Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Naissusi" linjoilla, haluaisitko kysyä jotain?

Vierailija
10.10.2007 |

Olen ilmeisesti sellainen nainen, jota jotkut kuvaisivat sanonnalla nainen on naiselle susi.

Haluaisitko keskustella aiheesta, kysyä jotain tai onko linjoilla kenties toinen samanlainen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalvaako mieltäsi usein kateus vai miksi olet susi?

Vierailija
2/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaan jaksa millään lukea tuota susiketjua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä, että helvetissä on erityinen paikka naisille, jotka eivät auta toisia naisia? Oletko piilolesbo, vai miksi tahdot kampittaa toisia naisia?

Vierailija
4/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
5/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt haluakaan vastata vai?

Vierailija
6/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaa selitystä en osaa antaa miksi ajattelen kuten ajattelen, mutta yritetään.

Minulla on erittäin tiukka ja selkeä moraalinen käsitys siitä, mikä on oikein ja väärin.

Tasa-arvoa pidän erittäin tärkeänä ja sanoisin myös olevani feministi. Mutta kaiken tasa-arvon ym. edelle laitan lasten oikeudet, ja kun lasten hyvä on uhattuna en erottele onko vastassa nainen vai mies.

Vastustan ehdottomasti mm. aborttia ja subjektiivista päivähoito-oikeutta sekä hedelmöityshoitoja ja suhtaudun negatiivisesti myös esim. pelkosektioihin ja voimakkaisiin kipulääkkeisiin synnytyksissä (nämä tulivat mieleeni tuosta toisesta samaa aihetta koskevasta ketjusta).

Totta, nämä ovat tuoneet paljon vaihtoehtoja naisen elämään. Mutta nämä ovat selkeästi lasten edun vastaisia tai sitten ns. harmaalla alueella josta tarkkaa tietoa niiden vaikutuksesta lapsen elämään ei ole, joten en kannata niitä. En siis siksi, että tahtoisin haitata naisten elämää, vaan siksi että nämä naisten edut haittaavat lasten elämää.

Saanko kysyä sinulta vielä kysymyksen? Miksi monet vetoavat aina kateuteen kun löytyy joku joka ei ajattele samoin kuin muut, varsinkin jos on kyse ns. saavutetuista eduista (kuten subj. hoito-oikeudesta)? Tuntuu että monien on vaikea käsittää että joku todellakin pyrkii asettumaan muidenkin (tässä tilanteessa lapsi) asemaan, sen sijaan että tyytyisi vaan toteamaan että kaikki varmaan tekevät kuten parhaaksi näkevät... (kuten uutisistakin voi päivittäin lukea, hyvin monet ihmiset eivät toimi perheensä parhaaksi vaan täysin itsekkäästi)

-susi-

Vierailija:

Kalvaako mieltäsi usein kateus vai miksi olet susi?

Vierailija
7/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy miksi nainen on naiselle susi on kateus. Mutta ehkä käsitämme " naissuden" eri tavalla. 2

Vierailija
8/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudun sen takia helvettiin erityiseen paikkaan, että en tue äitien oikeutta tappaa lapsiaan, hylätä heidät, laittaa sisarukset epätasa-arvoiseen asemaan, jyrätä lapset omien oikeuksiensa takia jne. jne. niin kyllä, hyväksyn täysin kohtaloni. En tosin ole uskossa, mutta jos näin käy niin siltikään en ole valmis muuttamaan mielipidettäni.

En ole lesbo, enkä tietääkseni piilolesbokaan.

Vierailija:

tiedä, että helvetissä on erityinen paikka naisille, jotka eivät auta toisia naisia? Oletko piilolesbo, vai miksi tahdot kampittaa toisia naisia?

Vierailija
9/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää valita annanko hyvän elämän lapselle vai tämän äidille, valitsen ilman muuta lapsen.

-susi-

p. s. Äskeinenkin (12?) viesti oli minulta.

Vierailija
10/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen astmaatikko ja aloin hengittämään pinnallisesti, kun kivut voimistuivat. Epiduraali rentoutti ja auttoi avautumaan nopeammin. Lapsi saatiin turvallisesti ulos alakautta. Ajatteletko susi, että ne kuolkoot, jotka eivät luomuna saa synnytettyä?

Vierailija
11/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä et tiedä mikä on naissusi vai olenko minä hakoteillä?

Vierailija
12/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että yleisin puolustus johon naiset vetoavat on toisten naisten kateus, mutta en usko että läheskään aina siitä on kyse.

