Uskomatonta et joku tuomitsee kun käyn 1 krt kuussa baarissa
Kommentit (24)
Itse en käy kovin usein... kerran vuodessa varmaan. En oikein tiedä mitä siellä pitäisi tehdä. Kavereita tapaan muutenkin. Tanssilattiat on aina tupaten täynnä hoippuvia humalaisia :(
käy baareissa ja iskee vieraita miehiä...
Itse käyn joskus kerran kuussa, joskus harvemmin. Mutta siis käyn enemmän kun kerran vuodessa.
Minä käyn siellä tanssimassa. Juon toki jonkin verran. Mutta miehiä en iske, en edes katsele. Tämä tuntuu olevan monella vaikea ymmärtää.
Ehkä se kertoo heidän maailmankuvastaan. Jos he juoksisivat baarissa, he helposti pettäisivät.
ja mitäs siellä baarissa teen? Heilun tanssilattialla humalassa tietenkin =). ap
tuomitsevatko tosiaan vai ihmettelevätkö vain. Esim. minä ihmettelisin, koska en millään jaksaisi käydä noin usein. Ymmärrän kyllä että täytyy tuullettua ja saada omaa aikaa, mutta mulle tulee pienestäkin juomisesta krapula ja kaikki taksijonot, juopot hhhrrrr en vaan jaksa! Jos olisi ystävä jonka luona istua iltaa (tai joka tulisi meille) ilman että pitäisi lähteä baariin, niin sitten saattaisin ottaa useamminkin...
2 kertaa kk baarissa,kavereiden kanssa tanssimassa ja pitämässä hauskaa,juu ja tulee siinä juotuakin samalla. Miehiä en ole siellä iskemässä=) Ja kyllä huomaa kun jotkut katsoo kieroon ja arvostelevasti baarikäyntejäni,mutta ajatelkoot mun puolesta mitä ajattelevat. Niin ja sehän on ihan normaalia jos mies kävis vaikka joka viikko baarissa ja olis räkäkännissä..
letin heilumaan. Ihmetelkää vaan ihan rauhassa. Lapsia on kaksi kpl.
No joo, tulihan sitä opiskeluaikoina käytyä baareissa joka viikko ja välillä useamman kerran viikossa, mutta nyt kun on lapset ( 3v ja 1v), mies ja ikää lähes 30, ei yksinkertaisesti huvita baarit. Käyn ystävien ja mieheni kanssa ulkona syömässä ja ehkä elokuvissa, shoppailemassa tms.. Baarissa ollaan oltu varmaan 2 vuotta sitten.
Ja mä en edes jaksaisi olla siellä niin myöhään, aamulla on kuitenkin ne lapset hoidettava..
ja taalla kaydaan lapsienkin kanssa pubeissa heilumassa :) Relatkaa vahan mammat, keta se haittaa jos aidit haluaa lähta viihteelle, ykin, miehen kans tai kavereiden kanssa?? Musta ainakin on kiva silloin talloin tallata itseni ja tavata kaverit baareissa viininlasillisella tai kahdella....
Aika uskomattoman körttiläistä vielä kysellä, että mitä te siellä baarissa teette. No voi hyvänen aika, hauskaahan siellä yleensä pidetään. Mistä lähtien baareissa/clubeilla ei voi hauskaa käydä pitämässä, en tajua minäkään. Pidä hauskaa vaan, ihan sillä tavoin mistä itse tykkäät.
Käyn sen sijaan lavatansseissa kaksi kertaa viikossa, eikä kukaan ole paheksunut.
miksi joka kuukausi pitää baarissa heilua kännissä. Eikö ole muita rentoutumistapoja ? Mulle riittää pari kertaa vuodessa baarihommat. Vuosi sitten olen viimeksi käynyt, ja menee varmaan vielä aika kauan ennen kuin baariin menen, koska vauva on 3kk. Nuorempana tuli bailattua ihan tarpeeksi.
siellä tupakansavuisessa baarissa sitten on? Itse olisin mieluummin vaikka maastolenkillä hevoseni kanssa.
Tiedän pariskunnan jotka käy joka viikonlioppu baarissa. perjantaina käy toinen ja lauantaina toinen. Myös joillakin vaikuttaa se, että on tullut todella nuorena äidiksi ja nyt eletään sitten sitä nuoruutta ja hillutaan baareissa ( näitä tapauksia tiedän ainakin muutaman).
itse olen tunnen itsenni liian vanhaksi baariin vaikka ikää on vasta 30v. Hyvää ruokaa jossain kivassa ravintolassa ja hyvää viiniä. Teatteriin tai elokuviin, ehkä hotelliin yöksi... ja tietty oman miehen kanssa =) On vaan niin harvassa nää kerrat, mutta sitäkin mukavampia=)
mä käyn baarissa siksi kun musta baarissa käydään. juon pari kaljaa, enempää en pysty kun aina tulee darra, joskus harvoin juon vähän enemmän. ja käyn nimenpmaan baarissa, en lähes ikinä klubilla tai tanssimassa.
musta baarissa tai "ulkona" on hauskaa, haistelen vähän millasta meno on nykyään, saan olla rauhassa kavereiden kanssa.
mua jotnekin huviittaa toi, että sallitaan se, että on kaverin luona hengailemassa, mutta baarissa käyminen on äidille ihan kamalaa. se syntinen yöelämä, hämyiset nutkat kutsuvat viattoman äidin väärille teille. uuuuhhh..!
toiset pubeista, kolmannet yökerhoista, jokaisella lienee omat rentoutumiskeinonsa. Eikö?
mulla on vauva 5kk ja en voi odottaa pääseväni vähän pubeileen ens viikonloppuna.
Lähihoitaja-Anneli muistaa paheksua toisia äitejä, vaikka käy itse joka viikonloppu baarissa jakamassa neekerille. Sellaisia ne jakomäkeläiset ovat.
viittasi minun kirjoitukseeni, niin en paheksunut mitään. Ihmettelin, koska en itse jaksaisi käydä noin usein. Eikä kotona hengailu (alkoholia juoden!) ole musta sen "hyväksyttävämpi" vaihtoehto kuin baaritkaan, mutta mukavampi. Ei juoppoja örvelöitä, ei huonoa musiikkia, ei saastaisia vessoja jonoineen, ei taksijonoja jne jne.
kun olen kotiäiti! Mieheni on 45 tuntia viikosta pelkästään töissä tai matkalla sinne/sieltä eikä kukaan paheksu jos hän käy baarissa. Minä olen aika paljon enempi lasteni kanssa.
Nainen on naiselle kyllä susi!