Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko Nokialla toita hoitoalalla? Olemme muuttamassa sinne ja minua huolestuttaa kun siella ei juurikaan ole vapaina tyopaikkoja.
10.10.2007 |
Eli saako siellä hoitaja töitä? Kokemusta ja koulutusta riittää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta voithan hakea töitä naapurikunnistakin, jos juuri Nokialta et satu saamaan? Onhan tuossa parin kolmenkymmenen kilometrin säteellä varmaan vaikka kuinka monta terveyskeskusta ja sairaalaa yms.