Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*KESÄNUPPUJEN to-su*^*

11.10.2007 |

Ja uutta pinoa loppuviikoksi...

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti vielä kysyn, eikö kukaan kaipaisi vastaavaa Yahoon puolelle??

Vierailija
22/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä masensit nyt mua... että sillä miten voimakkaat oireet on, olisikin jokin vaikutus keskenmenoon/tuulimunaan tms.

Mä olen silti kaikesta oireettomuudesta huolimatta päättänyt olla raskaana ja nauttia!!

Vihdoinkin täälläkin pilkottaa aurinko.

Eliador ja Tiuhti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei

mitähän minä sotkin näiden nappuloiden kanssa taas..? Hmm.

juu... kesken meni eilen raskaus. :( Kovat menkkamaiset kivut tuli päivällä ja sitten alkoi menkkamainen vuoto jonka mukana tuli limakalvon repaleita tms.

tänään kävin lääkärissä ja sanoivat että hyvin tod. näk. oli mennyt kesken. Ensi viikolla utrataan vielä ja kysyn gyneltä miten pian voidaan yrittää uudelleen.

Kauhea, syvä pettymys. Miehen kanssa sylikkäin itkettiin meidän pikku enkeliä eilen ja mulla meinaa tehdä tänäänkin niin kauhean tiukkaa. On tämä musertava tunne kun se noin vaan viedään pois. Sinne se meni viemäriin... :(

Tänään aion sytyttää kynttilän rakkaan muistoksi.

tsemppiä ja onnea kaikille muille alkuraskauteen, toivotaan, että muilla ei kävisi näin. Minä siirryn tuonne kuumeilupalstalle takaisin...

Vierailija
24/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Nippenappe! Tosi kurja uutinen! Voimia teille. Toivottavasti nappaa pian uudestaan! Itselläni kävin kesällä ihan samassa vaiheessa noin ja nytkin se kummittelee koko ajan mielessä (Litiinalle kanssa terkkuja) , mutta olo on nyt ollut minullakin hieman erilainen joten toivon, että tällä kertaa menee hyvin. Nämä ovat niin epävarmoja aikoja...

Hyvää viikonloppua kaikille ja kasvua " alkioille" !

Sanelina07 6+1

Vierailija
25/40 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus ja pahoittelut Nippe_Napelle! Ihanaa, että miehesi on ollut hyvin tukenasi. Surkaa yhdessä enkeliänne ja yrittäkää sitten vain rohkeasti uudelleen. Itselläni tuntui, että uusi raskaus alkoi, kun olin siihen valmis henkisesti. Uskon ja toivon, että niin myös sinulla!

Niina

Vierailija
26/40 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni Nippe_Nappe. Olen todella pahoillani! Iso halaus!!

Tehkää surutyö rauhassa.

Vierailija
27/40 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa sanoa mitään lohdutussanoja, niin ikävät asiat kohtaavat joitakin meistä :(

Käväisin Hulluilla Päivillä ja kas, Akateemisessa oli alennuksessa Suomalainen Vauvakirja... Pakkohan se oli ostaa, kun oli alennuksessakin ;) Lueskelin sitä eilen, ja siitä sai kyllä ihan kivasti neuvoja tähän alkuraskauteenkin.

Vierailija
28/40 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä ikävät uutiset aina pysäyttää. Toivotaan, että niitä ei enää tulisi.

Pihatyöt kutsuu, vaikka ulkona on aivan järkyn kylmä. Ainakin minun mielestäni. Mä olenkin sellainen vilukissa ja viime aikoina palellut vieläkin enemmän :)

Eliador ja Tiuhti 5+5

Vierailija
29/40 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää täälläkin, +2 vain... ja tuntuu kans et palelen entistä herkemmin. Pitää vaan koko ajan lisätä vaatetusta..

Jännä miten eilen oli melko oireeton päivä, jaksoin illalla urheilla.

Mutta väsymys onkin sitten tosi kovaa.

Kävin mä äskenkin urheileen mutta nyt ois jo sit valmis yöunille. ;)

Hetkellinen huono olokin tuli äsken, meinasin oksentaa mutta en sitten. Vähän sain syötyä ja se helpotti heti.

