^^ Ensikot marraskuuhun ^^
Haaveilemme _ensimmäisestä ikiomasta vauvasta_, mutta jostakin syystä Täti Punaisen sijaan Herra Haikara on eksynyt matkalla ja tarvitsee nyt vähän apua! _Tutkimuksiin ja hoitoihin on siis tiemme käynyt._
Mukaan mukavaan joukkoomme saavat liittyä kaikki halukkaat esikoistaan toivovat, oli sitten hoitopolkusi vasta alussa tai olet ehtinyt jo sitä pidemmälle kulkemaan!
Esittelethän itsesi vastaamalla tähän viestiin. Jos esittelyssäsi on myöhemmin lisättävää tai muutettavaa, vastaa taas, niin päivitämme tietosi.
_Ensikot_
- Aqua80
Ikä: Molemmat vm. -80
Yritys alkoi 02/06. Ultrattaessa mulla oli toinen munasarja rakkulaisen näköinen, mutta kuulemma ei kannata vielä yhden ultran perusteella sanoa mitään (?).
- baulie
Ikä: Kummatkin vm. -85
Kotipaikka: Jyväskylän mlk
Tutkimukset: Yritys aloitettu 4/2006. Mulla todettu kesällä -07 monirakkulaiset munasarjat. Tämän jälkeen otettujen verikokeiden mukaan ovuloin normaalisti, joten PCO ei ole ilmeisen ärhäkkä. Miestä ei ole tutkittu. Yritetään luomuna, tutkimuksiin lähdetään sitten kun kummastakin hyvältä tuntuu.
- Brooke73
Minä vuosimallia -73, mies yli 10 v. vanhempi.
Kaakkois-Suomessa asustellaan.
Yritys aloitettu 06/05, tutkimuksiin lähdettiin 01/07. Lapsettomuuden syytä löytyi molemmista: miehellä huonosti liikkuvat ja epämuotoiset siittiöt ja lisäksi vasta-aineita, minulla FSH-hormoni kohonnut. Hoidoksi määrättiin suoraan ICSI.
1. ICSI tehtiin 05/07, tulos nega eikä mitään pakkaseen.
2. ICSI tehtiin 09/07, samanlainen tulos kuin ensimmäisessä.
3. ICSI tehtiin 01/08 ja siitäkään ei mitään pakkaseen, mutta kahden alkion siirrosta raskaus, joka kuitenkin päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon viikolla 12.
4. ICSI edessä heinäkuussa -08.
- -Diina-
Ikä: minä vm. -80, mies -79.
Yritys aloitettu: 10/05
-IVF negatuloksella (10/07)
-Laparoskopia, todettiin lievää endometrioosia ja vaurioituneet munatorvet, jotka toimenpiteessä poistettiin (03/08)
-PAS negatuloksella (05/08)
-Syksyllä 2008 hoitoja jatketaan IVF:llä
Kommentit (92)
Voi miten ikäviä uutisia täällä eli kovasti pahoitteluja negasta S-K! :( Odottaminen on tosiaan vaikeaa. Kovasti jaksuja sulle ja miehellesi!
Omassa navassa sikäli hyviä uutisia, että toinen pakkasukoista selvisi hengissä sulatuksesta ja ja oli kuulemma "hieno" nelisoluinen tapaus. Toivotaan, että se selviää mun kyydissä sitten seuraavat 9kk! Huolenaiheeni limakalvokin oli kasvanut hyvin ja oli noin 7.2mm (ei saanut mahan päältä ihan tarkkaa mittaa, mutta hyvin oli kasvanut kumminkin).
Väestöliitossa haluavat veritestin ja koska klinikka on kiinni jouluviikon, niin lääkäri kehoitti käymään jossain muualla verikokeessa 23.12. (olen aiemminkin käynyt Diacorissa labrassa). Jos haluan tehdä kotona testin se kannattaa kuulemma tehdä vasta tuosta parin päivän kuluttua. Täytyy katsoa mitä teen. Kaikilla klinikoilla ei käsittääkseni tuota veritestiä siirron jälkeen vaadita, joten olisi kiva kuulla miten teillä muilla on tehty! Mietin vaan, että menisinkö koko verikokeeseen vai testaisinko vain kotona vaikka 25.12...
Huiskutukset kaikille! Mä koitan palata paremmalla ajalla, nyt vähän kiirus!
Killa pp 0
KILLA: Ensinnäkin onnea kyytiläisestä! Ja toiseksi: olen myös väestöliitossa hoidossa ja mulle taas annettin ohjeeksi testata kotona ja soittaa siitä tulos klinikalle. Eli mitään veritestiä ei vielä ainakaan ole sovittu.
Noh, nytpä sitten voinen samalla päivitellä noita omia tietoja. Viime kuussa tehtiin eka hoito, joka meidän tapauksessa oli ICSI. Loppuviikosta pääsen pissaamaan tikkuun, jos kaikki ok.
SK:lle pahoittelut negasta :(
Kaikille hirmuisesti tsemppiä ja niitä positiivisia tuulia suurina puhureina!
Talviterveisin Aqua
Killalle onnea matkaan! Toivon maailman parasta joululahjaa teille! Mulle ei ole annettu mitään erityisiä raskaustestiohjeita. 2 ja puoli viikkoa ja sitten kotitesti luki ohjeissa. No nyt ei päästy sinne asti edes. Testasin eilen sen negan malttamattomana ja varmana tuloksesta ja tänä aamuna tätikin tuli kylään. Mies oli surkeampi ku olen nähny aikoihin. Se suree tällä kertaa paljon enemmän ku mie. Tais päästä toiveet aika korkealle kaikesta varoittelusta huolimatta. Tsemppiä!
Aqua: Hui ku jännää. Miten olet malttanu pysyä poissa tältä palstalta piinailessasi? Miten on menny? Miten hoidot eteni? Tsemppiä!  Lähtekää te nyt jo (vihdoin ja viimein! :D ) Killan kanssa täältä pois tuonne plussanneiden puolelle!
ON: Ekaa kiertopäivää vietellään, edellinen kierto oli 29 päivän pituinen, ovisplussasta 15 päivää . Kuulostaa normaalilta, vai hä? Huomenna soittelen lääkärin puhelinaikana Väestöliittoon että josko sais jotain uusia ohjeita. Seuraava ovis menee aika tarkkaan joululle. Tammikuussa hoidot siis jatkuvat!
Pakkasterkuin, s-k-
* s-k-
Ikä: mie -83, mies -84
Kotipaikka: Oulu
Yritys aloitettu 05/06
Tutkimukset: Alkututkimuksia 6/2007 (YTHS) jotka uusittiin nyt 11/2008 Väestöliitossa. Miehellä on todettu lievästi alentunut hedelmöityskyky (vähän vähemmän siittiöitä, mutta hyvin eteenpäin liikkuvia kuitenkin isohko osa). Omissa tutkimuksissa (verikokeet, rakenneultra, munasarjojen aukiolotutkimus) ei ole todettu mitään poikkeavaa. Ensimmäinen inseminaatio 11/2008. Seuraava inssi suunnitteilla tammikuulle.
Mun pitäis kai myös tehdä listaan päivitystä mutta en jaksa nyt...yritän muistaa myöhemmin.
Pahoittelut negan saaneille! Sovitaanko että ensi vuonna sitten plussataan kaikki!
Ja KILLAhan voi plussata jo tänä vuonna! Mulle on aina annettu vaihtoehdoiksi veritesti (pp 10) tai kotitesti (pp 14). Mulla siis on ollut pelkkiä tuoresiirtoja, PASsiin ei ole koskaan päästy. Olen aina tehnyt pelkän kotitestin, ja kyllä tulos on aina ollut ihan selvä. Eli varmaan kotitestailen jatkossakin.
Aukiolotutkimuksesta oli puhuttu: mullekaan ei ole koskaan tehty sitä, kun heti alkuun selvisi että miehen siittiötilanteen takia ainoa hoitomme on ICSI. Ja eihän sillä aukiololla sitten ole väliä. Mutta pikkuisen kyllä vaivaa, kun nyt ei tiedä onko olemassa edes sitä pienen pientä luomuplussan mahdollisuutta vai ei. Kyllä sitä kumminkin aina ihmettä jaksaa toivoa, vaikka se hyvin epätodennäköistä onkin.
Oikein ihanaa joulun odotusta kaikille enskoille!
Voi, voi, kun tää meidän plussajuna ei nyt huolinut tällä kertaa enempää porukkaa mukaansa...:/ Todellakin varataan jo kaikki paikat viimeistään ensi vuodelle :)!
s-k-: Pahoittelut todellakin negasta. Mutta ei lannistuta, eihän :)?! Ei tässä ole luovuttamaan tultu....:)
baulie: Sulle kans pahoittelut, että toivottu lopputulos jäi uupumaan tästäkin kierrosta...:( Mutta eikun uutta matoa koukkuun;)!
nitrosid: Myös sinun puolestasi olen pahoillani ja toivon parempaa lykkyä jatkoon:)!
nellamaija: Joo, kivaa jos päästäs PASsailee yhdessä ensi vuoden puolella:)! Meni vähän ohi, et oliko teillä jo aikataulut selvillä? Me siis näillä näkymin PASsitellaan heti tammikuussa...
Killa: Mahtavaa! Siellä onnistunut siirto takana:)! Kaikki tykötarpeet nyt pikkuselle matkaan ja täällä kovasti tsemppaan sua siihen plussajunaan vielä tän vuoden puolella... Testauksesta sen verran, et meillä aina ollut pelkää kotitesti 2vko:a hoidosta, ei veritestejä koskaan edes ehdotettu..
Aqua80: Oho ja mahtavaa! Sielläkin hoidossa käyty ja jännät päivät alkaa jo olla käsillä... Valtavasti plussaonnea! bdbdbdbdbdbdbdbdbdb
Brooke73: Moikka sinullekin:)! Ja kiinni veti, et ens vuonna ollaan kaikki viimeistään tässä vaiheessa vuotta asemalla odottamassa plussajunaan kyytiin hyppäämistä...:)!
ON: No, ei yhtään mitään täällä, kunhan lihotan itseäni jo tässä vaiheessa kuuta kaiken maailman suklaa konvehdeilla ym. Yritän vain selviytyä tämän joulukuun jotenkin ja sit pääsen taas aloittamaan uuden vuoden "puhtaalta pöydältä" monenkin asian suhteen. Töissä jännittävät ajat menossa ja tämän kuun tapahtumat määrittävät pitkälti missä merkeissä uusi vuosi tulee alkamaan... Yritän aktivoitua paremmin palstailemaan viimeistään ensi vuoden alussa, kun hoitommekin silloin taas aktivoituu... Tullut nega oli pettymys, mutta en ole kerennyt oikein sitäkään käsittelemään kummemmin. Taisi meillä kuitenkin olla kovempi pettymys miehelle, itse en oikein siinä oireettomuudessa osannut edes kauheasti mitään toivoa...
Oikein ihanaa joulun odotusta teille kaikille ihanille enskattarille! Olette niin enkeleitä kaikki:)!
MM
Miljoona kiloa onnea ja lykkyä ja kaikkea hyvää, että tärppää! Olipa uutinen, että olet hyvässä vauhdissa hoitojen kanssa! Hienoa! ;)
Killa: Peukut pystyssä sinullekin, että pieni kyytiläinen ottaa ja tarraa kiinni oikein lujasti! Meillä aina ollut vain kotitesti pp16, oli hoito pas tai tuoresiirto.
Brooke: Kyllä sitä ihmettä aina jaksaa toivoa tapahtuvaksi, jos ei muuten niin salaa;) Ja aina kun nämä hoidot alkaa ahdistaa, niin olen ajatellut, että kaikki on mahdollista, niin hyvät kuin huonotkin jutut ja minun ei tarvitse kantaa huolta, kun en itse voi asioille mitään! Sitä on joskus vaikeaa muistaa, että ei näille mitään voi.
