Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetan imetyksen en lopeta.. lopetan..???

Vierailija
28.10.2008 |

huoh.

Olen kahta aiempaa lastani imettänyt vuoden päivät. Imetyksen kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa. Paitsi nyt, kolmannen kohdalla. Imetys vie voimat, olen aivan kanttuvei joka imetyskerran jälkeen. Lapsi syö mielellään rintaa. Suostuu kyllä nyt pullollekin, sillä olen alkanut vähentää juuri tuon oman oloni takia.

Ikää lapsellani on jo 9kk, joten voisi kai hyvin jo lopettaa?? Ongelma on se, että koen hirvittävää syyllisyyttä siitä. Miten saan perusteltua itselleni että on ok lopettaa???

Alan olla loppu, seksi ei huvita tippaakaan.

Mutta se läheisyys. Nautin aina ne ensimmäiset pari minuuttia (ennen sitä karseaa oloa) kun nesteet alkaa virrata jne.. kommentteja..?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun lapsi on 1v8kk :D. Tuntuu kauhealta riistää pieneltä ja itseltä se tärkeä hetki. Imetän tosin enää vain 2x pv.

Vierailija
2/3 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkamaan imetystä niin kauan kuin se ITSESTÄ sekä vauvasta tuntuu hyvälle.Jos saat siitä itsellesi heikon olon,ja vauvakin on kuitenkin ihan hyvän aikaa rintamaitoa saanut,en sinuna potisi mitään huonoa omaatuntoa imetyksen lopettamisesta.Onhan se vaikeaa,jos lapsi selkeästi nauttii päästessään rinnalle,mutta on tuhat ja yksi muutakin keinoa helliä lasta..ja nopeasti he hyväksyvät uuden tilanteen ja unohtavat koko tissittelyn :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolantäti vaan kehoitti "jatkamaan vuoden ikään.."

Aiemmin se on tuntunut hyvältä juuri niin.. Nyt ei..

Annoin tuossa hetki sitten tuttelia.. kaipa vähitellen lopetellaan..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi