Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kumppanisi VIETTELEE sinut?G

Vierailija
28.10.2008 |

- Miten teillä sujuu seksin aloitukset?

- Kumpi yleensä on aloitteen tekijä?

- Olettaako kumppanisi jatkuvaa kiimaisuutta sinulta,pieni tuhma lause päivässä ja heti olet illalla valmiina?

- Panostaako kumppanisi sinun kiihottamiseen vai onko ns.suoraan asiaan?

- Kuinka paljon paljon teidän päivässänne on hellyyttä vai onko ollenkaan?

- Mitä muutoksia toivoisit näihin asioihin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kysymykseen vastaten,saisi vietellä enemmän hellyydellä ja suudelmilla.

- Minä teen useimmiten aloitteen.

- olettaa joo

- saisi panoostaa enemmä kiihottamiseen

- hellyyttä ei oikein ole,ellen sitten itse halaile ja pusuttele

- Toivoisin enemmän huomioo ja hellyyttä,kaipaan intohimoa..sen takia olen "pihtaillutkin" .

Vierailija
2/4 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Miten teillä sujuu seksin aloitukset?

Ihan ok.. :) Useimmin se olen minä joka ilmaisen että olis hyvä hetki mutta mies ei ole koskaan kieltäytynyt.. ;)

* Kumpi yleensä on aloitteen tekijä?

1/3 kerrasta minä..

* Olettaako kumppanisi jatkuvaa kiimaisuutta sinulta,pieni tuhma lause päivässä ja heti olet illalla valmiina?

Ei odota.. meillä on aika hetken huumaa seksielämän suhteen..

* Panostaako kumppanisi sinun kiihottamiseen vai onko ns.suoraan asiaan?

Panostaisi mutta usein itse haluan "itse asiaan".

* Kuinka paljon paljon teidän päivässänne on hellyyttä vai onko ollenkaan?

Hellitään paljon.. joka päivä suukkoja ja halauksia.. Illalla katsotaan telkkaria lähekkäin ja nukkumaan käydään suukon kautta

* Mitä muutoksia toivoisit näihin asioihin?

Mieheltä ehkä useammin aloitteita ja tilannetajua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteen tekee se kumpaa panettaa enemmän, ihan fifty-fifty sen menee. Meillä tuhma lause merkkaa usein suoraa rynnistystä makkariin, mitä sitä iltaan odotteleen :) Olen heti valmista mallia, joten seksi voi olla pikaistakin, tilanteesta riippuen. Meillä sipaistaan ja hipaistaan toista aina ohimennessä, hellyyttä ja läheisyyttä on tosi paljon... jos on kiire ja stressi, niin voi mennä pari päivää ärtyisänä ja väsyneenä, eikä tule helliteltyä, se on harmillista.

Vierailija
4/4 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan useimmat naiset tykkää, mutta mä arvostaisin enemmän suoraa kysymystä kuin kauttarantain hiiviskelyä ja vihjailua. Onneksi mieskin on jo asian hyväksynyt, ja yleensä kysyy jossain vaiheessa, että oisko tänään tsänssejä. :) Siihen on niin helppo vastata, että joo tai ei, eikä kellekään tule paha mieli siitä, että on nähnyt vaivaa ja elätellyt turhia toiveita, jos toinen on tosi väsynyt tai ei muuten vaan haluta. Etukäteen kun varoitetaan, mullakin on aikaa kerätä energiaa seksiin. Näin hehkeetä meidän pikkulapsiperheessä. ;D

Niin ja teen myös itse aloitteen yleensä ihan kysymällä. Joskus saan joskus en. ;) Ja kyllä meillä on hellyyttä ja rakkautta, vaikka viettely onkin näin arkipäiväistä. Seksi on joka kerta todella hyvää, ehkä juuri sen takia, että kumpikin on aina täysillä mukana. Sääliseksiä meillä ei harrasteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan