Hulluilla Päivillä taas myynnissä Globalin TÖRKEITÄ Mulberry-kopioita!!!
En tajua miten joku kehtaa ostaa niin törkeän kopiolaukun! Niistä kun näkee ihan selvästi että kyseessä on sekä feikki että kopio! Ihan sama kuin viime vuonna oli ne Globalin Bayswater-kopiot... Säälittävää!
Kommentit (26)
Kyllä kuule yksi jos toinenkin laatuvaateketju pihistää ideoita suuremmilta muotitaloilta. Et vain huomaa sitä.
vaan aitoo Börberiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
pojat - jotka olivat asuneet nuoruutensa etelä-afrikassa - puhuivat mun kengistäni eteisessä, ja pitivät niitä mauttomuuden huippuna ja ihmettelivät mitä yritän viestiä niillä.
No ne oli silloin muotia suomessa, ja siihen aikaan sikakalliit, jotain 500-600 markkaa pari.
Enmä itse ollut pitänyt sitä liskojäljitelmää pahana, sillä liskoa nyt vaan oli vanhojen tanttojen käsilaukussa, eikä mun mielestäni nuo kengät yrittäneet liika imitoida. Että katsojan silmissä on totuus.
No ei todellakaan ole, vaikutelma Globalin tunnistettavasti kopioitua Mulberryä käyttävästä ihmisestä on lähinnä nolo. Niistä laukuista kun näkee jo kauas että ne on halpiksia, jotka yrittää jäljitellä Mulberryä.
silti olen sitä mieltä että ne Globalin kopiot on noloja.
Vierailija:
No ei todellakaan ole, vaikutelma Globalin tunnistettavasti kopioitua Mulberryä käyttävästä ihmisestä on lähinnä nolo. Niistä laukuista kun näkee jo kauas että ne on halpiksia, jotka yrittää jäljitellä Mulberryä.
Siis KETKÄ näkee kauas? Minä en ainakaan tunnistaisi sen paremmin Globalin kuin Mulberrynkään laukkuja, enkä usko, että 99% muistakaan ikäisistäni naisista (30+) tunnistaisi.
Av on ainoa paikka jossa olen tästä Mulberrystä kuullut. Onks tää joku pissislaukku?
Vierailija:
silti olen sitä mieltä että ne Globalin kopiot on noloja.
Voin vakuuttaa sinulle että aikuiset ihmiset eivät vähempää voisi välittää onko jollain joku kopiolaukku vai ei. Jos liikut tällaisessa seurassa, vaihda parempaan seuraan, jossa on vähän vaativampia huolenaiheita, ei tarvitse olla nolo.
IIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Eiköhän se ap nyt vaan ole niin, että laukkumuoti on mitä on ja muotilaukut siten väistämättä aika samannäköisiä. Takuulla ei Stocka myy merkkikopioita, se olisi laitonta.
Tiedän että jossain 2hienossa" merkissä on niitä ruutukuvioita mutta eikös se ollut joku B:llä alkava..
Katoin ihan samaa tänään Stockalla... Ensin luulin että Mulberryjäkö ne siellä laittaa esille, mutta kun katsoin lähemmin niin tajusin mistä on kyse... 61 eurolla myydään suoraa kopiota Mulberryn lähes 800 euron laukusta, huh huh.
Globalin laukut näytti kivoilta ja niiden malli vaikutti toimivalta. Voisin hyvin ostaa sen ihan vain siitä syystä. En todellakaan aavistanut että ne jotenkin matkivat jotain Mulberryä, eihän niissä mitään semmoista edes lue.
Eikös feikki todella ole semmoinen joka on täsmälleen samanlainen kuin joku toinen tuote, logoja ja nimeä myöten?
Käy Mulberryn kotisivuilla. Ihania veskoja!
Vierailija:
Tiedän että jossain 2hienossa" merkissä on niitä ruutukuvioita mutta eikös se ollut joku B:llä alkava..
Sain niistä tosin " yliannostuksen" Milanon kaduilla.
terv. designer laukkuja harrastava
Juuri niillehän niitä Globalin laukkuja myydäänkin...
Itse en tunnista mulberryä globalista, enkä tosiaan usko, että moni muukaan tunnistaa. Siksi satsaan mieluummin laadukkaisiin kenkiin. Kengät sentään joutuu kulutuksessa ihan eri koetukselle kuin laukku.
Siksi Global jättää kopioimatta vain ja ainoastaan logon ja nimen, mutta muuten ne niiden laukut OVAT Muberry-jäljitelmiä. Ihmettelen miten Stockmann alentuu myymään niitä.