Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten TE jotka ETTE ole käyneet moneen vuoteen MISSÄÄN, kestätte?

Vierailija
09.10.2007 |

Monesti täältä olen lukenut kuinka sanotaan, ettei ole moneen vuoteen käynyt missään.

Miten te kestätte pelkkää kotona olemista tai työtä?

Haluaisin tietää ettekö te todellakaan ole käyneet missään vai mikä on se " missä olisi pitänyt käydä" ?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olin pitkällä aamiaisella, kävin kylvyssä ja luin kirjaa, ja tarkoitukseni oli katsoa leffa DVD:ltä ennen hierontaani, mutta TV ei toimi. Niinpä hotellihenkilökuntaa odottaessani avasin koneen, päivitin Facebookin, luin Iltalehden, kirjoitin pari mailia, ja surffailen av:llä

t. pahapaha uraäiti *aivan koukussa av:een*

No eipä kovin kummoselta kuullosta tuo sunkaan päiväohjelmas, tv:tä ja nettiä.

Olin nyt hieronnassa, minkä jälkeen söin lounaan (10 muun naisen kanssa) ja jälkkärikahvit. Sitten kävin ulkona kävelyllä, minkä jälkeen meillä oli sommelier maistattamassa viinejä. Sen jälkeen pelasimme tyttöjen kanssa biljardia, ja nyt tulin käymään suihkussa ja pukeutumassa dinneriä varten. Illallisen jälkeen varmaan vielä torisemme tovin - tai pelaamme lisää biljardia :-)

Täältä lähtee huomenna kotiin levännyt, rentoutunut ja hehkuva uraäiti! Itselleni pikkubreikki silloin tällöin on todellinen henkireikä, mutta kuten jo ekassa viestissäni sanoin, kaikkihan eivät tällaista tarvitse, vaan ammentavat elämänsä sisällön rikkaasta arkielämästään - ja hyvä niin!

Mukavaa iltaa, arvon av-mammat, nyt on riennettävä!

t. pahapaha uraäiti

Vierailija
2/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kysyttäisiin, käytkö miehen kanssa kahdestaan jossakin, vastaisin, että ei missään. Viime kerrasta on ainakin viisi vuotta, kun ollaan oltu kahdestaan jossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se nyt niin ihmeellistä ollut. Baarissa oli tylsää, ravintolassa sai odotella ruokaa kauan, messuilla tuli jalat kipeäksi. Kyllä, taidan olla enempi noita koti-ihmisiä?

Vierailija
4/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" käynyt missään" vapaa-ajan riennoissa. En ole käynyt lääkäreissä, kampaajalla olen käynyt viimeksi lapsena, kaupassa ja ravintolassa lapsi on aina ollut mukana. Töissä käyn ilman lasta ja ne työmatkatkin kuljen ihan itsekseni.

Kai sitä jokus voisi johonkin mennä itsekseenkin, hoitajiakin lapselle olisi, mutta kai siitä ettei käy missään tulee tapa.

Vierailija
5/25 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kyllä todella erilaisia, ei muuta voi sanoa. Mulla ainakin menisi mielenterveyskin, jos en voisi ikinä käydä edes kampaajalla yksinäni.

Oletteko te, joilla ei ole tarvetta edes pakollisiin omiin menoihin (lääkäri, kampaaja) miettineet mitä teette sitten kun lapset ovat isompia, heillä on omat harrastuksensa ja ystävänsä? Entä sitten kun he eivät asu enää kotona?

Mietin vain monien ystävieni vanhempia. Jos on elänyt koko elämänsä sitä koti-työ-perhe-elämää, niin monilla on todella hankaluuksia lasten muutettua pois kotoa. Elämänsisältö tulee aikuisten lasten tekemisistä ja se voi olla mukavaakin. Mietin vaan sitäkin, että moni täällä valittaa siitä kuinka anoppi tai äiti puuttuu liikaa lastensa elämään.

Niitä omia kiinnostuksenkohteita voi olla vaikeaa tyhjästä keksiä, jos on koko aikuisikänsä elänyt ilman niitä.

Vierailija
6/25 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyssuhteista tai tuttavakontakteista kannattais kuitenkin pitää kiinni. JOS nimittäin elämässä tapahtuu jotain odottamatonta vaikeaa, niin tutkitusti ne, joilla on sosiaalista verkostoa, pärjäävät kaikissa kriiseissä paremmin.

Vierailija
7/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lasten kanssa olen käytnyt lastenteatterissa, lasten konserteissa jne, mutta mtään aikuisten juttuja ei ole ollut.

Kahvilassakaan en ole viimeeseen 2vuoteen käynyt ja 5vuoden aikanakin vain muutaman kerran.

Hyvin jaksan ja kestän. ei ole tarvetta lähteä mihinkään.

Vierailija
8/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen ammatiltani lentoemäntä, eli työn puolesta kyllä käyn useinkin ulkomailla piipahtamassa ;-).. lomamatkoilla en koskaan (!). Se olisi aivan kauhistus lähteä lomalla / vapaapäivinä lentokentille ja istumaan koneeseen - never!

Itse inhoan matkustelemista.

Uskon, että se onni ja onnellisuus tulee hyvästä arjesta; osaan arvostaa Suomen puhdasta luontoa ja maamme turvallisuutta - en kaipaa " ihastelemaan" muunlaista elämän menoa - minulle se hyvä elämä on täällä; kotona ja perheessä.

Vierailija
9/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan, en todella usko, että täällä yhtään vanhempaa olisi, joka ei MISSÄÄN olisi käynyt. Jos lapsi alle vuoden ikäinen, voi jokunen löytyäkin. Mutta jos muutaman vuoden ikäisiä lapsi on perheellä, taatusti ovat ilman lapsia jossain käyneet. Täällä vaan ollaan niin kumman " suberhyberhyviä" äitejä mukamas, että ei sitten niin MISSÄÄN käydä KOSKAAN IKINÄ.

Vierailija
10/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla suppea ajatusmaailma?

Vierailija:

Tottakai lasten kanssa olen käytnyt lastenteatterissa, lasten konserteissa jne, mutta mtään aikuisten juttuja ei ole ollut.

Kahvilassakaan en ole viimeeseen 2vuoteen käynyt ja 5vuoden aikanakin vain muutaman kerran.

Hyvin jaksan ja kestän. ei ole tarvetta lähteä mihinkään.

Vierailija
11/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksinhuoltajilla on aina lasten vaihtajia ja hyvät verkostot. Siperia opettaa. Lapsen kanssa olen käynyt kahdesti Euroopassa. Viime viikonloppuna olin aikuisten juhlissa ja lasten ja kaverin kanssa sienessä. Tänään tulee yksi yh:n tyttö illaksi kylään. Järkkäyskysymys, mutta ekaan kahteen vuoteen en ollut kovin kiinnostunut...

Määrittele käydä missään?

Vierailija
12/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni leikkaa hiukseni kun käy meillä kylässä, en värjää hiuksiani.

Vaateostoksia inhoon ja teen ne nopeasti, lasten kanssa.

Joulu ja synttärilahjaostoksetkin hoitaa mies. Joskus olen vain pienimmän kanssa liikkeellä ja silloin voi ostella muille lapsille lahjoja.

Meillä lapset 1v, 3v ja 5v

t.2

Vierailija
13/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on joku ollut mukana, kampaajallakin, jolla olen viimeksi käynyt kaksi vuotta sitten. Hammaslääkärissä ja lääkärissäkin on nuorin ollut mukana. En käy ravintoloissa, sen sijaan rokkikeikoilla ja festareilla tykkään käydä, mutta niissäkin on meidän teinityttöjä ollut mukana. En edes tajua, miksi niissä pitäisi yksin käydä. Kauppareissuilla on aina pienin mukana. Ei minulla ole tarvetta käydä yksin missään.

Vierailija
14/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 1,5v. Toukokuussa oli lapsi yökylässä niin kävin baarissa. Sormet riittävät sen laskemiseen,kuinka monta kertaa olen ollut erossa lapsesta. Sisältää hammaslääkärireissut ja gynet.

Kampaajalla on lapsi ollut mukana.

Joo, eikä mulla pää kestäkään, töitä etin kiivaasti ni pääsis ees jonnekin.

Eikös lentoemännät käy hotelleissa nukkumassa reissun päällä? Ompa tosi tiivistä kotielämää...

Vierailija
15/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri missään paitsi koko perheen voimin yhteisissä " riennoissa" .

Käytäisiin kyllä,muttei ole lastenhoitajia 3 lasta+koira-- hankala sijoittaa mihinkään.

Ja mulla on tuo nuorimmainen myös kampaajalla mukana--mies tekee ympäripyöreitä päiviä,joten kestettävä vaan on.

Vierailija
16/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut käytyä missään ilman lapsia. Lapset 3 ja 1v. Kampaajalla olen käynyt ja muutaman kerran jumpassa kun eka oli reilun vuoden.

Täytyy myöntää, että välillä on raskasta. Yleensä käyn kaupassakin lasten kanssa. Minkäs teet kun mies tekee pitkää työpäivää eikä lapsille ole hoitajia kun isovanhemmat asuvat kaukana.

Vierailija
17/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yövytään hotelleissa (liikaakin), mutta ei se kovin kauaa luksukselta tunnu - siihenkin leipääntyy.

Ehkä olin " huono" vastaamaan tähän, mutta minulle työni on " arkipäiväistä" .

t. 3 (se lentoemäntä)

Vierailija
18/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä voisi olla keskellä viikkoa kylpylähotellissa kun on muulla perheellä arki--koululaisilla koulut yms.. ja sehän on pelkkä rahakysymys,ei minustakaan kuullosta kovin luksukselta ja tosiasiassa en nauti yksinolosta.

Vierailija
19/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahville ystävien kanssa. se on kivaa. juoda sumppia ja polttaa tupakkaa.. ihan vaan siksi kun ei ole muksuja mukana.

Vierailija
20/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo joo, meitä on moneen lähtöön ja hyvä jos olette itse tyytyväisiä, mutta mulla kyllä pää hajoaisi!!

Todisteeksi siitä kirjoitan tätä erään ulkomaisen kylpyläkartanon nojatuolissa istuessani :-)

t. pahapaha uraäiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi