Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas painonnoususta raskausaikana... Koska painoa yleensä tulee eniten lisää?

Vierailija
09.10.2007 |

Itselläni nyt rv 22 ja painoa tullut jo 8-9kg, eniten ihan muutamana viimeisenä viikkona.

Maha on toki pyöristynyt, mutta muuten en ole kyllä yhtään lihonut. Ihmetyttääkin missä nuo 8kg oikein ovat? Eihän se vauvakaan paina kohtuineen ja istukoineen ym. kuin 2-3kg...?

Painoindeksi oli vain 20 (lähtöpaino), joten ei nuo lisäkilot haittaa, mutta mitähän tässä on vielä odotettavissa? Olen kuitenkin tottunut pitämään itsestäni huolta, joten en haluaisi paljoa ylimääräisiä kiloja (siis ihan läskiä). Vauvakilot ovat eri juttu, ne ovat tervetulleita :)

Syön terveellisesti, harrastan liikuntaa 2-3krt/vk. Pidin muutaman päivän ruokapäiväkirjaa, ja sen mukaan enemmänkin voisin syödä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kauhistuin, kun rv 24 oli tullut jo 10 kg lisää. Mutta sen jälkeen painoa tuli vain 5 kg lisää, vaikka en mitenkään hirveästi syömisiäni vahtinut. ilmeisesti minulla vuodenaika vaikutti niin paljon omaan aktiivisuuteen, loppuraskaus oli kesällä ja silloin tuli touhuttua paljon enemmän kuin talvella.

Vierailija
2/4 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva kasvaa nopeampaa tahtia, voi tulla turvotusta loppuraskaudesta jne. itse sain 20 kg raskausaikana, mutta hyvin ne lähtivät aikanaan poiskin sen kummemmin laihduttamatta. olen normaalisti hoikka ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole voinut pahoin ja olen syönyt ihan normaalisti. Olen 161/53

Vierailija
4/4 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija: