Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele meikkivoidetta!

Vierailija
10.10.2007 |

Minkä olet hyväksi huomannut kaikkien kokeilujen jälkeen? Meikkivoide saisi tasoittaa ihoa, hieman peittääkin, mutta näyttää huolitellulta, muttei pakkeloidulta. Olen kokeillut mineraalimeikkivoidetta, Joe Blasco liian kiinteä, kuten myös Kanebokin. Joku nestemäinen olisi hakusessa, saa maksaakin. Laita hintakin jos jaksat ja muistat! Onko Lorealit hyviä, vai onko kalliimmat merkit parempia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

color clone n. 40 euroa. Iho näyttää hyvältä mutta ei liian meikatulta. Itsellä jo toinen pullo menossa.

Vierailija
2/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maybellinen dream matte mousseen. on todella ihana ja " pehmeää" . suosittelen. eikä ollut kallis. alle 20 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut kehuja muualtakin.

Vierailija
4/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tykkään myös hirveästi Maybellinen Dream Matte Moussesta. Peittää tosi hyvin, mutta ei ole pakkelin näköinen eikä paksu. Riippuu varmaan ihotyypistäkin, että sopiiko. Voisin kuvitella, että jos on tosi kuiva iho niin ei välttämättä näytä hyvältä. En tiedä, kertokaa, jos on kokemusta.

Vierailija
5/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää ryppyiseltä, jos on liian kiinteää. Mutta kertokaapa muutkin kuivaposket tuosta Dream mattesta!

Vierailija
6/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottoman hyvä! Tekee tosi hyvän jäljen, ei näytä ylipakkeloidulta, eikä tarvii tän päälle puuteria lainkaan!!! Suosittelen!

Vierailija
7/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran tai pari lisäilen puuteria päivän mittaan.

Jos en halua niin peittävää niin Lumenen Hydra Drops on hyvä, sitä käytän lähinnä päivisin, Double Stayta iltamenoissa jne.

Mulla on atooppinen iho, eli varsinkin talvisin kuivuu, T-alue tosin rasvoittuu.

Vierailija
8/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo Clinique ja Lumenen ovat? Lumene tuotteisiin olen välillä pettynyt, tosin meikkivoidetta en oo kokeillut?

Vierailija
9/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tarkalleen

Vierailija
10/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa pisteet Clinique superbalanced -meikkivoiteelle. Peittävää, mutta luonnollista. Ehdottomasti parasta, mitä olen ikinä kokeillut (ja niitä on paljon)! Hinta n. 30 ¿ maissa. Laivalla ja lentokentällän n. 20 ¿.

Vierailija
11/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, että suomessa sitä saa vaan Helsingin stockmannilta, ja sit lähin taitaa olla Tukholma... Ei ole edes kamalan kallis, n. 30e. Sit myös Sisleyllä on mahtava meikkivoide, mutta on paljon kalliimpi (n. 80e), ja siinä ei ole niin paljon värisävyjä kuin tuossa Macissa. Jos vaan pääset tuota Macia kokeilemaan, niin suosittelen kyllä lämpimästi!

Vierailija
12/13 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota superbalancea. Saa nähdä, huomenna testailen.

Vierailija
13/13 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macia käytän kans.