Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voin avata uuden miehisen näkökulman sektio vs. alatiesynnytys-keskusteluun,

Vierailija
28.10.2008 |

koska olen mies ja olen kokenut kummatkin. Ensimmäisen vaimoni kanssa seksi oli hyvää, niin kauan kun hän ei ollut synnyttänyt.

Alatiesynnytyksen jälkeen paikat väljenivät niin radikaalisti, ettei seksistä saanut enää samanlaista nautintoa kuin ennen.

Oli kuin suonsilmään olisi pannut.

Siksi jätin hänet ja etsin itselleni uuden synnyttämättömän naisen, jonka kanssa seksi taas luisti erinomaisesti.

Hän tuli raskaaksi ja valitsi minun pyynnöstäni synnytystavaksi sektion.

Lapsi syntyi ja tavaran tiukkuus pysyi täysin ennallaan.

Mitkään hormonaaliset muutokset raskauden aikana eivät vaikuttaneet siihen asiaan yhtään mitenkään.

Nyt odotamme taas lasta, joka suunnitelmien mukaan syntyy sektiolla.

Vaimo siis on pyynnostäni pyytänyt pelkosektion, vaikka hänellä ei todellisuudessa mitään pelkoja synnytykseen ole. Näin pysymme molemmat tyytyväisinä ja parisuhde kukoistaa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt siitä oo kiinni sanooko isäntä pillua tiukaks tai löysäks!!! Pitäshän toi muutos jo ihan ITSE havaita...jos on synnytystäkään ennen ollu mitään kitkaa...!

Ainakin itse tunnen omilla lihaksillakin onko löystyny! vai onko omat aivot narikassa jos toikii pitää eriksee kysyä ukolta?

Paitsi että nesteittenki määrä vaikuttaa...esim jos ei oo sataa vuotee saanu ni kiihko liukasteet voi saada tiukankii tuntumaa löysältä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla