Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen synttäreistä!

Vierailija
09.10.2007 |

Kaveri järjestää lapsellensa synttäri, maksavat 200e!!!!!!! Onko jotain järkeä???

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin menee kauppaan, ja ostaa valmista, mikä siinä teitä niin ärsyttää???

Vierailija
22/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakaa synttäreillä esim. 10-20 euron ongintapalkinnot kullekin vieraalle, niin silloin on vaikea järjestää synttäreitä halvalla, ellei halua erottua joukosta selvästi.

On toki OK ostaa leivonnaiset kaupasta, jos haluaa säästää omaa työtään. Mutta kun edellä joku ihmetteli sitä, että miten on edes mahdollista järjestää synttärit edullisesti, niin esitin laskelman (jossa on siis vielä selvästi tinkimisen varaa, jos haluaa päästä halvemmalla).

25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai ihan out tämän päivän synttärikekkereistä. Lapseni täyttää kohta 3, vieraaksi kutsutaan vain viisi lasta, mielestäni se on tarpeeksi. Mitään ylimääräistä " hulabaloota" ei järjestetä, lapset saavat leikkiä keskenään, kuten tekisivät normaalistikin toistensa luona vieraillessaan. Sen sijaan panostan kattaukseen ja tarjoiluihin, joihin kuitenkin ajattelin riittävän 50 euroa (sekin tuntuu jo aika paljolta). Mitään lahjoja vieraat eivät meiltä saa, itse saavat tuoda päivänsankarille jotain pientä jos haluavat. En usko, että lapseni osaa edes oikein lahjoja odottaa. Kaverit taitavat olla se pääasia.

Olemme päätyneet tällaisiin synttäreihin, koska ne tuntuvat meistä mukavilta. Rahaa olisi kyllä järjestää näyttävämpääkin, mutta ei halua.

Vierailija
24/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuttuja oli n.10 kpl.

olen nuori äiti ja kyllä leivoin kaiken ihan itse, siinähän tulee itsellekkin hyvä mieli kun on itse tehnyt jotain niiden kutsujen eteen eikä vain ostanut kaikkea suoraan " tarjottimelta" .

kyllähän sen nyt itsekki huomaa toisten synttäreillä kuinka paljon parempia omatekoiset leivonnaiset ovat kaupan keinotekoisten pullien sijaan.

taitaa vaan olla tosia asia että kaupassa on liikaa vallinnanvapautta ja ihmiset haluavat päästä mahdollisimman vähällä!

kutsujen hinnaksi ei muuten tullut kuin n.50e

Vierailija
25/25 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjottavana on kaksi voileipäkakkua, täytekakku, keksejä, limsaa, sipsejä ja dippiä, mehua, suklaaneliöitä, maitoa ja pizzaa joka on kahvin jälkeen iltapalaksi.