MM: Mulla yritetään pas hoitoa luonnolliseen kiertoon tammikuussa. Aikataulut on siis siitä kiinni, miten kierto ajoittuu ja ovis... Ajattelin kyllä kysyä lääkärin mielipidettä, että onko tuo Ovulaation ja alkion solumäärän mukainen siirtopäivä tosiaan yhdestä ainoasta päivästä kiinni. Onhan kuitenkin niin, että jos pakkasessa on useampia alkioita ja ekat ei selviä sulatuksesta, ei siirtoa peruta. Silloin sulatetaan uusi satsi ja tehdään siirto soluvaiheesta huolimatta. Mä olen jotenkin vakuuttunut, että meidän kuuravarpaat ei selviä sulatuksesta ja tuntuu ihan kamalalta kuukausi tolkulla odottaa sopivaa oviksen ajankohtaa, jos lopulta sanotaan, että ei olekaan mitä siirretään!
On: Tätiä odotellessa olen potenut maanatai-illasta asti flunssaa. Kuume huitelee ties missä lukemissa välillä! Nyt siis pehkuihin!
nella
Ps. Pysykää terveinä!
NELLASENI: Kiitos tsempeistä!!! Olet aina niin ihanan kannustava, kiitos! *rutistus* Kinkkiseltä kuulostaa tuo ovis-homma PASsissa :/ Mutta uusi vuosi + hoito + mahdollisuus = onnistuminen, eikös juu? Muuten en tuohon PAS-asiaan osaa sanoa mitään, ei vielä ole kokemusta. Montako pakkasukkoa/akkaa teillä on säilössä? Ja toivottavasti flunssa jo helpottanut!
S-K: Sulla kanssa tulossa uusi vuosi ja uusi raikas kierto! Ei voi kuin onnistua!
Kiitos kysymästä, ICSI meni ihan hyvin. Kaava oli kai aika perus eli lääkkeinä synarela, puregon, pregnyl ja luget. Sivuoireita ei juuri tullut. Munasoluja kasvoi parisenkymmentä. Keräys oli 26.11. ja yhden alkion siirto 28.11. Pakkaseen saatiin vielä 7 alkiota. Piinailua-aika oli sitten asia erikseen ;) Henkisesti raskasta, kuten kaikki täällä tietää. Lähinnä siksi en ole täällä kirjoitellut, että sillä tavalla vain pystyin edes jotenkin pitämään asian taka-alalla (ainaskin vähän).
MM: Kiitos isoista peukuista! Ja sinne kanssa uuteen hoitoon bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb
KILLA taitaa Joulun aikaan piinailla, nyt se paras joululahja teille!!!
JA MUUT IHANAT ENSKAT: Tsemppiä omiin tilanteisiinne ja uskoa, että onnistumiseen!!!
ON: Tänään siis oli testipäivä ja kahden testin jälkeen uskaltaa kai vähän iloita... eli kaksi viivaa ilmaantui tikkuun :) Iloa vain varjosti pieni vuoto, joten seurantalinjalla tässä ollaan. Jos kaikki edelleen ok, niin uuden vuoden jälkeen on eka ultra. Itsellä jotenkin pöllämystynyt olo, voisko tää melkein 3 vuoden jälkeen olla totta?
Lämpimin talviterveisin Aqua
Voi miten ihania uutisia! Onnea miljoonasti Aqua!!!! :D Kaikki Enskapinon plussat on mahtavia, mutta kyllä se erityisesti sydäntä lämmittää, kun joku niistä, joiden kanssa (enemmän ja vähemmän tiiviisti) on yhteistä matkaa kulkenut sen alusta asti! :) Kiloittain liimoja ja sukkia ja kaikkia muita tykötarpeita, jotta kyytiläinen matkaa mukana seuraavat kuukaudet! Ja pidättele sitä plussajunaa vielä hetki, niin mä hyppään kanssa kyytiin. :)
Nyt täytyy valitettavasti rientää, joten muille Enskoille vain huiskutus! o/ Palailen paremmalla ajalla (onneksi tässä joulun alla on kaikkia kiireitä, niin ei ehdi kovasti piinailla).
