Hulluilla Päivillä taas myynnissä Globalin TÖRKEITÄ Mulberry-kopioita!!!
En tajua miten joku kehtaa ostaa niin törkeän kopiolaukun! Niistä kun näkee ihan selvästi että kyseessä on sekä feikki että kopio! Ihan sama kuin viime vuonna oli ne Globalin Bayswater-kopiot... Säälittävää!
Kommentit (26)
Taidatte olla samoja, jotka maksavat vattuniemeläisestä kerrostaloasunnosta miljoona euroa.
Suurin osa laukuista oli halvan näköisiä. Jos en olisi täältä lukenut, että kysessä on kallis ja trendikäs tuote, niin en olisi ulkonäöstä arvannut.
Huvittavia nuo aikuiset naiset, jotka maksavat trendi merkkituotteesta huimia summia, jotta voisivat olla muodikkaita. Minusta vain on tyhmää maksaa jollekin merkkifirmalle tyhjästä. Luulen, että Mulberryn omistajaa/omistajia ja henkilökuntaakin hymyilyttää näiden naisten vouhotus. Tuonkin ylimääräisen rahan olisi voinut antaa jollekin nälkäiselle ja/tai sairaalle lapselle.
Juu ihan varmasti Pihtiputaan mummo juoksee hameenhelmat heiluen junaan Hesan asemalla, että saa kertoa kotipuolessa, että näki Stokkalla nuoren naisen, jonka Global-laukku oli ihan selvästi MULBERRY-KOPIO!!!
Joku Stokkan oma merkki? Vähän kun Casa Stockmann?
Itse olen aina tosi tyytyväinen kun saan kivan näköisen ja _laadukkaan_ tuotteen edullisesti. Logosta viis. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa...
samoissa kiinalaisissa hikipajoissa ne kaikki veskat kuitenkin valmistetaan, merkistä viis.
Vierailija: