Järkeviä syntymäpäivälahja ideoita 4v täyttävälle tytölle!!
entä kaksivuotias pikkusisko? Synttärit nyt kolmen viikon sisään molemmilla.
Kommentit (4)
- ti-ti nalle tai fröbelin palikat cd tai dvd
- " piano"
- kiva laulukirja
eli musiikki on aina hyvä lahja :)
tai sit
- hama-helmiä
- kimalleliimaa ja muuta askartelutarviketta
- muovailuvahaa
jäi vähän vajaaksi tuo aloitus...
Leluja on aika paljon, barbeja on jotain mun vanhoja ja niiden hevosia. Ne tällä hetkellä jemmassa kun ei kiinnosta niitä kerätä leikkien jälkeen paikoilleen.
Nuken vaunut ehkä ostetaan molemmille jos jostain löydän, kiertelin tänään kauppoja ja ainoastaan prismassa oli mutta rumat ariel kuvioiset.
Rasittavaa vaan keksiä mikä olisi sellaista kestävää!!, kivaa ja hyödyllistä lahjaksi. Joulukin on tulossa. Täytyy sanoa että meijän neidit ei ole mitään prinsessa tyyppisiä vaan lelut tutkitaan ja monesti hajotetaan perinpohjin! (äitiinsä tulleita, pitää tietää mitä siellä sisällä on... )
Ja eniten ahdistaa tuo tavaramäärä! miten sitä siunaantuukaan tavaraa.... Tytöthän tykkäisivät vaikka mistä lelusta!
Onko kellään sitä puhuvaa my littleponya? Onko ollut tykätty? entä se muumitietokone? Onko järkevä ja jaksaako sitä aikuinen kuunnella? Esikoinen jonkin verran pelaa tietokoneella ja aika taitava jo käyttämään esim. pukee paperinukkeja tms...
En osaa oikein selittää, mutta siis teltta ja tiipii (jotain kahisevaa kangasta ne on) ja putki samasta kankaasta, voi kulkea teltasta tiipiihin. Meidän lapset rakastaa varsinkin sitä putkea. Se on kettujen luola.
Toinen kiva on Biltemasta saatava hyppyruudukko. Sellaisesta vaahtomuovista/makuualustamateriaalista, itse koottava, palapeli tyylinen.
Jos teillä on tilaa, niin roikkumarenkaatkin on kivat. Tai ulos jotain kiipeilyjuttua.
Yleishyviä ovat esim. piirustus- ja värityslehtiöt, legot, nätit vaatteet, hiuspampulat ja pinnit, tytöille yleensä myös erilaiset nuket ja niiden tarvikkeet.
Mun 3,5-vuotiaani yllätti tänään kaupassa jumittumalla barbie-hyllyn eteen. Tajusin, että sellainen on joulupukin kontista löydyttävä - luulin, että elämme vielä vuoden vauvanukkevaihetta.