-susi-

Vierailija
13/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en tue äitien oikeutta tappaa lapsiaan, hylätä heidät, laittaa sisarukset epätasa-arvoiseen asemaan, jyrätä lapset omien oikeuksiensa takia jne. jne.

Minulle esim. mitkään sinun määritelmäsi eivät päde. Minusta sinä saat silti olla sitä mieltä kuin olet, en ole vaatimassa sinua valitsemaan samoin kuin minä jne. Minä olen onnellisempi ihminen kuin sinä, koska en koe tarvetta tuomita, en ole katkera toisille enkä käy jatkuvaa sotaa toisten valintoja ja yhteiskunnan hyväksymiä asioita (kuten abortti ja päivähoito) vastaan. Olen surullinen puolestasi.

Vierailija
14/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä muu motiivi muka on olla paskamainen toiselle naiselle paitsi jos hän on sinulle uhka?

Vierailija
15/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomita ja syyllistää toisia niiden valinnoista. Tämä on ikävä tosiasia, ap.

Veikkaan muuten, että olet aika yksinäinen ihminen. Kaltaisesi moralistit ovat harvoin pidettyjä ihmisiä.

Vierailija
16/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tapauksessasi oli enemmän kuin perusteltua käyttää lääkkeitä ja on hyvä että niitä oli silloin tarjolla! Minä tarkoitin enemmänkin naisia, jotka marssivat elämänsä voimissa synnärille ja ilmoittavat että heidät on joko huumattava niin etteivät he tunne nipistystäkään tai sitten leikattava. Lääkkeet ovat aina riski lapselle, koska niitä ei (luonnollisestikaan) ole voitu tutkia riittävästi, mutta toki joissakin tilanteissa lääkkeet ovat ehdottoman välttämättömiä.

-susi-

Vierailija
17/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo mitään pahaa naisille ja toivon ja vaadin ehdotonta tasa-arvoa, mutta en vaan hyväksy kaikkia asioita joita heikommille (lapsille) tehdään naisten oikeuksien nimissä. Joistakin naisista tämä on " naissusimaisuutta" .

-susi-

Vierailija
18/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotin kans jotain ihka oikeaa naissutta, jolle olisi saanut haistattaa pitkät...boriing...

Vierailija
19/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haluaa säädellä muiden elämää. Selvää vallankäyttöä.

Vierailija
20/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki ei ole muuttumaton, vaan se heijastelee enemmistön käsitystä oikeudenmukaisuudesta. Laki ei myöskään ole sama asia kuin moraali. Nykyään yhä enenevissä määrin ilmenee vastustusta esim. abortteja kohtaan, joten on hyvinkin mahdollista että jonakin päivänä abortit tulevat laittomiksi tai ainakin tarkemmin rajatuiksi. Oletko sinä silloinkin lain kannalla?

Sinä et yksinkertaisesti voi tietää minun onnellisuudestani sen enempää kuin " jatkuvasta sodastani toisia vastaan" , etkä verrata sitä sinun tilanteeseesi. Olet lukenut pari hassua riviä netistä, et muuta!

Ja voin vannoa, että yhtälailla sinä tuomitset ihmisiä, ehkä vain eri syistä kuin minä. Vai etkö todellakaan tuomitse lapsensa murhannutta äitiä (esim sitä joka poltti kaksi lastaan) tai pikkuvauvan raiskannutta miestä? Onko sinusta ihailtavaa, ettei uskalla ottaa kantaa asioihin joita pitää väärinä? Pitäisikö kaikkien vain nyökytellä ja sulkea silmänsä vääryyksiltä? Millä oikeudella sinä määrittelet mitä asioita saa tuomita ja mitä ei?

Miksi ihmeessä suret tuntemattoman puolesta, kun maailma on täynnä nälkään kuolevia lapsia ja kaikenlaista pahuutta?

-susi-

Vierailija:

Minulle esim. mitkään sinun määritelmäsi eivät päde. Minusta sinä saat silti olla sitä mieltä kuin olet, en ole vaatimassa sinua valitsemaan samoin kuin minä jne. Minä olen onnellisempi ihminen kuin sinä, koska en koe tarvetta tuomita, en ole katkera toisille enkä käy jatkuvaa sotaa toisten valintoja ja yhteiskunnan hyväksymiä asioita (kuten abortti ja päivähoito) vastaan. Olen surullinen puolestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi