suosittele pk-seudun kirpputoreista niitä, joilta tekee parhaat lastentarvikelöydöt
Kommentit (5)
jolloin hinnasta on mahdollista neuvotella. En ole kova tinkimään, mutta jos ostan useita vaatteita niin yleensä myyjältä saa jotain alennusta.
Monet varsinaiset lastentarvikekirppikset (esim. mainittu Klaukkalan kirppis) ovat todella ruuhkaisia ja vaikka vaatteet on lajiteltu, niin niitä kulkeutuu vääriin pöytiin. Jotkut keräävät ison kasan vaatteita, käyvät ne läpi syrjemmässä ja jättävät sitten kaikki ei-valitut-vaatteet ja tavarat mihin sattuu. Näillä kirpputoreilla vaatteet eivät ole halvimmasta päästä (toki poikkeuksiakin on!). Näissä valtavissa vaatekasoissa on vaatteita laidasta laitaan ja löytääkseen jotain on pakko kaivella kasoja pitkään ja hartaasti. Ja siitä huolimatta saattaa joku napata naamasi edestä sen ainoan kivan vaatteen koko kasassa... ;) Tavallisilla kirppiksillä näkee pöydästä nopeasti millaista vaatetta on myynnissä (lumppua vai laatua) eikä niitä lumppukasoja tarvitse vaivautua kaivelemaan.
Tänä syksynä olen löytänyt Myyrmäkihallin kirppikseltä poikkeuksellisesti hyviä vaatteita 98-110cm pojille. Olen ollut usein liikkeellä sunnuntaisin ja silti olen löytöjä tehnyt. Uutta Panda-kirppistä siinä lähellä (Myyrmannin parkkihallissa sunnuntaisin) en ole vielä käynyt katsastamassa. Satunnaisesti kierrän MLL:n tai Monikkoperheiden kirppiksillä.
Vinkkinä: Martinristin seurakuntakeskuksessa (Laajaniityntie 2) on lastenkirppis lauantaina 20.10. klo 10-13. Siellä on parikymmentä myyjää myymässä lasten vaatteita, leluja ja tarvikkeita. Viimeksi tein ainakin löytöjä ja olisin nyt mennyt sinne itse myymään, jos olisi ollut vielä vapaita pöytiä...
kauppatiellä löytyy kirppari nimeltään LÖYTÖPÖYTÄ .Paljon merkkivaatteita kassariveillä olevissa pöydissä .Kokoja lähinnä pojalle 100 ja 128 ja tytöille 120-160/S-M kokoja nuorisolle.Muutama pienempi vaate löytyy myös Timberlandia ym ym Kannattaa käydä!!
ja tosiaankin löytyi mukaan kaikenlaista kivaa esim burberryn paita koko 8 sekä Pepe Jeansin huppareita 2kpl sekä reimatecin uudenveroinen haalari koko 98cm ja ostokseni tekivät yht 30e joten ei ollut hullumpi saalis.Täytyy varmasti käydä huomenna uudestaan.Femma tori keravalla on myös ihan hyvä kirppari mutta harvemmin olen löytänyt mitään ostettavaa sieltä.Järvenpäässä on myös eurotori kirppari.
Ja perusteluna se että on kuitenkin aika lähellä pääkaupunkiseutua ja siellä kaikki vaatteet on lajiteltu pöytiin koon mukaan (ei siis omaa pöytää/myyjä kuten yleensä) joten ei tarvitse kaivella ' vääränkokoisia' vaatteita lainkaan. Ostajalle paljon kivempaa, vaikka myyjille hirmuisen työlästä.