Ja eikun päikkäreille.. :)

Hyvää lauantaita kaikille!

Vierailija
30/40 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on 6+1 tänään :)

Vierailija
31/40 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Nippe_Napelle ja Millille. Kunhan muistatte, että itse ette ois pystyneet estämään sitä mitenkään. Niin oli sitten tarkoitettu käyvän. Pian huomaatte taas olevanne raskaana ja saatte vielä vauvat kainaloon.

Itse en ole kiinnostunut liittymään noille suljetuille palstoille. Olen jo kesäkertut 2006- yhteisössä kirjoittamassa, joten en viitsi kauhean moneen liittyä. Täällä käyn kertomassa kuulumisia.

Tänään on ollut oikein kunnon väsymyspäivä. Nukuin jo parin tunnin päikkäritkin. Olipas ihanaa! Kotona siihen ei ole oikein mahdollisuutta. Nyt ollaan viikonloppureissulla, joten esikoisen kaitsija löytyy. =)

Pahaa oloa ei ole ollut pariin päivään. Toisaalta hyvä, toisaalta on heti varpaillaan, että miksi ei. Maha pömpöttää kivasti. On tosi läski olo suoraan sanottuna. Paino ei ole kyllä noussut, mutta turvotus on valtava. Oli jo pakko laittaa äitiyshousut päälle kun ei mene omat farkut jalkaan. Tai menee kun ähistää ja sitten tulee ahdistava olo kun ne puristaa.

Tyttli-83 rv 6+4

Vierailija
32/40 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliador: Anteeksi jos aiheutin masennusta. Enkä ei olisi pitänyt kertoa asiaa, koska tieto lisää tuskaa! Rohkaisevaa on kuitenkin se, että suurin osa raskauksista kuitenkin onnistuu hyvin. Vaikka olisi oireettomiakin!

Nippe_Nappe: Olen pahoillani puolestasi. Tiedän, miltä km tuntuu ja se ei ole kivaa. Mutta pian elämä voittaa ja voitte yrittää taas. Normaali tilanteessa ainakin yhdet kuukautiset pitää odottaa ja sitten vaan pupuilemaan. Km:n jälkeen tulee kuulemma helposti raskaaksi! Taas minä täällä jakelen näitä tietojani...

Minullakin oli eilen oireettomampi päivä. Pahoinvointia ei ollut oikeastaan ollenkaan. Päiväunilla näin unta, että olin naislääkärin vastaanotolla. Lääkäri lohdutti minua, että näin se luonto hoitaa pois nämä elinkelvottomat sikiöt. Olin siis saanut keskenmenon... Kauheaa miten se kummittelee unissa jatkuvasti. Keskenmenon jälkeen menee kyllä ilo alkuraskaudesta.

Olenpas nyt taas negatiivinen! Mutta positiiviseen asiaan. Taas on saatu uusi rv kasaan ja tänään alkaa 8.rv! Jee! Kun seuraavista viidestä viikosta selviää, niin voi jo hengähtää!

Littiina rv 7+0

Vierailija
33/40 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin jo uskaltautuisin tänne kirjottelee. Maanantaina tein posiiivisen raskaustestin ja olo on edelleen epäuskoisen onnellinen. =) Yli vuosi yritettiin ja viime marraskuussa oli varhainen keskenmeno. Nyt sitten vihdoin tärppäsi ja täytyy vain toivoa että vaavi on todella tulossa meille kesäkuussa. Mitään ihmeempiä oireita mulla ei oo, rinnat on pikkasen arat, väsyttää ja nälkä on koko ajan. Mut eikai niitä ihmeemmin taida tässä vaiheessa vielä ollakkaa. nii ja toinen lapsi on meille tulossa. Esikoinen täyttää marraskuussa 3 vuotta.

Nii ja todella suuret pahoittelut keskenmenon kokeneille! Todella surullista =(

pirpana81 rv 4+6 (tai rv 5), en oo iha varma...=)

PS. missä vaiheessa ootte aatellu varailla aikaa neuvolaan tai ootte jo varannu? Mä varasin itelle jo alkuraskauden ultra ajan, pakko saada mahollisimman nopeesti varmistus et vauva on todella tulossa =D se on rv 7+4, kai sillo jo jotai näkyy?

