilanteessa itse kukin liikuttui. Ihanaa.
Ei nyt muuta, menen takaisin katsomaan selviytyjiä! =)
Ansalle tervetuloa munkin puolesta, en ole aiemmin sitä muistanut sanoa!
Suan ja Nuppu 22+3
että tänään aamulla kun sängyssä makoiltiin niin mies kokeili taas josko liikkeitä tuntuisi ja pääsi sitten kokemaan oikein sarjatulituksen kun pikkuinen alkoi touhuamaan.
Jännä miten tällainen asia voi tuntua niin ihanalta!
Suan ja Nuppu 22+4
Tänään sanoin tytöille, että haluatteko kokeilla vauvan liikkeitä. Vajaa 5-vuotias oli kaikista innokkain ja saikin tuntea monta potkua :-). Isommatkin tytöt tunsi liikkeitä, mutta eivät olleet aivan niin innokkaita. Edellistäkin odottaessa tuo meidän toiseks nuorimmainen oli kamalan innokas. Sanoinkin sille tänään, että haluaisko se " neuvolantäti" tulla liikkeitä tunnustelemaan ja halusihan se ;-).
neronja rv 24+0
Ja tervetuloa Ansalle, bongasin viestisi jo tuolta toisaalta. Ihan kutkuttavan jännittävä tilanne sulla kyllä on, kun raskaus selvisi näinkin myöhäisessä vaiheessa.:) Itselläni on kanssa rv 23 menossa.
Kovin kummoisia kuulumisia ei mulla nyt ole. Raskaus ei juuri tunnu eikä vaivaa. Olo on kaikin puolin ihan naurettavan normaali, mutta niin se taisi olla viimeksikin tässä vaiheessa. Kukas siitä närästyksestä kyselikään? Onneksi ei ole sekään vaiva vielä iskenyt. Loppua kohden alkaakin sitten varmaan tulla enemmän kaikenlaisia kremppoja...
Nyt rupean valmistautumaan viikonlopun viettoon. Mies onkin viikonvaihteen töissä, mutta likan kanssa lähdetään maalle mun mummolaan.
Luuk@lle ja läheisilleen haluaisin toivotella vielä kovasti voimia.
Lumileopardi ja beibi rv 22+6