Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluilla Päivillä taas myynnissä Globalin TÖRKEITÄ Mulberry-kopioita!!!

Vierailija
09.10.2007 |

En tajua miten joku kehtaa ostaa niin törkeän kopiolaukun! Niistä kun näkee ihan selvästi että kyseessä on sekä feikki että kopio! Ihan sama kuin viime vuonna oli ne Globalin Bayswater-kopiot... Säälittävää!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoissa kiinalaisissa hikipajoissa ne kaikki veskat kuitenkin valmistetaan, merkistä viis.

Vierailija:

silti olen sitä mieltä että ne Globalin kopiot on noloja.

Vierailija
22/26 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla samoja, jotka maksavat vattuniemeläisestä kerrostaloasunnosta miljoona euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa laukuista oli halvan näköisiä. Jos en olisi täältä lukenut, että kysessä on kallis ja trendikäs tuote, niin en olisi ulkonäöstä arvannut.

Huvittavia nuo aikuiset naiset, jotka maksavat trendi merkkituotteesta huimia summia, jotta voisivat olla muodikkaita. Minusta vain on tyhmää maksaa jollekin merkkifirmalle tyhjästä. Luulen, että Mulberryn omistajaa/omistajia ja henkilökuntaakin hymyilyttää näiden naisten vouhotus. Tuonkin ylimääräisen rahan olisi voinut antaa jollekin nälkäiselle ja/tai sairaalle lapselle.

Vierailija
24/26 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan varmasti Pihtiputaan mummo juoksee hameenhelmat heiluen junaan Hesan asemalla, että saa kertoa kotipuolessa, että näki Stokkalla nuoren naisen, jonka Global-laukku oli ihan selvästi MULBERRY-KOPIO!!!

Vierailija
25/26 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Stokkan oma merkki? Vähän kun Casa Stockmann?

Vierailija
26/26 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina tosi tyytyväinen kun saan kivan näköisen ja _laadukkaan_ tuotteen edullisesti. Logosta viis. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan