Miksi naisten haukkuminen on ok?
"Todellinen kaunotar Esplanadilla on yleensä venakko. Suomalaisen naisen erottaa kaukana maailmallakin siitä, että hänellä on leveä ahteri, lyhyet jalat ja tissit kuin spanielin korvat."
Suora lainaus Iltalehden kolumnistilta, arvaatte varmaan keneltä? Kirjoitin tästä palautetta lehdelle, eivät vastanneet. PIstin postia tasa-arvovaltuutetulle ja kysyin, saako tälläistä kirjottaa. Vastausta ei koskaan kuulunut.
Tiedän että moni pitää minua nolona kun tälläisestä suutun, mutta MIKSI naisia saa aina haukkua?
Kommentit (6)
haukkumista, nimittelyä ja arvostelua löydät täältä.
Ja meidän kirjoituksemme eivät leviä kuin kulovalkea pitkin Suomea, muokaten näin asenteita? Olen järkyttynyt. Utrioni lukeneena parikymppisenä naisena en voi käsittää, miten tekin hyväksytte tämän ja vieläpä etsitte pahempaa syyllistä joukostamme??
Ap
Ja meidän kirjoituksemme eivät leviä kuin kulovalkea pitkin Suomea, muokaten näin asenteita? Olen järkyttynyt. Utrioni lukeneena parikymppisenä naisena en voi käsittää, miten tekin hyväksytte tämän ja vieläpä etsitte pahempaa syyllistä joukostamme??
Siis nämäkö jutut tältä palstalta eivät leviä kuin kulovalkea pitkin Suomea? Miettipäs uudestaan.... :o)
Ja mitenkäs tuo Utrio nyt tähän kuuluu?
Faktaa on, että nainen on naiselle susi. Opit sen vielä elämäsi aikana. Miesten jutut jäävät paljon jälkeen naisten omista jutuista.
Jokuhan kirjoitti että SUOMALAISET MIEHET mielletään möhömahasiksi sohvaperunoiksi.. Ei niin että joku möhömahanen sohvaperuna haukkuisi naisia.
Eiköhän Venäläiset naiset haukuta ties minkäalan ihmisiksi, tummat miehet isomunasiksi..
Miksi suomalaista naista ei voi sanoa riippurintaseksi leveäperäseksi? :D
Ainakin enemmistö suomalaisista omistaa tuulipuvun kuin näpsäkät piikkisaappaat.. ;)
Itse olen suomalainen, eikä minua haittaa yleistykset. Ne on huvittavia. Se että joku saa Neekerin suukon muutettua rasistisista syistä muutettua Brunnenbergin suukoksi on säälittävää..!
Ulkomaalaset on rikkaus Suomessa, minulla ei ole mitään maahanmuuttajia kohtaan mutta säälittää että me ollaan niin herkkähipiöisiä että jokkut herkutkin mielletään rasistisiksi. Kun ne ei ole ollut koskaan siinä mielessä edes tehty. :(
kaljamahaisiksi sohvaperunoiksi, joille penkkiurheilu on koko elämä jne...