Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yllätin miehen äsken runkkaamasta :(

Vierailija
09.02.2013 |

eikä se niin vaarallista ole, mutta mies valehteli ettei oo tehnyt mitään, ja se valehteleminen satuttaa enemmän kuin mikään runkkaaminen ikinä.

mies yritti koko aamun vikitellä mua sänkyyn "kun olen niin ihana". no tosiasiassa sillä oli kova panetus vaan, jota sitten runkkaamalla yritti helpottaa. tuli runkkaamisesta lähinnä vaan paha mieli että huijaamalla yritti saada pillua.

mutta enemmän satuttaa se, että mies valehteli mulle.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppu se kälätys :-DDDD

t. Matti

Vierailija
42/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kriisi oli se, että mies haluissaan sanoi häntä ihanaksi. Se oli törkeää. Hänen olisi sen sijaan pitänyt olla hiljaa ja alkaa lääppimään.

niin varmaan täytyy niin pääsette muut sitten tyydyttämään miestä milloin sitä sattuu panettamaankaan. lapsista huolimatta.

ps. halusin mäkin, en vain lasten silmien alla

Oikeasti, jos tästä tulee erokeskustelu niin ottakaa se ero vaan suosiolla heti. Helvetti oletteko te oikeasti täysi-ikäisiä?

Kerrotko miehellesi terveisinä viestin: JUOKSE! Jätä se sekopää heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aiemminkin vetänyt herneen nenään runkkaamisesta?

Voithan sinäkin käydä sormella ja sanoa miehelle ettet varmasti ole moista tehnyt.

Jotenkin naurettavaa aikuisten ihmisten parisuhteessa tuollainen. Puolin ja toisin.

Vierailija
44/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ap: n mies tilivelvollinen oman hepin hyväilystä. Vaikka miehesi olisikin heittänyt valkoisen valheen,niin me kyllä ymmärrämme miksi.

Vierailija
45/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aiemminkin vetänyt herneen nenään runkkaamisesta?

Voithan sinäkin käydä sormella ja sanoa miehelle ettet varmasti ole moista tehnyt.

Jotenkin naurettavaa aikuisten ihmisten parisuhteessa tuollainen. Puolin ja toisin.

No siis kuka tahansa täydellä järjellä varustettu ihminen (siis ei ap) ymmärtäisi että miestä hävetti kun jäi kiinni ja yritti selitellä asiaa miten parhaaksi katsoi. Todennäköisesti sen takia että ap on sekopäinen pirttihirmu ja tiesi että on ongelmissa.

Helvetti oikeasti, oletetaan että näin on tapahtunut, mutta miten s##tanan sekaisin ihmisen pitää olla että seuraavaksi tilittää asiasta Internetin keskustelupalstalle? Hanki itsellesi elämä!

Vierailija
46/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko se kosto "nyt tiedät miltä minustaa tuntuu" huh huh

Vierailija
47/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jo runkkaamisestakin pitää toiselle ilmoittaa ja lupa pyytää. Varsinaisia vankiloita! Ja kun toinen saadaan siitä kiinni, niin jopas tehdään aloitus tänne :D Ja rangaistuksena varmaan kuukauden p-lakko??

Vierailija
48/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se niin vaarallista ole, mutta mies valehteli ettei oo tehnyt mitään, ja se valehteleminen satuttaa enemmän kuin mikään runkkaaminen ikinä.

mies yritti koko aamun vikitellä mua sänkyyn "kun olen niin ihana". no tosiasiassa sillä oli kova panetus vaan, jota sitten runkkaamalla yritti helpottaa. tuli runkkaamisesta lähinnä vaan paha mieli että huijaamalla yritti saada pillua.

Ja ymmärrän hyvin, että he eivät voi käsittää naisia. Koska mäkään en voi todellakaan käsittää ap:ta tai ketään joka ajattelee näin.

Mä haluan miestäni, ja välillä haluan vain munaa. Mies on silti ihana, vaikka haluaisin mistä syystä, tai mua vaan panettaisi.

Mitä pahaa on panetuksessa? Ihan oikeasti?

Ja sitten raukka menee runkulle, ja äkänen ämmä on taas kimpussa... antakaa nyt saatana ihmisen pitää edes runkkaamisensa yksityisasianaan.

