Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä? Olen ollut naimisissa 3 vuotta ja sitä ennen seurusteltiin 4 vuotta

Vierailija
12.10.2007 |

Ensimmäiset vuodet oltiin umpirakastuneita, ja ajattelin, että täytyy olla unta löytää näin ihana mies vierelleen. Nyt parin-kolmen viimeisen vuoden aikana miehestä on tullut luulosairas ja mustasukkainen. Fyysistä väkivaltaa ei ole, mutta mies tarkistaa puhelinsoitoin pitkin päivää olemiseni, ja jälkeenpäin tenttaa tosi tarkkaan menemiseni siltä osin kun ei olla oltu yhdessä.

Edellispäivänä näki kun kävelin töihin, ja kuljin hänen mielestään väärää puolta tietä, joten soitti heti ja kysyi mihin ihmeeseen olin menossa??!! Kerran olin kylässä tyttäremme 3 v kanssa ystäväni luona. Tyttäreni oli jutellut jälkeenpäin isälleen tästä reissusta ja käyttänyt väärää nimeä perheen lapsesta, joten heti alkoi tentata missä ihmeessä olin ollut.

Pettänyt en ole koskaan enkä mielestäni ole antanut aihetta mustasukkaisuuteen, joten mikä ihme sillä miehellä on? Miten tähän voisi suhtautua??!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi epäilee suakin kun itselläänkin kävi niin helposti. Mun arvaus...

Vierailija
2/6 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämään häntä myös. Ota kova kanta ja sano ettet siedä tuollaista kyttäilyä. Sano, että jos aikoisit pettää, niin ei mies sitä voisi mitenkään estää. Lisää omia menoja ja käske miestä rauhoittumaan tai hakeutumaan terapiaan. Sano myös, että et kestä sitten yhtäkään väkivallalla uhkailua tai tekoa. Näytä sille, että sulla on vapus elää ja olla. Älä petä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans mun miehestä hiukan mustasukkainen, mutta en ole häntä ikinä kahdeksan vuoden aikana pettänyt, joten ei se välttämättä sitä tarkoita. En ole kyllä sairaalloisen mustasukkainen..

Vierailija
4/6 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli samanlainen, tosin tuo kyttäysmeno alkoi jo puolen vuoden seurustelun jälkeen. Just samanmoisia juttuja, että jos sanoin meneväni R-kioskille, mutta lähdinkin ensin käymään pankkiautomaatilla (toisessa suunnassa), niin ikkunasta kyttäs ja sitten kotiin tullessa tenttasi, että missäs sitä oikein kävin. Eikä uskonut. Lopulta meni ihan liiallisuuksiin tuo homma (en saanut enää miehen mielestä tavata ystäviänikään), joten lopetin suhteen. Kun ilmoitin erosta, niin sain sentäs sen kunniaks vielä turpaankin, vaikkei suhteen aikana väkivaltaa ollutkaan.

Ja jälkeenpäin sain tietää, että exä oli minua pettänyt, joten tuo vois olla yks teoria kyttäykselle.

Vierailija
5/6 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on eri asia olla nimenomaan hiukan mustasukkainen tai sairaalloisen mustasukkainen. Lisäksi tuo, että ap:n tapauksessa mustasukkaisuus on tullut yht' äkkiä kuvioihin. Se ei ole normaalia.

Vierailija
6/6 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen työpaikalla on pari naista, mutta ne on jo molemmat vaihdevuosissa ja iltaisin hoitaa kovasti lastaan ja todella harvoin on missään yksinään. ainahan sitä tietysti voi käydä vaikka maksullisissa naisissa keskellä päivää, että ei silti...

ahdistaa vaan tuo jatkuva kyttäys. ja harmittaa että hyvä suhde menee tän takia pilalle.