Killa pp3 -ja kyytiläinen Grandiosa (miehen antama nimi, kun sitä nauratti, että tämä on kuin pakastepizzan valmistamista! Toivottavasti saan hyvin kypsyteltyä pakasteeni! :D )
No, jopas täällä taas mahtavia uutisia. Valtavasti Onnea Aqua80 ja kaikki tykötarpeet kyytiläiselle! Siis aivan huippu juttu kerrassaan:)! Pidähän paikkaa auki, että muutkin loppuvuoden piinalijat pääsee kyytiin vielä tän vuoden puolella...:)
Killa: Tsemppiä teidän Grandiosalle;)! Meillä on ne "Matti ja Teppo" puolestaan pakkasessa:)! Ns. työnimien keksiminen jo alkioille keventää sekin osaltaan tunnelmaa ja tätä taivalta...:) Toivotaan, et sinäkin istut jouluna jo siellä plussajunan kyydissä...:)bdbdbdbdbdbdbdbdbdbd
MM
Wautsi mitä uutisia! Onnea Aqua!!!!  Toivotaan että vuoto on vain alkuraskauden tihkua ja pääset siitä pian eroon. Kaikkea hyvää odotukseen!
Ja ihan jokaisellen ensikolle paljon tsemppiä, ennen kaikkea piinalijoille! Nyt vain plussajunan kyytiin jokainen :)
-Diina-
ps. sellainen oma kuuluminen, että kahden alkion siirron jälkeen meiltä ultra paljasti yhden sikiön kohdusta, jonka sydän sykki hienosti :)
Menipäs aikaa että sain luettua kaikkien tekstit siltä ajalta kun en ole ehtinyt käydä lukemassa. Mukavaa kun on monta aktiivista kirjottelijaa mukana:)Täällä oli positiivisia uutisiakin jälleen!
Diina: paljon onnea pienokaisesta jonka sydämensykkeen ultrassa näit, ihanaa! Vaikka toinen ei ole selvunnytkään niin tuntuu kovin lohduttavalta että edes yksi. Halit sinulle!
Aqua80: paljon onnea!!!! Toivon kovasti että vuoto on vain pikkuisen kiinnittymistouhua!
Killa ja grandiosalle onnea kovasti matkaan. meillä myös tapana keksiä lemoinimiä asioille keventämään tunnelmaa:)
nellamaija: jänniä aikoja sinulla menossa, kerrohan kuulumisiasi! Olisin itse hakukas ottamaan sijaisvanhemmuudesta selvää enemmänkin, mutta mies ei ole innostunut asiasta laisinkaan. Olisi niin lohduttavaa kun olisi joku ns. varasuunnitelma että jos tämä ei onnistukaan niin mitäs sitten?? Adoptioon meillä ei luultavasta ole varaa ja suomesta ei taida saada kuin tosi harvoin.
s-k: tsemppiä kovasti, minulla myös vähän matalalentoa ollut mielen päällä viime ajat. Jotkut päivät menee tosi iloisena ja välillä olen kovin apea, mieskin sanoi että jalkaterien asennostakin näkee että joku vaivaa...hyvin tuntee. Kyllä se aurinko meille taas paistaa!!! iso hali!!!
ON:omia juttuja tuossa jo tulikin, mutta KP12 menossa ja toinen Clomikuuri syöty. Mietin tässä että ostanko ovistestejä vai en...tunsin viimeksi kyllä tosi selkeästi milloin tapahtuu. Ultraan en päässyt, lääkäri ei ollut paikalla sopivasti. Tämä kieroto mennään siis ilman lääkäriä, toivottavasti kaikki menee hyvin. Me ajateltiin ajottaa nyt touhuamiset kp13 ja 15 ja mahd 16 tai 17, ei pysty eikä kykene kello kaulassa kp9 tai 10 lähtien...meillä kun mies ei tosiaan ole kotona viikolla ellei erikseen sovita millon "pitää" tulla. Kumma juttu miten tuo aikataulutus vie iloa koko touhusta, vaikka huumorilla ja hyvässä hengessä onkin edetty, mutta en yhtään ihmettele jos parisuhteeeseen tulee joillakin säröä tämän takia. Tuntuu niin väärältä että kun olemme kovin onnellisia yhdessä, ja haluaisimme pikkuisen emmekä "mitään muuta", mutta juuri se tuntuu niin vaikealta saavuttaa....tässä yöllistä pohdintaa yövuoron keskeltä. Sori vuodatus!
T.Nitro
ilo loppui lyhyeen :( Vuoto lisääntyi maanantaina ja on nyt vuodellut jatkuvasti kirkasta vertakin, joten eiköhän tämä ollut tässä. Klinikka on ensi viikon kiinni, mutta pääsen vielä ennen vuoden vaihdetta tarkistamaan, että kaikki on tullut pois (jos sinne nyt jotain oli kehittynytkään). Näyttää siis siltä, että pääsen ainakin NELLAN kanssa PAS-hommia ihmettelemään alkuvuodesta :)
KILLA jännäilee joulun aikaan Grandiosan paistotulosta :D Kypsyttelehän nyt hyvällä tuloksella!
NITRO: Kuulostaa niiin tutulta tuo aikataulutus ja "pakko". Meille tosin oli melkein helpotus sitten, kun saatiin lapsettomuustutkimusten tulokset ja selvisi, ettei meidän tykötarpeilla ilman lääkäriä mitään synny. Tsemppiä clomikiertoon!
DIINA: olipas ihana kuulla, että siellä kaikki hyvin pienellä ja pääsitte näkemään pienen elämän alun :)
Jouluterveisin Aqua
Voi itku, mitä uutisia täällä nyt oli! Pahoittelut Aqua, todella kurjaa, että kävikin noin! :( Joskushan tietty voi tulla ihan kirkasta ja runsastakin vuotoa, vaikka kaikki menisikin sitten hvyin, mutta ikävää, jos tuossa nyt kumminkin kävi huonosti!
Sen verran ON, että kiirettä on pitänyt enkä ole juuri piinailla ehtinyt. PP:tkin piti oikein kalenterista katsoa, kun en ole ollut ollenkaan niistä kärryillä. Normaalit loppukierron oireet, enkä ole kovin toiveikas tuloksen suhteen. Meinaan testata vasta joulupäivänä, ettei mene koko joulu pilalle sitten negatuloksen takia.
Halaukset ja hyvät joulut kaikille Enska-ystäville, jos en enää ennen aattoa ennätä pistäytyä! :)
Killa pp 12
Aqualiini! Iso halitus.
Harmillista, että pieni ei jaksanut tarrata lujasti kiinni. Ajattelin jo ekasta viestistäsi, että nyt näyttää Aqua mallia, miten nostetaan häntä pystyyn! Tuntuu kuitenkin ihanalta, että ekassa hoidossa oli jo noin hienoa yritystä. Vaikka ei se taida nyt itseä yhtään lohduttaa, km on aina iso juttu.
Ottaa nämä tappiot aina tosi koville! Ensi vuonna uudet kujeet ja uudet voimavarat toivoa onnistumisia! Yhdessä mennään. Kysymykseesi:  meillä on kaksi pakkasvauvaa, samassa korressa ja ei niin kovin hienolaatuisia ressut...
Killa: Jouluhali sinne.Tällä bdbdbd!
Nitrosid: Peukkuja sinullekin clomikiertoon. On tämä tosiaan kellon kanssa juoksemista ja aikatulujen suunnittelemista toisensa perään näiden hoitojen kanssa. Ja siinä välissä pitäisi ehtiä töitäkin tehdä ja elää ihan tavallista elämää!
Metelle PAS:n odotus huiskutuksia!
s-k: Joko kurjuus helpottaa?;) Toivottavasti joulumieli hiipii sinnekin!
Diina: Ihania uutisia ultrasta! Mukavaa joulua masuasukille!