Vierailija
49/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kuitenkin olen se joka kärsii seksinpuutteesta, eikä mies, vaikka se tänään niin menikin.

jos vaan käyn pettämässä taas kun tulee miehelle kuiva kausi ja jos kiinni jään, valehdella siitä. jos on pakko myöntää jotain, voin syyttää siitä miestä kun ei antanut seksiä sillon kun halusin.

ei ole runkkaaminen ja pettäminen sama asia, mutta valehtelu on aina.

JÄKÄTYSTÄ!!!! Ihmisellä on oikeus suojella itseään, millainen aivoton apina ylipäätään menee tenttaamaan toiselta, että tulikos nyt runkuteltua????

Mä en ihmettele, jos kärsit seksinpuutteesta, eihän tuollaiseen ihmishirviöön halua koskea pitkällä tikullakaan.

Vierailija
50/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin noita vastauksia ja eivät olleet kovin kivan kuuloisia kommentteja apua pyytäneelle kanssaihmiselle, vai mitä?

Keskustelun aloittaja näyttää lähinnä halunneen kertoa, että hänestä tuntui pahalta, että mies valehteli, riippumatta siitä oliko valehtelun aihe muitten mielestä miten mitätön tahansa, miehen valehtelu satutti häntä. Eipä tuo valhe minustakaan kovin suurelta tuntunut, ehkä kärpäsestä on tullut härkänen, mutta en silti hauku ja syyllistä keskustelun aloittajaa.

Luulen, että aloittaja on elämänsä aikana kokenut paljon ikäviä asioita hänelle valehteluun liittyen ja siksi miehen pienikin valehtelu satuttaa, onko näin? Haluttaminen tai sen puute, olivatpa syyt mitä tahansa, ovat hankalia asioita itse kullekin meistä, ei kaikille ole helppoa puhua niistä. Itsetyydytyksestä kiinnijääminen varmasti hävetti sinun miestäsi ja siksi valehteli. Nuorena surkiassa suhteessa kun seksielämä ei toiminut tyydytin usein itseäni toisessa huoneessa ja hävetti ihan kympillä jos muija sattui näkemään puuhani! Hävettää myöntää, että koetin usein piilotella itsetyydytystäni häneltä, oli niin huono omatunto yksin tyydyttää itseään kun en halunnut olla kokonaan ilmankaan kun puoliso yleensä ei halunnut, syitä oli monia.

En teitä tunne, en siksi osaa ottaa kantaa tuohon huijaamiseen, en tiedä millaiset keskinäiset suhteet teidän välillänne on nämä vuodet olleet. En tunne miestäsi, joten esitän vain arveluita, voi olla että miehesi on aivan aidosti suoraan sydämestään sanonut sinua ihanaksi, vaikka onkin ollut haluamassa jalkoväliäsi. Musta itsestäni puolisoa on ollut tosi helppoa kehua silloin kun haluttaa kovasti, jotenkin kokee rakastavansa häntä paljon enemmän kun haluttaa, ja silloin on helppoa aidosti kehua puolisoa, en tiedä kuin monella muulla miehellä olisi näin tai ei ole, mulla on. Voi olla, että hän on vain mielistellyt sinua, varmistaakseen pukille pääsyä. Sinä itse tunnet miehesi, kertooko miehesi sinulle muulloin kuin seksiä halutessaan, että olet ihana tai rakas tms.?? Ymmärrän tunteesi, jos hän ei koskaan muulloin puhu sinulle hempeästi kuin halutessaan päällesi, silloin ymmärrän, että miehesi haluaa huijata saadakseen seksiä, pitävätpä muut tätä huijaamisena tai eivät. Pohdi tätä, kummanlainen miehesi oikeasti on? Mutta ota myös huomioon sinun oma mahdollinen huono itsetuntosi, monet naiset eivät halua uskoa, että mies voisi tarkoittaa totta, jos mies kehuu sinua kauniiksi, vaikka itse näet peilistä useat vararenkaat vartalosi ympärillä. Mieti itse, voiko tälläista olla mukana vai ei?

Neuvoisin sinua aloittaja, että juttelisit ystävällisesti miehesi kanssa tuosta mainitusta hetkestä silloin, kun lapsenne ovat jossain muualla, eikä ole vaaraa, että he tulevat keskeyttämään. Ei siinä ole mitään pahaa, jos huonon itsetunnon takia pahoitit mielesi tuosta, kenelläpä ei elämässään olisi ainakin joskus ollut huono itsetunto? Sinä olit kuitenkin koettanut ehdottaa miehellesi vaihtoehtoista paikkaa seksiä varten, se on hienoa! Kuulostaa siltä, että teillä molemmilla on häpeän tunteita seksin tiimoilta, voisitte vähitellen useilla eri kerroilla jutella näistä asioista keskenänne silloin kun olette kahden kesken, eikä ole kiireitä. Toivottavasti osasin miehenä auttaa. :-)

Vierailija
51/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli se ongelma? Mies sanoi ihanaksi? Miestä panetti ja päätyi runkkaamaan kun et antanut?

Olisko irronut helpommin jos mies olis sanonu suoraan että panettaa ihan p*rkeleesti?

Vierailija
52/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän tätä ketjua pohdin, sitä enemmän alan ymmärtää ap:tä. Ensimmäinen viesti oli ilmeisesti tunnekuohussa kirjoitettu ja siitä puuttui monia tärkeitä seikkoja.

Jos yritän itse asettua ap:n asemaan... Molempia halutti, mies ehdotti makkaria, ap kylppäriä. Minä olisin varmaan ollut samoilla linjoilla ap:n kanssa. Jos makkarissa ei ole lukkoa, on hyvin suuri riski, että esiteinit (meillä ainakin) paukkaa sisään kesken kaiken ja se mahdollisuus olisi mulle este seksiin. En pystyisi rentoutumaan ja nauttimaan, jos tarvitsisi varoa lapsia.

Kylppäri ei miehelle kuitenkaan kelvannut. Sen sijaan hän päätti turvautua omaan apuun ja ap jäi siis kokonaan ilman (no, onhan ap:llakin kädet...)

Kun ap yllätti miehen kesken toimiensa, mies ryntäsi perään selitellen, ettei ollut tehnyt mitään. Ap:n mielestä tämä oli selvä valhe ja aliarvioi ap:n älyä ja havaintokykyä.

Hmm, olisin varmaan pahastunut.

Vierailija
53/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan olen kuitenkin, en vaan älyä sitä. valehtelu oli se ongelma, ei runkkaus.

Siis millä tavalla valehteli? Aloitko tentata häneltä, että mitä ihmettä hän nyt tekee, kun näit? Jos hän kosketteli itseään ilman, että meni ns. loppuun asti, se ei ehkä hänestä olekaan ns. runkkaamista.

AP, lopeta se selvistä asioista tenttaaminen! Tai et olekaan ihana enää koskaan. Jos nyt syyllistät miestäsi, avioliittonne loppu on alkanut. Paitsi jos tuo olikin provo.

Vierailija
54/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on ongelmat jos suuttuu tollasesta ja pitää valeheteluna ku ei kertonu runkkaavansa!HALLELUJA sulle pyhimys!

Sillo runkataan jos ei seksiä saa. Mitä se sulle kuuluu runkkasko vai ei?Monen mielestä se on varmaan pettämistä ku runkkaa. Ota ero. Miehes on totaali sika ku valehteli runkkaavansa. Teini taidat olla sinä perheessäs.

Vierailija
55/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli huijaamista? Sekö, että sanoi sinun olevan ihana?

ihan sama vaikka nussis pehmolelua, kunhan ei valehtelisi.

panna niin silloinhan hän haluaa sinua.

Ihme valittamista. Tiedätkö mitä tarkoittaa että jotakuta panettaa? Tekee mieli nussia. Sinä et siihen suostunut niin sitten meni runkkaamaan.

Vierailija
56/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän tätä ketjua pohdin, sitä enemmän alan ymmärtää ap:tä. Ensimmäinen viesti oli ilmeisesti tunnekuohussa kirjoitettu ja siitä puuttui monia tärkeitä seikkoja.

