Ihmisten kulkue
Haluaisin alkaa järjestää Helsinkiin ihmisten kulkuetta ,jossa kukaan ei olisi homo,lesbo tai hetero vaan vain ihminen kaikkine ominaisuuksien.Silloin todellinen suvaitsevaisuus olisi näkyvissä..eli kaikki omina itsenään yhdessä .
Minulle ei kannata vastata ,että voihan Prideen osallistua kuka vaan...Niin voi mutta totuus on ,että se ilmentää tiettyjä suuntauksia jo ulkoisella sateenkaarellaan joka on Setan tunnuksena ollut vuosia.
Haluaisin siis kulkueessa ,jossa ei mennä aate-tai tunnustuksellisuus ja suuntautumisedellä,vain ihmisenä elämän puolesta.
En ole koskaan eroitellut ihmisiä seksuaalisuuden,ihonvärin,etnisen taustan tms.mukaan.Kaikki sopii yhteen ja samaan eli ihmisyyteen.
Lähtisikö kukaan mukaan?
Mukana👍