Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten kulkue

Vierailija
27.06.2026 |

Haluaisin alkaa järjestää Helsinkiin ihmisten kulkuetta ,jossa kukaan ei olisi homo,lesbo tai hetero vaan vain ihminen kaikkine ominaisuuksien.Silloin todellinen suvaitsevaisuus olisi näkyvissä..eli kaikki omina itsenään  yhdessä .

Minulle ei kannata vastata ,että voihan Prideen osallistua kuka vaan...Niin voi mutta totuus on ,että se ilmentää tiettyjä suuntauksia jo ulkoisella sateenkaarellaan joka on Setan tunnuksena ollut vuosia.

Haluaisin siis kulkueessa ,jossa ei mennä aate-tai  tunnustuksellisuus ja suuntautumisedellä,vain ihmisenä elämän puolesta.

En ole koskaan eroitellut ihmisiä seksuaalisuuden,ihonvärin,etnisen taustan tms.mukaan.Kaikki sopii yhteen ja samaan eli ihmisyyteen.

Lähtisikö kukaan mukaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi