Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä mummot ja paapat katsoivat pahasti kun menin verikokeeseen

Vierailija
10.10.2007 |

Labra aukeaa kahdeksalta ja menin sinne muutamaa minuuttia ennnen. Jonossa oli jo parisenkymmenä ihmistä, vanhuksia kaikki.

Ja minä pääsin suoraan sisään. Mulkoilivat minua kyllä pahasti.

Mutta minkäs teet, kun menee ajanvarauksella ja otetaan sellainen näyte joka pitää ottaa tiettyy kellonaikaan niin sitten pääsee jonon ohitse.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut mulkoilivat pahasti! :(

Vierailija
2/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei tule mieleen että niitä kokeita otetaan myös sovitusti ja sisälle mennään sen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kenenkään kannata mulkoilla millään lailla =)) Itse kävin 3 vuotta sitten 3kk ajan 3x viikossa verikokeissa ja usein oli myös vastasyntynyt mukana. Varasin ajan, ettei tarvinnut odotella, enkä kyllä huomannut, et olis katottu rumasti, kun siellä kuitenkin on joka päivä useita näitä, jotka menee jonon ohi ajan varauksella.

Vierailija
4/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua v*tuttaa ne vanhukset siellä, koska menevät joskus kukonlaulun aikaan viideltä sinne oven taakse jonoon että ovat ensimmäisiä!!! katsovat siellä aamuteeveetä!! prkl!! Juoruavat ja heillä on melkein vakkari tuolitkin missä istuvat! Tosi kiva odottaa omaa vuoroaan kun pitäisi keretä töihin! ja noilla vanhuksilla ei ole mihinkään kiire!! Voisivat mennä labraan joskus iltapäivällä!

Vierailija
5/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras juttu minkä kuulin oli pankki jossa mummot kävivät ennen ruokatuntia ottamassa jonotusnumerot itselleen, ja möivät näitä numeroita sitten muille pankkiin tuleville. Omalla vuorollaan hoidettiin piiitkiä raha-asioita, veksattiin rahoja tililtä toiselle yms.

Vierailija
6/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan meidän labraan ei voinut varata aikoja, vaan piti mennä aina numerolla. Olisi pitänyt ehtiä 70 kilometrin päähän kahdeksaksi töihin ja labra aukesi seitsemältä. Lauma vanhuksia oli jo jonossa, vaikka menin paikalle kymmentä vaille seitsemän. Enhän minä mihinkään töihin ajoissa ehtinyt, vaan piti soittaa, että laittakaa kouluavustaja pitämään tuntini. Aiemmin en ollut viitsinyt mennä jonoon, koska oli talvi ja labraan piti jonottaa pihalla (ovet aukesivat vasta seitsemältä).

Vierailija
7/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jälkeen tuli kourallinen eläkeläisiä joista yksi alkoi kohta kysellä mikä jonotusnumero on kenelläkin. Kun sitten jonotusjärjestys oli selvillä meni vähän aikaa niin tämä vanhus meni odotushuoneen penkille kyljelleen ja alkoi huokailla väsymystään ja vilkuilla minua vaivihkaa...olisi pitänyt antaa ilmeisesti oma vuoro hänelle. Ei mennyt läpi ja onneksi minut kutsuttiinkin hetimiten labraan. :)

Vierailija
8/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mua v*tuttaa ne vanhukset siellä, koska menevät joskus kukonlaulun aikaan viideltä sinne oven taakse jonoon että ovat ensimmäisiä!!! katsovat siellä aamuteeveetä!! prkl!! Juoruavat ja heillä on melkein vakkari tuolitkin missä istuvat! Tosi kiva odottaa omaa vuoroaan kun pitäisi keretä töihin! ja noilla vanhuksilla ei ole mihinkään kiire!! Voisivat mennä labraan joskus iltapäivällä!

että niiltä vanhuksiltakin voidaan ottaa sellainen verikoe, joka täytyy ottaa ennen kuin saa syödä mitään.

On se sitten kiva mummolla olla, kun odottaa kahteen asti, kun edellisen kerran on syönyt illalla kuuden aikaan, mutta se tietysti häntä lohduttaa siinä nälän kaivertaessa mahaa, että sinä olet ehtinyt ajoissa töihisi... toivottavasti vaan mummo ei ole diabeetikko, kun on jäänyt aamupala ja lounaskin väliin...

Vierailija
9/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin sitten työpaikalla tapauksesta ja työkaverit sanoivat, että heidän kunnassaan labraan saa 7 ja 8 välillä mennä vain työssäkäyvät ja opiskelijat. Muut saavat mennä vasta kahdeksan jälkeen. Minusta tosi hyvä systeemi, saisi olla muuallakin käytössä.

Vierailija
10/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ymmärtämystä asioihin!

Joskus tosiaan itse olette vanhuksia, niin muistakaa sillon tämä ketju!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi