Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, että minun kanssani on paljon ihanampaa asua kuin koskaan hänen eksänsä kanssa <3

Vierailija
09.10.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vähän taukki ;)

Vierailija
2/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai on muuten vaan tyhmä. Ihmissuhteita ei saa koskaan verrata toisiinsa koska ne ovat kaikki ainutlaatuisia ja niihin vaikuttaa myös se oma käytös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

intiimeihin yksityiskohtiin tai parjaamiseen ei silti tarvitse mennä.

Vierailija
4/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koen olevani eksästä kyllä täysin " kasvanut eroon" . Meillä ei ole ollut mitään suhdetta enää kuuteen vuoteen.

Vierailija
5/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään alkaa miehelleni tuollaista selittämään. Saatan kyllä kertoa, että tuntuipa taas mahtavalta.

Vierailija
6/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppanin ystäviä. Esim. minä ja mieheni kyläilemme useinkin sekä minun exäni (nykyään onnellisessa avoliitossa ja tuore isä) että mieheni exän (niin ikään onnellisissa uudessa suhteessa) luona, eikä asiassa ole mitään pahaa, päinvastoin. Vaikka romanttinen rakkaus loppuu ja ihmissuhde ei toimi, voi ystävyys ja kunnioitus toista kohtaan säilyä. Sehän kertoo vain siitä, että ex-liitto on hoidettu kunnialla LOPPUUN ASTI ja sen yli on todella päästy. Minä pidän kaikista kolmesta mieheni ex naisystävästä (olemme jonkin asteisia ystäviä/tuttuja kaikki) ja mies pitää minun eksästäni (toisesta eksästäni emme pidä kumpikaan, mutta hän olikin valehteleva pettäjä).

Anyway, asiaan: Ymmärrän, että exät ovat osa elettyä elämää, en silti mitenkään ymmärrä, miksi ap:n mies sanoi jotain tuollaista, tai miksi ap:n mielestä se on <3 asia...

Tottakai teidän liittonne on toimivampi kuin aiempi, siksihän se aiempi on ex liitto ja teidän hengissä oleva liitto. Ja toki ihmisillä on eriasteisia tunteita eri kumppaneita kohtaan. Kyllä minunkin mieheni on sanonut monesti, että minun kohdallani " kolahti" enemmän kuin kenenkään muun kohdalla, ja että kaikki toimii paremmin kuin koskaan aiemmin. Tämän otan tyytyväisenä vastaan. Mutta minusta olisi omituista, jos mies alkaisi spesifisti vertaamaan minua exiinsä/exäänsä, ja samalla vähän mustamaalaisia exiään. Minusta tuo ei ollut kiva kommentti, enkä olisi erityisesti ilahtunut jos mieheni sanoisi jotain tuollaista. Kuulostaa vähän keskenkasvuiselta kommentilta...Mutta ehkä se oli vaan huonosti muotoiltu?

Vierailija
7/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tulisi mieleenkään alkaa miehelleni tuollaista selittämään. Saatan kyllä kertoa, että tuntuipa taas mahtavalta.

Teknisesti eksän kanssa seksi oli ihan ok, mutta ongelma oli se, ettei hän erityisesti pitänyt siitä. Oma mieheni taas nauttii seksistä aivan älyttömän paljon, mikä on tosi palkitsevan tuntuista. Ja joskus vain tulee mieleen, kuinka upeaa on, että voi tehdä toiselle hyvää, ja hän vielä pitää siitä. Kun tietää, ettei se ole niin itsestäänselvää.

Vierailija
8/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi mielestä on ihanampi ausa kanssasi kuin exän. Eihän hän muuten exäänsä olisi jättänyt, jos se olisi ollut täydellinen suhde... Niin että tuohan on ihan selvä juttu.

Vierailija
9/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne mollaamaan miehen exä? Ties vaikka miehesi olisi sairauden saanut aikaan:)

Vierailija
10/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa ne vuodet, kun kuvitteli parisuhteen olevan sellaista normaalisti kuin eksän kanssa. Sanoo aina, että arvostaa tätä nykyistä siksi, että tietää, kuinka päin mäntyäkin voi elämänsä järjestää.

Minusta tuossa ei ole mitään ihmeellistä. Ei mies sitä entistä elämää enää märehdi, koska sanoo aina, ettei viitsi pahemmin miettiä, kun laittaa turhaan vihaksi, eikä sitä enää muuttaa voi.

Vierailija
11/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole koskaan tämän kuuden vuoden aikana verrannut minua eksäänsä missään asiassa. Voi sen tehdä muutenkin selväksi, että juuri minun kanssani on ihaninta ja mukavinta kuin vertailun kautta. Hän ei puhu muista pahaa. Siksi häntä rakastankin, muun muassa.

Vierailija
12/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan asuttu jo 15v.

Vierailija
13/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai yrittää kostaa lasten kautta.

Mutta silloin kyllä minäkin mietin.