Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Kuinka usein riitelette?

Vierailija
12.10.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina riidelty IHAN joka päivä, parhaassa tapauksessa aina kun kommunikoimme.

Elämä on _hiukan_ rankkaa tällä hetkellä.

Vierailija
2/9 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä edellinen riita tais olla vuosi aijemmin, että kumpaan suuntaan kaihtimet väännetään.

Me ollaan niin samanlaisia ja ihan vastarakastuneita edelleen toisiimme 10½v jälkeen, ettei edes osata riidellä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuasioista ei yleensä nahistella, mutta joskus täytyy päästää höyryjä. Viimeksi on riidelty toukokuussa, eli tilastollisesti ens kuussa vois taas riidellä ;)

Vierailija
4/9 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden lasten kanssa ehkä pari kertaa viikossa

miehen kanssa kerran kuussa

Vierailija
5/9 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kumpikaan ei suostu antamaan asioissa periksi. Vaikka hyvässä parisuhteessa pitäisikin antaa ja olen näin yrittänytkin. Mutta on turhauttavaa, että mun pitäis olla aina se joka antaa periksi.

Vierailija
6/9 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi riideltiin eilen illalla. tänään ei olla vielä ehditty, kun mies lähti niin aikaisin töihin.

Vierailija
7/9 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa alkuunsa ehkä kerran 3kk:ssa, sitten vuosikausia ei koskaan ja nykyään eron jälkeen ehkä taas kerran 3kk:ssa.

Nykyisen miehen kanssa kerran puolessa vuodessa ehkä ja silloinkaan ei huudeta tai käyttäydytä aggressiivisesti, mutta kyllä meistä huomaa, että tuohtuneita ollaan.

Muiden kanssa en riitele, isäni kanssa osaisin riidellä kyllä taitavasti, mutta osaan nykyään välttää tilanteet mainiosti (en esimerkiksi yritä täyttää hänen kanssaan astianpesukonetta ;-)

Vierailija
8/9 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikäisen kanssa en muista riidelleeni vielä kertaakaan.

Vierailija
9/9 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itsepäinen, temperamenttinen tiuskija ja mieheni on lauhkea kuin lammas. Ei jaksa riidellä mun kanssa eikä ottaa niin vakavasti mun tiuskailuja. Lepyn kyllä alle minuutissa, että pitkävihainen en ole. Olemme hyvä yhdistelmä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi