Missä kannattaa oikeasti myydä käytettyjä vaatteita?
Kommentit (17)
ei missään! rättikaupoista saa halavalla uuden rievun vaikka joka päivä, in niiiin halapaa!
Käytä itse, korjaa, tuunaa mieleisiksesi. Tai vaihda vaatteita jonkun kaverisi kanssa. Eivät mene kaupaksi.
Käytetyt alushousut menee parhaiten kaupaksi seksisivustoilla.
Mulla on mennyt vintedissä hyvin kaupaksi viime viikkoina. Kova homma niitä on postitella, mutta pääseepä eroon.
Okei kiitos! Kokeilen tota Vintediä 😊
Vintedille suositukset täältäkin! Olen tähän mennessä myynyt siellä kesän aikana 300 € edestä
Muutama vuosi sitten kannatti myydä ihan missä hyvänsä, nyt on ollu pari kolme vuotta ihan kuollutta. Ei oikein mikään mene kaupaksi. Sitten tuli vielä se että myynnistä pitää maksaa verot. Tappoi lopunkin kirppiskaupan. Vintedin kanssa on joillain ollut ongelmia, tavarat kyllä saa käsistään, mutta raha ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten kannatti myydä ihan missä hyvänsä, nyt on ollu pari kolme vuotta ihan kuollutta. Ei oikein mikään mene kaupaksi. Sitten tuli vielä se että myynnistä pitää maksaa verot. Tappoi lopunkin kirppiskaupan. Vintedin kanssa on joillain ollut ongelmia, tavarat kyllä saa käsistään, mutta raha ei tule.
Minä ainakin olen saanut kaikki rahani kuten pitääkin joten aikamoinen väite että ko sivustolla olisi joku yleinen virhe että näin kävisi.
Oh La La Second Hand Oy
Tiksissä.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Verot? Mikä juttu?
Varoituksena sitten että Vintedissä tulee huijarit ensin muka tekemään kauppaa, kun tulee uusi käyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Aina tietyn rajan yli menevästä on pitänyt maksaa verot ja edelleen saa myydä tuhansilla euroilla vuodessa ennen kuin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Verot? Mikä juttu?
Trolli
En tiedä. Joku vuosi sitten meni vielä zadaassa, mutta nykyään sielläkin vaan tykkäillään ja ihmiset jäävät odottamaan hinnan laskua
En myy enää omiani enää missään, laitan osan hyväntekeväisyyskirppikselle ja osan hävitän. Ostajien täytyy ymmärtää, että jos he eivät maksa tuotteesta kunnon hintaa, se jää heiltä kokonaan saamatta. Tuollainen hinnan loputon alas kinuaminen saa laittamaan sen suoraan roskikseen ja halpuuttajat saavat sitten tilailla niitä myrkkyvaatteita sheinistä
Käytä niitä.