Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigger: Kerrohan tarkemmin niistä Tampereen treffeistä. Missä tapaatte ja tarviiko ilmoittautua etukäteen? Jos vaikka joku kerta tultais mukaan, kunhan nyt tyttö vähän kasvaa ja päästään kunnolla liikkeelle.

T: Buuffa ja Nuuro

Vierailija
22/32 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi tervetuloa Mammis & Sere.

Toiseksi kiitän kaikkia lohduttavista sanoista. Hyvä että on paikka missä voi vähän purkaa tunteita.

Tänään on ollu vielä kurjempi päivä. Viime yönä tapeltiin miehen kanssa, molemmat väsyneitä ja kaikesta piti suuttua. Tai musta ainakin tuntuu siltä että suutun jokaisesta pienestäkin asiasta.

Jos en suutu ni itken ja murehdin kaikkea.

Suklaata oon tänään syöny ihan ennätys määrän, mun äiti kun on Joelia hoitanu. Onneks sentään apua saa jostakin, mies ku on aina töissä ja vapaa päivinäki hoitaa vaan kaiken maailman työ-juttuja tai juoksee työ kavereiden kanssa kahvilla.

Tuntuu tosi kivalta, varsinkin jos ei asiat muutu kun toinen tulee. Miten mä selviin yksin tästä kaikesta??

Päätä särkee koko ajan eikä mikään huvita, silmät ihan turvonnu ku oon vaan itkeny. Jokainen mainos telkkarissa itkettää, kun Joel kopsahtaa lattiaan enkä ehdi saamaan kiinni ni rupeen itkemään...

Edes koiria ei jaksais ulkoiluttaa! Oonkohan mä tulossa kipeeks vai voiko tää oikeesti johtua tästä raskaudesta?

Ihan on sellanen olo ettei jaksais edes nähdä yhtäkään ihmistä.

Taidan mennä laittamaan Joelille ilta-puuron, jos mentäis vaikka yhdessä nukkumaan. Anteeks nyt taas tämmönen valitus kirjotus, ei vaan jaksa nyt kamalasti mitään..

Henna, Joel ja Ninni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on nyt kauhee hormonimylläkkä kehossa meneillään - ei ihme, että on pää sekaisin ja tunteet menee vuoristorataa! Mutta ota ihmeessä tuo alavireisyys ja itkeskely puheeksi neuvolassa, jos tuntuu jatkuvan päivästä toiseen. Ja täällä saa tietty ihan luvan kanssa purnata! Halaus :)

Makkara

Vierailija
24/32 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas hiljaisia isoja enskoja tänään!

Tämä päivä on meillä ollut paljon, paljon parempi. Vaikka viime yö ei ollut mikään hyvä (Joel jostain syystä itkeskeli koko yön) on koko päivän ollut hyvä olla. Josko ne hormonihirviöt olis hetkeks meiltä lähteny muualle.

Joel siis itkeskeli koko yön ja ihan pakko kysellä teiltä joille on jo lapset hampaita kasvatellu, että eikö ensin kuuluis tulla alas 2 ja ylös 2? Meillä on kaksi hammasta alhaalla, ylhäällä ei edes pahemmin näytä siltä että olis puhkeemassa mut alhaalta on kolmas jo melkeen läpi. Näkyy jo ihan hyvin mutta ei vielä täysin puhki ole.

Ja pakko vielä hehkuttaa, Joel nousi tänään seisomaan ilman mitään tukea ja seisoki jonkun hetken! En meinannu millään uskoa, ei kai vielä tässä vaiheessa? Vai olikohan vaan joku vahinko? Joel siis n.7,5kk.

Taidanpa ,mennä taas iltapuuron keittoon ni pääsee poika kohta nukkumaan.