Vierailija
34/40 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai huomenta kaikille! Ja halaus kaikille jotka ovat joutuneet kokea keskenmenon. :' (

Mun olotilat vaihtelevat päivittäin. Toisinaan on etova olo ja seuraavana päivänä voin loistavasti. Jokapäiväinen oire on päikkäreiden tarve. Ei pysy millään hereillä koko päivää. =) Se on tietysti hankalaa kun töissä pitäis olla. Jos väsymys pahenee niin on pakko hakee saikkua tai saada nukkua töissä päiväunet. Katsotaan...

-annnoj- rv5+5

Vierailija
35/40 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Aamu alkoi mukavasti oksentamisella ja paha olo on kestänyt koko päivän. Automatka reissusta kotiin meni ihan hyvin, loppumatkasta tulikin sitten pahoinvointia. Koko ajan oksettaa eikä esikoisen kakkavaippa auta yhtään asiaa. On myös kipeä olo, kurkkuun koskee ja olo on vetämätön. Mut tätähän tää on!

Huomenna on sitten taas ultra. Joskohan siellä nyt näkyis jo syke? Jos näkyy, niin voin ehkä vähän rentoutua...

Eipä kummempaa tältä päivältä

Tytteli-83 rv 6+5

Vierailija
36/40 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaita!!

Mulla oli pari helpompaa päivää, eipä pahemmin ollut oireita mutta tänään taas.

Kyllä oksettaa, ei heti aamusta mutta nyt viimeiset muutama tuntia. Ja väsymys on tosi kovaa ja sit myös palelee. Alamahalla vääntelee välillä myös tuttuun tapaan.

Tyttelille tsemppiä ultraan huomenna :)

6+2

Vierailija
37/40 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt täällä lueskelemassa ja päätin viimeinkin liittyä seuraan! Plussasin parisen viikkoa sitten, nyt laskurin mukaan alkamassa rv 8. Uskomatonta! :) Mulla yksi 9-vuotias lapsi ennestään, siitä raskaudesta en muista mitään (olin aika nuorikin), siksi kaikki on aivan kuin uutta!

Alkuoireina tässä raskaudessa oli turhan vilkkaasti toiminut vatsa, sitten älytön väsymys ja nyt hienoisesta ällötyksestä alkanut pahoinvointi. Mies on ihan ymmällään mun vetelyydestä,makaamisesta,ja puhaltelusta- hänelle lapsi on ensimmäinen :)

Neuvolaan otan yhteyttä ensi viikolla, toivoa saattaa että kaikki on hyvin ja meille tosiaan vauva saadaan kesäkuun alussa.

ONNEA kaikille muillekin - ja surunvalittelut keskenmenon kokeneille!

Vierailija
38/40 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totisesti aika hellästi käsiteltävä ollut viime päivinä ;)

Sakariini rv 8

Vierailija
39/40 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan!

Olen tässä lueskellut kesänuppujen kuulumisia reilu viikon ajan ja nyt päätin vähän itsekin tänne kirjoitella : )

Meillä on ennestään kaksi lasta, poika -00 ja tyttö -03 syntyneet. Tytön jälkeen ajattelin, että en enään jaksa raskausaikaa, kun olen oksentanut molemmilta noin 25 rv asti lähes päivittäin ja muutama viikko ollut väliä ja alkanut uudelleen. Mutta niin ne vaan unohtui ja kolmatta odotellaan.

Eilen illalla alkoi oksentaminen ja toistaiseksi kaikki on tänään pysynyt sisällä vaikkakin on tosi etova olo = ( Lisäksi palelee koko ajan, väsyttää ja rinnat on kipeät. Ja huomenna pitäisi jaksaa lähteä töihin...Jospa sitä töissä sais vähän muutakin ajateltavaa : )

Mukavaa viikon alkua kaikille!

tuikku-77 5+6

Vierailija
40/40 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliador: Älä tosiaan huolestu oireettomuudesta vaan nauti raskaudesta ja hyvästä olosta! :) Mullakaan ei ole enää edes haukottelu oireena. Olen hyvällä fiiliksellä ja odottelen ensi kuun neuvolaa.

T: Mokkapala ja 6+3