On: Tädin vierailu selätetty ja joulu saa tulla! Ihanasti alkaa toiveet herätä uuteen vuoteen ja uuteen hoitoon! Perjantaina kävin nauttimassa ajasta kampaajalla. Hennalla värjätty joulutukka virkistää kummasti mieltä;)
Leppoisaa ja mieltä sekä kroppaa hellivää joulua kaikille!
nella
Yli puolen vuoden palstailutauko takana ja nyt viimeistä työpäivää viedään ennen joulua.. muuta tekemistä en keksinyt, niin tänne eksyin :)
Ihan pihalla olen tapahtumista, mutta ainakin muutama tuttu täällä edelleen jaksaa kirjoitella.. Harmi - toivoin, etten enää olisi tältä osastolta tuntenut ketään. Liekö sitten positiivista, että porukkaa näyttää olevan aika vähän?
Omassa tilanteessa ei mitään muutoksia.. Kesän vetelin E-pillereitä ja ne kummalliset vatsakivut hävisivät sen siliän tien. Toivottavasti pysyvät poissa, ettei tarvitse taas uutta kuuria aloittaa, eikä sekoittaa hyvin tasaista kiertoa. Mitään muuta ei sitten ole tapahtunutkaan... Nyt odotellaan taas tättärää kylään, taidan saada sen joulupukin kassista.. KP:t tänään 26/26-28.
Olisihan se edelleen ihanaa saada se oma pieni nyytti, mutta kyllä tämä touhu on vienyt mehut piinailulta ym. Ei enää jaksa innostua ja mun tuo tasaisen tappava kiertokaan ei ole heilahdellut vakiolukemista.
Oikein ihanaa joulua teille kaikille ja huiskutuksia varsinkin vanhoille tutuille; Killa, Brooke, Baulie.. unohdinko jonkun...
Killan tuloksia pitänee seurata tässä joulunkin aikana. Peukutuksia! bd bd bd
Rauhallista ja rentouttavaa joulua kaikille Ensikoille ja ennen kaikkea plussarikasta uutta vuotta! Toivotaan, että vuosi 2009 tekee unelmat todeksi.
"Nyt uskon ihmeisiin ja joulunenkeliin
rauhan saan, tunnen sen
Uskon ihmeisiin, joulu löydettin"
-Diina-
Vaan nega on testattu tänään. Oireiden (tai siis oireettomuuden) perusteella ihan odotettu tulos. Katellaan taas jatkoja. Tammikuulle ei ainakaan seuraava siirto onnistu, kun tässä näitä pyhiä. Harkitaan helmikuuta, mutta täytyy vielä miettiä omaa jaksamistakin.
Ehkäpä se ensi vuosi on sitten meidän loppujen Enskojen vuosi... Huiskutukset kaikille, erityisesti Oonalle! Olet aina välillä mielessä, joten käy kertomassa kuulumisia! :)
Killa (pp 16, katotaan koska menkat suvaitsee alkaa, kun luget nyt lopetettu)
Piti siis heti ekana työpäivänä tulla taas tarkistamaan tilanne.. Pahoittelut jo varmaan viidennensadannen kerran...
Minä kun juuri kehuin, kuinka tasaisesti tätsykkä meillä käy, niin pirulainen päätti ilmeisesti joulustressistä ottaa nokkiinsa ja tulla vasta tänään.. Tavallaan tietenkin ihan kiva, ettei jouluna häirinnyt, mutta olisihan tuo mokoma voinut pysyä kokonaan poissa...
Hyvää Uutta Vuotta kaikille!
Oon@
Tein clearbluen herkän testin, joka oli negatiivinen. Niinku odottelinkin. Nyt odottelen enää sitä tätiä että voin soittaa lääkärille. Miehen kanssa tuumattiin että jaa, kyllä me vissiin sittenki ollaan tämmösiä. Onneksi ollaan muuten niin onnellisia ku ihmiset vain voi olla. Kaikki on paremmin ku hyvin, melkein täydellistä. Sitä yhtä pientä vaille.
Mutta en mie nyt oo enää niin masiksissa ku eilen. Odottaminen on vain niin vaikeaa..
Hyvää huomenta kaikille! Ja paljon plussatsemppiä!!
s-k- kp29/pp14