Henna, Joel ja Ninni 18+1

Vierailija
25/32 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Olin sitten eilen kiukkuinen kun mies lähti ¿peli-iltaan¿ ja lupasi tulla ¿ajoissa¿ kotiin, kun meillä on aina lauantai aamuisin vauvauinti.. Noh, ¿ajoissa¿ oli sitten joskus 4 aikaan. :( Otin sitten Oonan naisten pukkariin kun ajattelin että mies vielä vahingossa tiputtaa lattialle tai jotain.. Ei tietenkään mutta kuitenkin. Ihanat uinnit oli ja siellä oli valokuvaajakin!!! Kivoja kuvia varmasti tuli taas, sekä pinnan yläpuolelta että sukelluskuvia.. Jännää! Koko päivä meni siivotessa & kokkaillessa piirakoita ja leivonnaisia. Ilta meni sitten isovanhempien ja tätien kanssa touhutessa ja ai kun oli Oonasta mukavaa. :)

AURORA ¿ onneksi ei Ainolla ollut pissistä tms. Mulla oli pienenä ihan krooninen ja toivon NIIN kovasti ettei Oonalle tule.. Se ei todellakaan ole mitään kivaa. Ihanahan se ois jos saisitte sun mummon lähelle asumaan! Mun mummo 97v asuu sellasen 6h ajomatkan päässä. On kyllä käynyt useamman kerran pääkaupunkiseudulla vuoden aikana, mutta ei enää viime joulun jälkeen olla voitu häntä tänne kuljettaa. Kamalan kova on ikävä! Olin jo ajatellut ottavani mummon meille asustelemaan siksi aikaa kun olen mammalomalla, mutta nyt on mummon kunto niin huono ettei multa onnistu hänen avustaminen vessaan jne.

SERE ¿ Mimsulle kans ISOT 6kk onnittelut!!! :) Meillä on kova mietintä päällä millanen syöttötuoli ostetaan. Mulla tekis mieli ostaa sellanen ¿taitettava¿, eli mikä tavallaan katkeaa siitä keskeltä jalkoja ja siihen tulee pöytä eteen.. Saa nähdä mikä hankitaan.

MAKKARALLE & Nakille huiskutuksia! Toivottavasti ei se flunssa paina päälle ja pääsit nauttimaan Yön konsertista + hippaamisesta! ;) Rehvataanko joku kerta siellä Myyrmannissa? Ollaan aiottu monta kertaa mutta ei olla saatu aikaiseksi.. :)

HENNA ¿ mun mies oli kans sillon raskausaikana kovasti menossa omissa peleissä ja poikien jutuissa. Jossain vaiheessa vihelsin pilliin ja sanoin että ei onnistu enää kun on lapsi talossa. Nimittäin mamma on väsynyt päivän päätteeksi ja muksukin varmasti kaipaa välillä toista aikuista lähelle. Onkos sun mies sitä sorttia että sille voisi ihan suoraan sanoa miltä tuntuu ja mitä toivoo hänen tekevän? Kiva kuitenkin että tämä päivä oli jo parempi! :) Niin se aurinko paistaa sinne risukasaankin.. hih! MAHTAVAA kun Joel nousi seisomaan!!! WOW!

Jep, Oona ei meinaa malttaa nukahtaa sänkyynsä, oli sen verran actionia vissiin tänään.. Täytyy mennä vähän sylittelemään, jos sit onnistuis paremmin. Kauniita unia kaikille! :)

Mammis & Oona [/color] [color=red]♥[/size][/color]

Vierailija
26/32 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka mammat ja lapset tietty! Luen kyllä näitä pinoja melk. päivittäin mutta täällä isoissa tahti on niin nopeeta ja pinot isoja ettei me ehditä kommentoida :(

Olen itse ollut jotenkin ihan loppu aina iltaisin, Höpis imee musta kaikki mehut kyllä päivittäin..pikku herra kun nukkuu yhdet pitkät (1,5h) päikkärit ja toiset sitten illemmalla mamin lenkkeillessä vaunujen kera (n.30-40min) joten tää oma aika on tod. vähäistä. Mulla on meneillään joku ihme " pakko-urheilla-hulluna-joka-päivä" -kausi, sekin mieletön ulkona juokseminen ja jooga vetää mehut. Mutta näin on nyt pakko olla sillä ennen raskautta vedin savuja keuhkoon urakalla, ja nyt en enään siihen halua retkahtaa...niinpä sitten rääkkään itseäni tällä terveemmällä vaihtoehdolla :) No kyllä tää tästä tasaantuu....siis tää väsymys!

