Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt mä vasta tajuan että hoitsut ovat roskasakkia!

Vierailija
09.10.2007 |

Vähät he välittävät muista, muut saavat ihan rauhassa maksaa heidän palkankorotuksensa, he vaan vetävät kahvia ja juoruilevat kahvihuoneessaan, olen omin silmin nähnyt. Ja nämä vaativat lisää palkkaa!!

Toivottavasti ahneella on p***kainen loppu!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useissa hoitoalan työpaikoissa ja suurin osa hoitajista on todella tunnollisia ja hoitaa työnsä hyvin. Kahvitauolla ollaan kerran pari päivässä, jos ehditään kuten muissakin työpaikoissa. Hoitajien raportointiaika päivittäin on erittäin tärkeä hetki, jota moni ymmärtämätön luulee, että siellä ne taas istuvat, vaikka tällöin siirretään kaikki oleellinen tieto vuoron seuraavalle hoitajalle. Jos potilaita on paljon, voi siinä mennä hyvinkin jopa tunti ja samalla saatetaan juoda ne kahvitkin, sillä muuten ne voi jäädä juomatta. Eli edellisen vuoron hoitaja esittelee potilaat, heidän sairautensa, heidän tämän hetkisen vointinsa ja viimeisimmät lääkärin määräykset, eli miten heitä hoidetaan. Tämä on erittäin tärkeää, että tieto potilaasta ja hänen voinnistaan siirtyy vuorosta seuraavalle suullisesti että kirjallisesti. sh

Vierailija
2/11 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat valmiit jättämään hoidokit vaille hoitoa rahanhimossaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on syötettyletkussa olevaa lasta lääkärin ehdottomasta kiellosta huolimatta kun itse poistuin hetkeksi paikalta.

Kyllä ainakin lapsen kanssa saa olla osastolla koko ajan muuten tapahtuu vaikka mitä. Nyt jo osastot perustuu siihen, että vanhemmat hoitavat lapset

Vierailija
4/11 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi hoitajienkaan pitäisi välittää potilaiden selviytymisestä?

Ihan silkkaa ilkeyttämmehän me niitä potilaita ollaan hoitamassa, pahaa toivoen...

Vierailija
5/11 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vihdoinkin (toivottavasti!) osoittavat, että heistä on sittenkin johonkin. Tsemppiä vaan kaikille hoitajille, olette kyllä ne korotuksenne (vaikka sitten 1000 euroa kuussa lisää) taatusti ansainneet! Älkää välittäkö näistä kateuden riivaamista pikkusieluista.

Vierailija
6/11 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tulee ruoka ja kahvitaukoihin!;)

Vierailija
7/11 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillasi puolestasi, on totta että vahinkoja sattuu. Tällä alalla ne ovat kohtalokkaampia. Tuolla tiedottamisella pyritään kuitenkin nimenomaan niitä ehkäisemään. Siksi näin. Lastenosastoilla perheiden ilman muuta odotetaan osallistuvan lasten hoitoon. Minusta pikemminkin perheen äitinä on outoa, jos joku ei halua itse hoitaa sairasta lastaan lainkaan tai olla hänelle läsnä...sh

Vierailija
8/11 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta huolimatta useimmat hoitaja välittävät potilaistaan ja haluavat näille hyvää. Myös hoitajien on elettävä jollain ja heilläkin on muutakin elämää työn lisäksi. Milläs sitä elää, jos ei palkkaa riittävästi saa

Vierailija
9/11 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti!!

Vierailija
10/11 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tekee työkseen? Veikkaanpa ettet tee yhtään mitään, hoidat kotona räkänaamaista kakaraasi ja istut päivät pitkät tattina tietokoneella. Ja miehesi maksaa kaiken? Kyllä kelpaa muka muita parempana haukkua hoitajia, jotka tosiaan tekevät äärettömän raskasta työtä!

Häpeä ap!

Vierailija
11/11 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tietää mitä siellä seinän takana puhutaan ja että oikeen ehtii istuskella kahvilla? Sä varmaan olet siellä kyttäämässä joka hetki ja tiedät että näkemäsi voi olla se ainoa tauko päivässä ja ne juorut esim rapsahetki seuraavien vuorolaisten kanssa. Noilla " tiedoilla" kannattas olla hiljaa vaan ja muistaa ettet sitten vanhene/sairastu ja mene lisäämään näiden " roskien" työtaakkaa.