Jos yritän itse asettua ap:n asemaan... Molempia halutti, mies ehdotti makkaria, ap kylppäriä. Minä olisin varmaan ollut samoilla linjoilla ap:n kanssa. Jos makkarissa ei ole lukkoa, on hyvin suuri riski, että esiteinit (meillä ainakin) paukkaa sisään kesken kaiken ja se mahdollisuus olisi mulle este seksiin. En pystyisi rentoutumaan ja nauttimaan, jos tarvitsisi varoa lapsia.

Kylppäri ei miehelle kuitenkaan kelvannut. Sen sijaan hän päätti turvautua omaan apuun ja ap jäi siis kokonaan ilman (no, onhan ap:llakin kädet...)

Kun ap yllätti miehen kesken toimiensa, mies ryntäsi perään selitellen, ettei ollut tehnyt mitään. Ap:n mielestä tämä oli selvä valhe ja aliarvioi ap:n älyä ja havaintokykyä.

Hmm, olisin varmaan pahastunut.

Riippuu minkä kokoinen, mutta yleensä ei kovin hyvä paikka seksiin. En minäkään rupeaisi odottamaan miestä jos ei sitä haluta vaan menisin hoitelemaan itseni.

Kyllähän heidän kuitenkin pitää pystyä seksiä harrastamaan vaikka lapset on kotona. Mitä jos lapset haluaa kylppäriin?

Vierailija
57/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärrän hyvin, että he eivät voi käsittää naisia. Koska mäkään en voi todellakaan käsittää ap:ta tai ketään joka ajattelee näin.

Mä haluan miestäni, ja välillä haluan vain munaa. Mies on silti ihana, vaikka haluaisin mistä syystä, tai mua vaan panettaisi.

Mitä pahaa on panetuksessa? Ihan oikeasti?

Ja sitten raukka menee runkulle, ja äkänen ämmä on taas kimpussa... antakaa nyt saatana ihmisen pitää edes runkkaamisensa yksityisasianaan.

edes joku nainen ymmärtää miehiä.

Ajattele miten mies rupeaa ajattelemaan naisista kun AP:n kaltainen nainen on hänen vaimonaan?

Vierailija
58/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ongelma tässä on se, että mies valehteli ettei ole tehnyt mitään. tietää että näin ja silti pitää minua niin tyhmänä että voi tulla omatoimisesti selittämään ettei tehnyt mitään. en edes kysynyt. en sanonut koko asiasta mitään, vaan mies tuli perässä ja vihaisena alkoi selittelemään ettei tehnyt mitään.

en ole koskaan kieltänyt runkkaamasta ja kuten sanoin olen miehelle itse kertonut omasta runkkaamisestani, koska halusin enemmän seksiä.

seksinpuutteesta kärsin edelleen koska mies sammahtaa iltaisin eikä aamuisin halua, paitsi nyt, kun kaikki lapset oli hereillä viereisessä huoneessa. minä en halunnut että teinit (esiteinit) tulee häiritsemään vaan ehdotin kylpyhuonetta jossa on ovessa lukko. mutta ei se käynyt. joten mies meni runkkaamaan makkariin ja jätti oven auki. meinasin mennä miehen viereen köllimään ja näin hänet puuhissaan. vedin oven kiinni ja käännyin ympäri. olin joo vähän hämilläni mutten ole ikinä ollut mikään kontrolloiva ämmä.

varmaan olen kuitenkin, en vaan älyä sitä. valehtelu oli se ongelma, ei runkkaus.

runkkaako miehesi.

Vierailija
59/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolen nauruun täällä :D Onko tommosia naisia oikeasti olemassa?

ei ihme että miehet ei kestä naisia

Vierailija
60/76 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että runkkaa muutenkin, olen kuullut usein mutta en aiemmin ole yllättänyt noin konkreettisesti, aika avoimesti oli nyt.

mutta hyvä tietää että jos mies runkkaa, syy on naisessa ja jos mies valehtelee, syy on naisessa silloinkin.

minä voisin kyllä sanoa miehelleni runkkaavani, mies taas valehtelee pienemmistäkin asioista. luulee kai minua äidikseen, vaikka en ole tuollainen kuin ketjun ihmiset nyt luuleekin. en ole kontrolloinut ketään.

ei haittaa. jos minä valehtelen ja runkkaan, syy on miehessä.

kun asia ei edes sinulle kuulu. Ei ole sinun asiasi tietää mitä miehesi tekee