Höpis hilaa itseään eteenpäin vauhdilla silloin kun eteen laittaa esim. Rubikinkuution :) se on aivan pakko saada suuhun! Muuten tyytyy vaan kieriskelyyn lattialla....no kyllä sitä vielä perässä saa juosta.

Vierastelusta täällä ei ole tietoakaan, kaikille kaupassakin vähääkään häntä katsoville suodaan leveä, 2 hampainen hymy. Ja tädit hihkuu innosta =)

Olen mukana kyllä henkisesti kaikkien jutuissa, vaikka en niinkään kommenteeraa kirjoittamalla aina ;)

ONNEA MIMOSALLE ja OONALLE!!

Lycka joka palaa taas kun silmät pysyy auki, ja Höpis z z z z

Vierailija
27/32 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sitä Hämeenlinnan treffiäkyseli/ suunnitteli?? Jokos toteutettais? =)

Vierailija
28/32 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lycka, mä ainakin joskus pienten puolelle kyselin Hämeenlinnaan treffaajia! Me tultais ihan mielellää, ja pienten puolella tais pari olla sieltä päin. Eli pistetään vaan treffit pystyyn! Mä vaikka joutessani aloittelen pinon asiasta..

Pinosta ei jäänyt paljoa mieleen..

Mun vanhemmat tuli perjantaina ja sit eilen käytiin kirppareilla Hyvinkäällä ja sit ajeltiin Myyrmanniin. Käytiin sit mun veljen ja tädin luona kans.

Nyt äiti ja mies on tuolla poistamassa vanhoja tapettaja olkkarista, kohta päästään laittaa uusia seinälle! :)

Eve karkailee koko ajan olkkariin -> siis perään!

Bejpi ja Eveliina 9,5kk

Vierailija
29/32 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pika kuulumiset, eemeli rupeaa just heräilemään jo toisilta päikkäreiltä¿

Meille iski nyt sitten eka flunssa ja viime yönä ei sitten paljoa nukuttukaan, voipi olla, että hampaitten tulo teki myös flunssan, kuumetta ei varmaankaan ole ja kakkavaippoja on saanut vaihtaa päivän mittaan¿

Oltiin eilen ostamassa istuin eemelille ja kun olin päättänyt että ehdottomasti ostetaan selkämenosuuntaan istuin ja mielellään maxi cosin mobi, niin liikkeessä saivat ylipuhuttua ja ostettiin vain kasvot menosuuntaan recaron yong sport¿

No nyt hiukka harmittaa toi turvallisuus juttu, mutta kai niitä kolareita voi tulla joka suunnasta, toivottavasti ei tulis tietty lainkaan ja toi recaron sivutörmäyssuojat ovat kyl aika huiput ja mies tietysti halusi recaron penkin¿ tiedän, että monet kauhistelee niin itsekin, mutta hyvin eemeli tuntui viihtyvän ja itsekin näkee mitä pikku mies touhuilee kun ollaan kahdestaan liikenteessä, silti kyllä mietityttää, mutta istuin on nyt ostettu ja sillä selvä¿

Ahaa no nyt eemeli heräs, täytyy mennä hoitamaan raukkaa :o( toivottavasti päästäis pian flunssasta eroon!

Palailen taas¿

Pajuska+nuhainen eemeli ensi viikolla 8kk

Vierailija
30/32 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson] Me ostettiin kanssa meidän Milolle se Recaro yong sport istuin. Me mietittiin vaikka kuinka kauan tota istuin hommaa kun mua ei miellyttänyt mikään noista mitä nyt yleisesti liikkeistä tyrkytettiin.

Milo ei viihtynyt turvakaukalossa yhtään ja hikoili aina siellä ihan kauheasti ( Graco autobaby). Mulle oli tärkeintä se että istuimen materiaali on mukavan hengittävä. Recarossa alkoi heti matkat sujumaan Milolla.

Meillä kanssa mies tykästyi heti siihen istuimeen :)

Mua mietitytti kanssa se turvallisuus homma mutta nuo Recaron sivutörmäys suojat on kyllä ihan huiput. Ei ne kolarit läheskään aina ole nokka kolareita. Mähän ajoin rv 31 silloin kolmekertaa katon kautta ympärin mettään, ja siinä nimenomaan olisi pelastanut noi hyvät sivutörmäys suojat. No onneks Milo oli silloin kaikista turvallisimmassa paikassa eli mahassa =)

Mutta siihen tulokseen olen tullut että ostettiin kyllä paras mahdollinen istuin Milolle.

