Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, kun lapset jo vahan isompia, taaperovaihe molemmilla jo takanapain. Yhteiset tekemiset ja harrastukset sujuvat mainiosti yhdenkin vanhemman kanssa.

Vierailija
09.10.2007 |

Tästä alkaa ihan uudenlainen elämänvaihe, jippii!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis millonka tämä taaperoiden kanssa joka asiasta säätäminen helpottaa?

Vierailija
2/10 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 1-,2-, ja 4-vuotiaiden äiti

Varmasti tunteekin nuortuvansa kun kaikki ei ole semmosta säätämistä ja ihme suorittamista ja päiväunta ja ruuan kans temppuiluja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi osaa syödä itse? Pukea itse? Ei ole enää vaipoissa?

Eli mille yksittäisille asioille antaisitte ns suurimman arvon tässä tapauksessa?

Vierailija
4/10 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti tästä ajasta ennen koulun alkua.

Vierailija
5/10 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen oleminen lasten kanssa on vain helpompaa, helppo lahteä ex-tempore käymään jossakin, ei tarvi välittää päikkäri ym. ajoista. Ravintoloista löytyy lapsille mieleistä ruokaa, muutakin kuin ranskalaiset, isompi ulkoilee yksin, pienemmän kanssa toki pitää ulkoilla seurana. Pelit, leikit , harrastukset ovat lapsi- eikä äitivetoisia. Elämä on vain mukavampaa!

Vierailija
6/10 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on nyt ihanaa, kun molemmat syövät itse ja isompi pukee itse ja käy vessassa. Kiva silti kuulla, että elämä alkaa taas vielä uudelleen parin vuoden päästä. Kuulostaa kyllä ihanalta.

Vierailija
7/10 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapset 2 ja 4. Tää on sikaihanaa, kun leikkivät keskenään KILTISTI (melki aina), eikä tarvi ite enää olla mukana. Ehtii rauhassa siivoon, syömään, lukemaan postin, oleen puhelimessa jne. Mutta piruvie, kun olen täällä palstalla pari viikkoa seilannut, niin ihan just sain vauvakuumeen. Hirveetä! OLIN niin varma, että nuo 2 saavat riittää...en uskalla miehelle vielä kertoo, koska on kyllä heti valmis kolmanteen/neljänteenkin lapseen. Silti ei yhtään kiehdo ajatus jäädä taas kotiäidiksi masentumaan...

Vierailija
8/10 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vähän ahdistaa kun meillä lapset just 2 ja 4 (kolmosen syntyessä 5 ja 2-v9kk ) ja olin jo niin ehtinyt orientoitua ajatukseen siitä, että vietetään vaikka muutama helpompi vuosi ja sitten voi taas sukeltaa vaippavuoreen... no ei se mennyt niin, ja ehkä se on hyvä näinkin.

Vierailija:

Mulla lapset 2 ja 4. Tää on sikaihanaa, kun leikkivät keskenään KILTISTI (melki aina), eikä tarvi ite enää olla mukana. Ehtii rauhassa siivoon, syömään, lukemaan postin, oleen puhelimessa jne. Mutta piruvie, kun olen täällä palstalla pari viikkoa seilannut, niin ihan just sain vauvakuumeen. Hirveetä! OLIN niin varma, että nuo 2 saavat riittää...en uskalla miehelle vielä kertoo, koska on kyllä heti valmis kolmanteen/neljänteenkin lapseen. Silti ei yhtään kiehdo ajatus jäädä taas kotiäidiksi masentumaan...

Vierailija
9/10 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja sitten on tuo 5kk joka ei vielä osaa olla ärsyttävä taapero

Meillä ei mikään oo ollut niin kaameeta kuin vauvavuosi, kun on ollut pelkkää yövalvomista ja hyssyttämistä. Nukkumaan oppineet taaperot on olleet jo niin ihanan helppoja sen jälkeen.

Tilanteita on niin erilaisia!

Vierailija
10/10 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäisen kanssa en kyllä itse kulkenut missään. MUtta meidän kolmonen ei ollutkaan mikään " joka-paikassa-helposti-nukahtava-poika" vaan halusi vain olla sylissä ja havahtui aina kaikkiin ääniin eikä nukahtanut millään uudelleen!

Kaksoseni ovat kohta 6-vuotiaita ja heidän kanssaa on kyllä todella helppoa. Paitsi ellei toinen olisi erityislapsi ja hänen kanssaan on kyllä vieläkin välillä todella hankalaa. Sitten tämä nuorin täyttää nyt talvella 2v ja hänenkin kanssaan helpottaa jatkuvasti. Tosin on vielä aika villissä iässä enkä mielelläni lähde hänen kanssaan esim. uimarannalle tai uimahalliin yksin! Mutta kohta täälläkin varmasit helpottaa ja sitä aikaa ODOTAN TODELLA!!!

En pidä pikkuvauva- ja -lapsi ajasta yhtään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi