mitä ajattelitte kokata tänään?
Hyviä ideoita mitä voisi kokata!!
Kommentit (25)
Meillä on makkarapäivä. Muutamia erilaisia tuoremakkaroita ja hapankaalia niiden kanssa.
Kinkkukiusausta juustokuorutteella (jottei kiusauksen pinnasta tule palanut, kova ja kuiva)
Alupalaksi pieni rucolasalaatti, tomaatin ja porkkanaraasteen kanssa ja pääruuaksi kalkkunacurrykastike ja täysjyväriisi.
Jauhelihakeittoa, johon aion tällä kertaa kuoria ja pilkkoa juurekset itse, ei pussista. Porkkanaa, lanttua, juuriselleriä, palsternakkaa ja sipulia. Perunaa ei sitten enää kovin paljoa tarvikaan. Eikä jauhelihaakaan mitenkään hurjasti, kun sopassa on muutakin syötävää..
Luonaaksi oli eilistä eli kasviksia, riisiä ja kerma-kanakastiketta sekä vihersalaattia. Päivälliseksi jotain, täällä kans mietin, että mitä.. Tekisi mieli omatekoista pizzaa! :b
mieheni vie minut tänään illalla pariisiin syömään ja huomenna roomaan.
En tiedä vielä! Pitäis tehdä jotain suht nopeaa, koska mun pitää myös vähän siivoilla tässä lapsen päiväuniaikana. Ehkä linssikastiketta ja perunoita.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 13:31"]
En tiedä vielä! Pitäis tehdä jotain suht nopeaa, koska mun pitää myös vähän siivoilla tässä lapsen päiväuniaikana. Ehkä linssikastiketta ja perunoita.
[/quote] läski
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 13:31"]
[/quote] läski
[/quote]
Häh? Kuka? Sinäkö?
Pasta Carbonara, jonka teen näin:
2 pkt pekonia kuutioiksi ja pannulle paistumaan, kattilaan 250 g tuore-fettucinea (nauhapasta) (siis neljän annos), kun pasta valmista, sinne sekaan pekonit ja purkillinen creme bonjour cuisinea (valkosipuli+yrtit). Ja tarjotaan parmesanin kanssa (raaste, lastut tai "jauhe").
Ei ihan oikeaoppinen carbonara, mut hyvää :D
Kiitos 19 ohjeesta, pitää kokeilla. Oletko käyttänyt valmiita pekonikuutioita?
Jauhelihapizzaa ajattelin tehdä mantelileipäpohjalla.