Hermione ja Milo 8kk

Vierailija
31/32 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Varmaan parempaakin tekemistä kuin surffata palstalla.. ;) hih!

Eiliset ½-juhlat meni mukavasti, isovanhemmat olivat ihastuksissaan Oonan hienoista taidoista (kontallaan peruuttamisesta jne) ja tuli ihania lahjoja; kirjoja, sukkiksia ja collegetakki. Tänään sitten onkin puuhasteltu kolmestaan isukin kanssa kotijuttuja. Kävin illansuussa pitämässä yhden jumpan ja nyt odotellaan että sauna on lämmin ja neiti pääsee kylpyyn.

Huomenna aamupäivästä ajattelin mennä kokeilemaan Oonan kanssa äiti&lapsi-jumppaa läheiselle salille kun sain sinne lahjakortin. Toivottavasti tehdään muutakin kuin nostellaan vauvoja, nimittäin alkaa tuo neiti painaa jo niin kovasti että mamman hartiat on ihan jumissa kun kauemmin kantelee. Onneksi illalla sitten päästään vaarilaan kyläileen & vaari hieroo sekä mamman että isukin. :)

LYCKA ¿ sehän on vaan hienoa jos saat liikuntaa! :) Hyvä kausi sulla on meneillään.. Voi kun mulle tulis sellanen kausi ettei maistuis mikään herkku! Hehe.. Toivottavasti treffataan sit taas seuraaville pk-seudun treffeillä, Höpis oli NIIN suloinen siellä Jumbossa!

BEJPI ¿ millaset uudet tapetit teille tuli? Onko hienot? ;) Tyhmä kysymys.. Ainahan kaikki uusi sisustus on hienoa.. Mulla tekis mieli tauluja ja vähän jotain pieniä uusia huonekaluja, mut ei taida olla varaa. Joku kaunis päivä.

PAJUSKALLE & Eemelille kovasti paranemistoivotuksia! Toivottavasti flunssa helpottaisi pian. Varmasti turvaistuin on hyvä teille, noista on varmasti niin monta mielipidettä kuin on istuintakin.. ;) HERMIONE & Milokin kun kerran tykkäävät..

OK, nyt taitaa olla kylvyn ja saunan aika. Huiskutukset kaikille!

Mammis & Oona [/color] [color=red]♥[/size][/color]

Vierailija
32/32 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kotiuduttu ollaan eilen ja toisaalta ihana olla kotona, mutta kyllä oli ikävä lähteä pois lämmöstä ja auringosta=( Ja tietty taas joutuu päästämään ton miehenkin töihin....

Oli paljon sattunut ja tapahtunut, mutten viitsi kaikkea kommentoida. Aloitanpa siis puhtaalta pöydältä omanapaisesti ja hyppään mukaan juttuihin huomisesta alkaen.

Eilen tuli O:lla 8kk täyteen. Kyllä aikaa kuluu hurjaa vauhtia! Kontataan aivan kauheaa vauhtia, ei meinaa mamma pysyä perässä. Ja tukea vasten noustaan koko ajan seisomaan sekä tänään otettiin myös ekat askeleet tukea vasten:) On siis muutamassa viikossa tapahtunut paljon.

Oliver teki täyden soselakon Espanjassa. Ei mennyt kuin puolipurkkia väkisin syöttämällä päivässä=( Maitoa meni niin paljon kun antoi. Stressasin jo että joudutaanko aloittaa alusta soseiden opettelu kun tullaan suomeen, mutta eilen alkoi taas " normaali" maitoa vastaan kapinointi ja soseet maistuu NIIIIIN hyvälle että;) Eli mikä ihme tuota Poikaa vaivaa, miten voi muuttua noin kun maasta toiseen tullaan?! o/

Mies vielä salibandyturnauksessa joten täytyy alkaa touhuilla tuota poitsua yöpuulle, eli palailen huomenna ja koitan laittaa lomakuviakin vähän näytille...

Öitä,

Aurora & Oliver 8kk