Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkö ovuloi?

Vierailija
10.10.2007 |

Olemme yrittäneet kolmatta lastamme jo reilut 4kk. Kahden kuukauden jälkeen otin käyttöön ovulaatiotestit, mutta kertaakaan ne eivät ole olleet positiivisia. Ovatko ne kuinka tarkkoja? Enkö ovuloi ollenkaan? Kaksi kiertoa niitä olen käyttänyt...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan mahdollista, sillä itse tulin raskaaksi muutamaa päivää ennen oletettujen kuukautisten alkun. Ei ole mitään muuta mahdollisuutta, kun siihen saakka oli menkat normaalisti ajallaan ja sitten kuun ainoasta kerrasta raskaaksi, joten tulin siihen tulokseen, että minulla ovulaation on ihan kierron lopussa. Ja sitä ennen oltiin yritetty aina kierron keskivaiheilla ja ilman tulosta jo melkein vuoden verran. Sitten lopetettiin yrittäminen ja kierron ainoasta sekstailusta heti raskaana. Tosi kuin vesi, sanokoon lääketiede mitä haluaa.

Vierailija
2/3 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo yleensä paljon. Ylipitkät kierrot viittaavat ovulaatiohäiriöihin, säännöllinen normaalipituinen kierto kertoo yleensä ovulaation tapahtuneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tiesitkin ap, että ovulaation ajankohta heittelee säännöllisen kierronkin omaavilla useilla päivillä, eikä todellakaan ole välttämättä kierron keskellä.

Oletko kokeillut peruslämmön mittausta, se voi olla hyvä ja halpa keino ENSIN paikantaa hiukan sitä, missä kierron vaiheessa ovuloit. Ja sitten sen paikannettuasi käyttää ovistestejä asian määrittämiseksi.

Onhan ovulaatioissa häiriöitä, joten kannattaa kääntyä gynekologin puoleen, jos noista huolimatta et saa ovista bongattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi