yllätin miehen äsken runkkaamasta :(
eikä se niin vaarallista ole, mutta mies valehteli ettei oo tehnyt mitään, ja se valehteleminen satuttaa enemmän kuin mikään runkkaaminen ikinä.
mies yritti koko aamun vikitellä mua sänkyyn "kun olen niin ihana". no tosiasiassa sillä oli kova panetus vaan, jota sitten runkkaamalla yritti helpottaa. tuli runkkaamisesta lähinnä vaan paha mieli että huijaamalla yritti saada pillua.
mutta enemmän satuttaa se, että mies valehteli mulle.
Kommentit (76)
Hän kun osaa sanoa ihan itse etukäteen, että hän menee nyt tietokoneelle eikä saa hetkeen häiritä. Samoin minä osaan sanoa miehelle, että aion viettää hetken intiimisti itsekseni enkä tarvitse miehen läsnäoloa. Meillä on kuitenkin varsin viriili seksielämä myös yhdessä.
Ja teineille me osaamme sanoa myös ihan suoraan, että nyt ei saa tulla makkariin vähään aikaan. Eipä niitä lapsia oikeasti edes kiinnosta tulla katsomaan, kun isä ja äiti nai, kun siihen nyt ei koko iltaa mene... Kai kaikkien teinien vanhemmat kuitenkin joskus on yhdynnässä? Vai oletteko vain, kun lapset eivät ole kotona?
Kauheaa, jos teinit tietävät vanhemmillaan olevan seksielämää! Alkavat vielä epäilemään tarinoita siitä, että vanhemmat ovat aseksuaaleja ja heidät on kaikki adoptoitu.
että runkkaamisella nyt oikein mitään väliä olekaan, mutta se valehtelu "en oo mitään tehny" on väärin. ihan sama jos runkkaakin, mutta kunnioitus mua kohtaan on aika nolla jos ei voi edes runkkaamistaan myöntää.
valehtelua on se että kieltää tehneensä mitään
Sähän sanoit yllättäneesi hänet. Miten silloin voi edes kieltää asiaa?
Tai ehkä et kerro asiaa ihan niinkuin se meni.
Niin siis valehteli et ei oo runkannu vaikka sä sherlokki sait sen tietää ja sit huijas sua sanomalla sua ihanaks vaikka ei oikeesti tarkottanutkaan sitä ku vaa halus pillua.
että runkkaamisella nyt oikein mitään väliä olekaan, mutta se valehtelu "en oo mitään tehny" on väärin. ihan sama jos runkkaakin, mutta kunnioitus mua kohtaan on aika nolla jos ei voi edes runkkaamistaan myöntää.
että miehes PELKÄÄ sua ja sun reaktioitas. Ei toi mikään kunnioitusasia ole vaan luottamusasia. ja nimenomaan niin päin että sun miehes ei voi luottaa sun asialliseen ja kunnioittavaan suhtautumiseen miehen oikesta omaan kehoonsa.
ja toisekseen- ei miehes ole sulle vastuullinen runkkaamisista.
sun asenne ei kyllä ole nyt kohdillaan. oikeasti kuulostaa tosi oudolta toi sun suhtautuminen asiaan.
hätäpäissään sanoi, ettei ole tehnyt mitään, kun se tiesi, että susta tulee tollanen helvetin perseeseen ammuttu karhu, jos se runkkaa.
Miehen syylistäminen tämän seksuaalisista haluista on onnellisen liiton salaisuus.
Synkkä avioliitto, kun seksistä kieltäytyvältä vaimolta pitää runkata salassa. Vihainen ja pettynyt akka huutaa naama punaisena, kun mies tulee yllätetyksi käsi housuissa. Mies petti kätensä kanssa, taas.
siis ensin kieltää antamasta seksiä ja sitten tuomitsee miehen joka runkkaa. on aika törkeää että mies ei saa sanoa naistansa ihanaksi koska ap pitää sitä valehteluna sillä perustella että mies on runkannut ja sitä vaa panetti. jos mies sanoo sinua ihanaksi ja häntä panettaa show what? ei sitä voi panna jos ei paneta
Kyllä sitä hyvää riittää mullekin.
Jos sinulla ei ole alkeellisintakaan hienotunteisuutta jättää miestäsi rauhaan, kun havaitset (tai edes arvelet!!) hänen viettävän yksityistä aikaa (mitä sinä siis nimität brutaalisti "runkkaukseksi"), niin on puhtaasti sinun oma syysi, että tästä syntyi tällainen draama.
Perehtyisit edes sen verran miesten sielunelämään, että ymmärtäisit että miehen "panettamisella" ei ole *mitään* tekemistä sen kanssa, kokeeko hän juuri sillä hetkellä vaimonsa poikkeuksellisen ihanaksi - tai sitten ei.
Ne ovat kerta kaikkiaan kaksi erillistä asiaa: Haluta rakastella vaimonsa kanssa - tai "mekaaninen" ja luonnollinen biologinen tarve.
Miehesi on aikuinen täysivaltainen ihminen jolla on oikeus omaan ruumiiseensa. Sinulla *EI OLE* veto-oikeutta siihen!
Tilanne on sama, kuin sinua janottaisi, ja miehesi sanoisikin: "Voisitko kulta mennä juomaan se lasillinen vettä vasta neljän tunnin kuluttua, kun minä en nyt haluaisi kuulla vesihanan kohinaa?"
Pitäisitkö pyyntöä normaalina, kohtuullisena ja sellaisena, että normaalin vaimon pitäisi sitä noudattaa?
Vai menisitkö juomaan vettä miehesi pyynnön vastaisesti?
Ja saisiko miehesi sitten murjottaa sinulle, kun menit ja toimit pakottavan halusi mukaisesti, vaikka hän kauniisti pyysi sinua odottamaan kohtuullisen ajan, joka ei vielä vaaranna sinun terveyttäsi nestehukan muodossa?
Onko miehesi sinulle tilivelvollinen elimistönsä luonnollisista biologisista toiminnoista?
Raportoitko sinä miehellesi, että olet käynyt kakalla?
Kasva aikuiseksi!!
tiedän että runkkaa muutenkin, olen kuullut usein mutta en aiemmin ole yllättänyt noin konkreettisesti, aika avoimesti oli nyt.
mutta hyvä tietää että jos mies runkkaa, syy on naisessa ja jos mies valehtelee, syy on naisessa silloinkin.
minä voisin kyllä sanoa miehelleni runkkaavani, mies taas valehtelee pienemmistäkin asioista. luulee kai minua äidikseen, vaikka en ole tuollainen kuin ketjun ihmiset nyt luuleekin. en ole kontrolloinut ketään.
ei haittaa. jos minä valehtelen ja runkkaan, syy on miehessä.
loppupäätelmä
ap on tod. näk. joku läski eristäytynyt erittäin huonolla itsetunnolla varustautunut av-mamma joka ei luota mieheensä. jos mies sanoo että ap on ihana, ap ei usko sitä vaan väittää että se johtuu panetuksesta. joka todistuu myöhemmällä runkkauksella. jos panettaa niin sitten pannaan. ei sitä voi harrastaa seksiä ilman että tekee mieli. mä en tajua ongelma, koska sellaista ei ole. se on ap:n keksintöä
sattaa sanoa että olen ihana kun hänen tekee mieli seksiä ja kosketella vartaloani. Se ei ole täydellinen mutta miehen mielestä ihana. Se on ihan ok.
Kun teen miehelle ihanan aterian, tai jonkun kivan palveluksen tai huomioin hänet muuten erityisesti, hän saattaa sanoa että olen ihana. Se on ihan ok.
Kun hassuttelen typerästi ja miestä naurattaa, hän saattaa sanoa että olen ihana. Se on ihan ok.
Kun mies joskus havahtuu siihen kuinka paljon hän minusta tykkää, hän saattaa sanoa että olen ihana. Se on ihan ok.
En syytä miestä valehtelijaksi jos hän joskus sanoo minua ihanaksi seksi mielessään ja toisen kerran muusta syystä. Mieheni saa masturboida milloin haluaa, enkä pahastu siitä. Jos joku lapsista yllättäisi miehen näissä puuhissa, se olisi varmasti miehen mielestä ikävää, mutta asia ei kuulu minulle enkä minulla ole oikeutta suuttua siitä.
Näihin asioihin liittyen voisin kuvitella kahdenlaisia ongelmia. Jos haluaisin seksiä mieheni kanssa ja hän valitsisi useasti mielummin masturboinnin, saattaisin loukkaantua. Tai jos mies masturboisi tahallaan lasten nähden tai niin että hänet yllätetään lasten toimesta, en pitäisi siitä yhtään.
En voi tehdä oletuksia siitä oletko kamala vai ihana vaimo, mutta kannattaa ehkä miettiä johtuuko miehen valehtelu siitä että hänellä on tapana valehdella, vai valehteleeko hän koska tietää että suhtaudut nihkeästi masturbointiin.
Mä kuolen nauruun täällä :D Onko tommosia naisia oikeasti olemassa?
se ongelma tässä on se, että mies valehteli ettei ole tehnyt mitään. tietää että näin ja silti pitää minua niin tyhmänä että voi tulla omatoimisesti selittämään ettei tehnyt mitään. en edes kysynyt. en sanonut koko asiasta mitään, vaan mies tuli perässä ja vihaisena alkoi selittelemään ettei tehnyt mitään.
en ole koskaan kieltänyt runkkaamasta ja kuten sanoin olen miehelle itse kertonut omasta runkkaamisestani, koska halusin enemmän seksiä.
seksinpuutteesta kärsin edelleen koska mies sammahtaa iltaisin eikä aamuisin halua, paitsi nyt, kun kaikki lapset oli hereillä viereisessä huoneessa. minä en halunnut että teinit (esiteinit) tulee häiritsemään vaan ehdotin kylpyhuonetta jossa on ovessa lukko. mutta ei se käynyt. joten mies meni runkkaamaan makkariin ja jätti oven auki. meinasin mennä miehen viereen köllimään ja näin hänet puuhissaan. vedin oven kiinni ja käännyin ympäri. olin joo vähän hämilläni mutten ole ikinä ollut mikään kontrolloiva ämmä.
varmaan olen kuitenkin, en vaan älyä sitä. valehtelu oli se ongelma, ei runkkaus.
minä kuitenkin olen se joka kärsii seksinpuutteesta, eikä mies, vaikka se tänään niin menikin.
jos vaan käyn pettämässä taas kun tulee miehelle kuiva kausi ja jos kiinni jään, valehdella siitä. jos on pakko myöntää jotain, voin syyttää siitä miestä kun ei antanut seksiä sillon kun halusin.
ei ole runkkaaminen ja pettäminen sama asia, mutta valehtelu on aina.