Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Naissusi" linjoilla, haluaisitko kysyä jotain?

Vierailija
10.10.2007 |

Olen ilmeisesti sellainen nainen, jota jotkut kuvaisivat sanonnalla nainen on naiselle susi.

Haluaisitko keskustella aiheesta, kysyä jotain tai onko linjoilla kenties toinen samanlainen?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todellakin niin, että mielestäsi väärä sana on ainut mihin keskustelussa pystyt tarttumaan?

-susi-

Vierailija
22/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat vain itseensä ja valintoihinsa tyytymättömiä ihmisiä? Ja se kaikista pyhin ja parhaimman itsetunnon omaava ihminen on se, joka vääryyttä nähdessään kääntää katseensa ja mutisee " se on niitten oma asia, ei se minulle kuulu" ? Onko todellakin tämä totuus?

-susi-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta olen kyllä luonteeltani hieman erakkomainen, mutta silti minulla on laaja ystävä- ja sukulaispiiri.

-susi-

P. S. Minulla on myös sosiaalisia taitoja, eli en ole niitä ihmisiä jotka kailottavat keskusteluissa omia mielipiteitään niistä kiinnostumattomille. (keskustelupalstat ovat hyvä paikka tunteiden tuulettamiseen)

Vierailija
24/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai auotko vain päätäsi? Se, että tuomitset ei ole auttamista, vaan itsensä paremmaksi nostamista.

Vierailija
25/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen paljonkin auttaakseni eri ihmisiä, mutta selvennätkö vähän mitä tarkoitat niin on helpompi vastata.

-susi-

P. S. Mielipiteensä (poikkeavankin) kertominen ja kysymyksiin vastaaminen ei tietääkseni tähän mennessä ole ollut pään aukomista vaan keskustelua...

Vierailija
26/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko todellakin niin, että mielestäsi väärä sana on ainut mihin keskustelussa pystyt tarttumaan?

-susi-

Voin mä puuttua vielä sen verran, että voin sanoa olevani kaikesta eri mieltä kuin sinä.

Ei vaineskaan, en mä edes jaksanut lukea tota provokökköä.

- siili22 -

Vierailija
27/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei vaineskaan, en mä edes jaksanut lukea tota provokökköä.

- siili22 -

Vierailija
28/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin mieluummin jäänyt syntymättä kuin joutunut tietynlaisiin lapsuuden olosuhteisiin. Abortti on joskus - usein! - lapsen parhaaksi.

Vierailija
29/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hmm, tiedät ketjun provokököksi (mitä se ikinä tarkoittaakaan) lukematta sitä..?

Eikä siihen tarvinnut kuin yhden viestin lukemisen - oon nääs jonkinverran fiksumpi kuin sä!

Vierailija
30/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla kuin meidän pelkosektioitujen, epiduraalin kärttäjien, subjektiivisen päivähoito-oikeuden käyttäjien, abortintekijöiden jne. Koska et tunnista tai hyväksy omaa epätäydellisyyttäsi, kiteytät kaiken pahan helppojen otsikoiden alle: abortti, pelkosektio, virikehoito. Tosiasiassa tiedät hyvin, ettei sinulla tai kellään muullakaan ole varaa ja oikeutta tuomita toisten epätäydellisyyttä, koska silloin tuomitset samalla itsesi. Olet surullinen ihminen, koska elät itsepetoksessa.

Mainitsemistasi ammateista muuten ainoastaan tuomarit tuomitsevat. Suomen lain mukaan, rikollisia ja väärintekijöitä. Poliisi ei tuomitse. Eikä nykyään pappikaan. Yhteiskunta on sinun epäonneksesi muuttunut sallivampaan ja yksilönvapautta ja armoa korostavampaan suuntaan, eikä mikään saa minua uskomaan, että edustamasi kivityslinja pääsisi enää voitolle. Joissakin muissa yhteiskunnissa kyllä - voithan aina muuttaa johonkin umpikatoliseen maahan, tai republikaanivoittoisimpaan USA:han.

Vierailija
31/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelee itse olevansa toisten yläpuolella. Lieneekö hänellä vielä ainoatakaan lasta. Joku raskaana oleva äitiysfanaatikko, joka kuvittelee itsensä täydelliseksi pullantuoksuiseksi emoksi, joka antaa lapsilleen kaiken. Todellisuudessa itse ei ole saanut äidiltään mitään.

Vierailija
32/32 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, sitä ei voi varmuudella koskaan sanoa/tietää, vaikka olisi millainen lähtökohta voi jo pienenä lapsena saada " uuden mahdollisuuden" ; esim. vaikka äiti olisi päihteidenkäyttäjä, lapsi voi synytä terveenä/äiti voi raitistua tai lapsi päästä rakastavaa, adoptiokotiin jne. KAIKKI on mahdollista lapsen kohdalla, mutta abortin jälkeen lapsella ei ole MITÄÄN mahdollisuuksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi